• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Geil staan in het openbare leven bij het zien van knappe vrouw

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn ervaring is dat het kijken na je 35e juist leuker wordt. Maar dan wel met dames die wat meer bij mijn eigen leeftijd liggen.

Hier op het platteland zijn die vrouwen allemaal bezet en die vermijden bewonderend oogcontact ook.

Inderdaad loop je na je 35e niet meer naar jongere dames te kijken. Ik in ieder geval niet.
Het is de natuur en ik kijk nou eenmaal graag naar de natuur.
En je weet wat ze zeggen over de natuur : Die hou je niet tegen…

(Maar ik heb dan ook geen kinderen/dochters en ook nooit echt een relatie gehad, misschien dat het daarom anders is voor mij)

Als een vrouw super mooi is dan weet ze dat zelf meestal dondersgoed! Daarom ga ik juist niet wellustig kijken en spreek haar vooral aan op haar intelligentie :sneaky:

Als een vrouw van alle kante uitstraalt dat ze sexy is dan is het gewoon heel erg moeilijk om je ogen er van af te houden. Maar die vrouwen begrijpen dat vaak ook wel….

Maar aan de andere kant begrijp ik wat je zegt, want als ze merken dat je geen interesse toont dan zijn kijken ze vaak wel met interesse naar mij.

Als je op meta niveau bekijkt hoe die interacties werken dan vind ik het heel raar allemaal en lastig te doorgronden. Maar misschien is het ook wel heel natuurlijk.

Want honden vertonen ook zulk gedrag, die doen ook aan etiquette 😂

Een hond die geïnteresseerd is in een andere hond zal die hond nooit frontaal in een rechte lijn benaderen, die loopt altijd eerst naar een punt 1 of 2 meter er naast.
Want een hond ervaart een frontale benadering als een bedreiging want als een andere hond wel frontaal op ze afkomt want dat word meestal knokken.

Ik vermoed dat vrouwen die "in het wild" op straat lopen dezelfde ervaring hebben.
Dwz dat ze slechte ervaringen hebben met 40+ers die hun frontaal benaderen.

Laatst bewerkt:
Dat zal misschien de tijdsgeest zijn. Maar vind het toch een beetje vreemd. Wat is er mis met kijken? Betekent toch niet dat je ook iets wilt. En wie wil geen aandacht? Volgens mij iedereen. Ik heb er ook geen probleem mee als een homosexuele man naar mij kijkt. Vind het best wel leuk maar als hij iets van mij wil en ik niet kost het mij geen moeite om het op een vriendelijke manier kenbaar te maken.
De wereld draait niet om jou, of toch wel?

Ik bewonder de dames ook , maar opvallend aanstaren nee , maar kijk altijd wel en nu zeker in de zomer , en je kan met een glimlach aan tonen dat ze er leuk er uitziet , soms moet je wel kijken want als ze heel bloot er bij lopen , dan zijn mijn ogen net magneten 😅🤭 , maar maak nooit rare opmerkingen , blijf een heer tegen de dames , en dan denk je in gedachten 💭 zo daar zou ik weleens een beschuitje mee willen eten ,( vroeger toen ik nog jong was ,hoefde ik maar een blote arm of knie te zien en stond hij gelijk recht op ) maar nooit gekken praat gedaan ook toen niet , en er zijn dames die geen probleem hebben met kijken 👀 ze genieten er ook stiekem van , als het maar gewoon bij kijken blijft .

Terug
Bovenaan Onderaan