Het is weer zo ver. Door de warmte en de wijze waarop veel dames zich qua kleding daarop instellen is een slenter trip bij openbare plekken een reis van uitersten. Van genot tot kwelling.
In de veranderde wereld moet je echter wel meer op je hoede zijn. Waar het evident is dat het zonder instemming maken van een foto met je mobiel van een strak kontje problemen kan veroorzaken is het lang bekijken een schemergebied. Deze biologische drang die een kortstondige euphorie kan opwekken kan door een dame als aanranding worden bestempeld. Andersom zal een kort bekeken man wat gniffelen of verlegen worden, het hoofd schudden en misschien toenadering zoeken.
Ik vind het lastig. Natuurlijk snap ik dat een jonge 20-jarige niet zit te wachten op een optisch keuringsonderzoek van een man die veel en veel ouder is.
Tegelijkertijd is het voor mij een momentopname die normaal gesproken snel en voorgoed vergeten is. Ik neem aan dat dat ook zo is voor de dame.
Dus toen ik in de afgelopen dagen het ene na het andere strakke kleine kontje voorbij zag komen keek ik al snel weg of naar beneden. En stoppen en nakijken deed ik al helemaal niet. Zo diep zit de angst om bestempeld te worden als pervers of nog erger.
Nee is altijd nee geweest bij mij.
Toen ik nog een jonge god was viel mij wel op dat meiden waar je een tijd een paringsdans mee had gedaan nagenoeg altijd op het moment van toegeven aan de lustverlangens twijfels uitspraken of toch wilden wachten of zeiden, nee laten we verder gaan. En 3 minuten later zat je er toch in zonder dat je door bleef drammen of pushen. Instemmen met haar of zeggen dat jij er wel klaar voor bent maar wil wachtem op wanneer zij er klaar voor is of nog even door blijven gaan met knus doen zorgde bijna altijd alsnog voor de overgave.
Bij eentje maakte ik mee dat ze na dates buitenshuis bij de eerste thuisdate aan de voordeur al zei dat ze absoluut nog geen sex wilde en ik direct weg moest gaan als ik daar aan dacht. Na een uur zoenen en kroelen vroeg ze geïrriteerd waarom ik niet haar slipje uitdeed en verder ging. Euh, je wilde toch absoluut geen sex? Haar antwoord was 'zwakkeling'. En daarna was er vuurwerk.
Bij one night stands heb ik echt nooit twijfel meegemaakt. Ruim voor vertrek naar huis was er al openlijk duidelijkheid over het slotakkoord.
En ook nu merk ik dat het oppikken van dames tot zo een 12 jaar jonger dan ik voor een wippen ontbijten pleiten sessie zo geregeld is. Niet verwonderlijk als je weet dat er in die groep 500.000 dames geen relatie hebben en 400.000 dames die wel een relatie hebben in die leeftijdscategorie vreemd gaat (25% is dat cijfer voor vrouwen in Nederland). Je moet naar de juiste uitgaansgelegenheid. En ja soms speelt alcohol een rol in het succes, maar beschaafd zijn, gezelligheid en gewoon zeggen dat je haar een onwijs leuke vrouw vind is de uiteindelijke sleutel.
Bij het kortstondige visueel opgewekte geilheidsmoment zijn het dus de veel jongere dames die dit oproepen bij mij maar ook zorgen voor onbehagen, schaamte en zelfs angst voor consequenties.
Tegen mijn biologische verlangens in kijk ik dus gedwongen niet of korter als ik mij er bewust van ben.
Maar vandaag niet!
Ik liep door het centrum en een jonge meid van begin 20 kwam mij langzaam tegemoet fietsen met een micro-rokje aan, beentjes gespreid en een transparant slipje eronder.
Nou fuck it, dan maar afkeurende reacties van de mensen om mij heen en/of een boze terechtwijzing van de fietsende meid. Ik ben gestopt, armen in de zij gedaan en elke seconde totdat ze op een halve meter passeerde vol en onbeschaamd gekeken naar haar kruis. Ik kreeg rillingen over mijn rug van de overheerlijke zachte lipjes die steeds dichterbij kwamen. Ik heb geen woord gezegd of geluid gemaakt. Ze zag wat ik deed, tuurde voor zich uit en zei niks. Maar 2 dames van 40+ die in de buurt waren zeiden 'Zo, hallo. kan je het goed zien? Vind je het nodig om naar zo een jonge meid te gluren?'.
Ik werd pissig en zei 'Moet je effe goed luisteren. Ik gluur niet, ik kijk openlijk. En ik kon het zeker goed zien omdat zij het goed laat zien.'
'Het had je dochter kennen wezen' zei eentje toen.
Ik zeg 'Het had jouw dochter kennen wezen'.
'Nee, mijn dochter doet dat niet' was haar antwoord.
Knikkend zei ik 'Kijk.... Snap je hem nu?'
Ze keken een beetje verdwaasd en voordat ze een ja-maar-vervolg kon geven ben ik weggelopen.
Ik vind het lastig allemaal. Ik kijk en geniet graag zonder dat ik er een opvolgende reactie op geef (ok, ok, als het echt heel heel heel geil was gebruik ik het als extra stimulans mocht ik later die dag met mezelf spelen).
Maar het kan wel gezeik veroorzaken. En ik snap het echt niet meer.
Een vrouw besteed tijd en aandacht aan het mooi, aantrekkelijk en sexy maken van zichzelf wat ze zelf niet of nauwelijks kan zien tenzij er de hele tijd een spiegel voor haar loopt. En dan is er selectiviteit wie er naar mag kijken??? Ik snap wel dat een groffe verbale reactie te ver gaat.
Maar kijken? Kom op.
En toch leven we in een wereld waar dat zelfs als grensoverschrijdend kan worden bestempeld met verregaande gevolgen.
Ik heb gelukkig wel altijd, behalve tijdens mijn puberjaren, controle gehad op mijn erectie zodat ik niet naar vol ornaat groei bij een kort geil makend moment. Natuurlijk denk ik zoals bijna alle mannen met mijn pik, maar als ik zeg af jongen, nu even niet maar straks dubbel zo veel dan luister hij gelukkig. Ondanks dat een erectie een natuurlijke en biologische reactie is kan ik me voorstellen dat de meeste vrouwen bij een willekeurige man op een onverwacht moment het ervaren als dreigend. Het is immers iets wat in die staat o.a. de functie heeft om bij haar naar binnen te dringen. Ik heb eigenlijk alleen maar bij vrouwen die ik langer kende en waar al wederzijdse aantrekkingskracht was meegemaakt dat ze geil werden van mijn zichtbare bobbel en die trots aan wilden raken. Trots omdat zij het hadden veroorzaakt.
Maar een zichtbare erectie door en nabij iemand die je niet of nauwelijks kent kan naast gezeik zelfs grote gevolgen hebben. Het is visueel zichtbaar en door getuigen bevestigd worden als bewijs van ongewenst gedrag. Ik denk dat dat oneerlijk is want andersom is het bij een vrouw niet of nauwelijks visueel zichtbaar en te bewijzen.
Dus 'geil staan' hoewel een volstrekt natuurlijke lichamelijke reactie wat je uit het niets kan overkomen kan helaas voor hele grote problemen zorgen.
En kijken naar wat je geil vind of maakt kan ook voor problemen zorgen, maar ik ben er klaar mee. Als het zo open gepresenteerd wordt kijk ik er net zo open naar.