Mijn ervaring is dat het kijken na je 35e juist leuker wordt. Maar dan wel met dames die wat meer bij mijn eigen leeftijd liggen.
Hier op het platteland zijn die vrouwen allemaal bezet en die vermijden bewonderend oogcontact ook.
Het is de natuur en ik kijk nou eenmaal graag naar de natuur.Inderdaad loop je na je 35e niet meer naar jongere dames te kijken. Ik in ieder geval niet.
En je weet wat ze zeggen over de natuur : Die hou je niet tegen…
(Maar ik heb dan ook geen kinderen/dochters en ook nooit echt een relatie gehad, misschien dat het daarom anders is voor mij)
Als een vrouw super mooi is dan weet ze dat zelf meestal dondersgoed! Daarom ga ik juist niet wellustig kijken en spreek haar vooral aan op haar intelligentie![]()
Als een vrouw van alle kante uitstraalt dat ze sexy is dan is het gewoon heel erg moeilijk om je ogen er van af te houden. Maar die vrouwen begrijpen dat vaak ook wel….
Maar aan de andere kant begrijp ik wat je zegt, want als ze merken dat je geen interesse toont dan zijn kijken ze vaak wel met interesse naar mij.
Als je op meta niveau bekijkt hoe die interacties werken dan vind ik het heel raar allemaal en lastig te doorgronden. Maar misschien is het ook wel heel natuurlijk.
Want honden vertonen ook zulk gedrag, die doen ook aan etiquette
Een hond die geïnteresseerd is in een andere hond zal die hond nooit frontaal in een rechte lijn benaderen, die loopt altijd eerst naar een punt 1 of 2 meter er naast.
Want een hond ervaart een frontale benadering als een bedreiging want als een andere hond wel frontaal op ze afkomt want dat word meestal knokken.
Ik vermoed dat vrouwen die "in het wild" op straat lopen dezelfde ervaring hebben.
Dwz dat ze slechte ervaringen hebben met 40+ers die hun frontaal benaderen.
Laatst bewerkt: