Recensie Robijn/Bobientje/Charlotte, Mortsel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
9
01/08/22
1
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-robijn.html
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kan niets negatief zeggen. Was correct geil en voor herhaling vatbaar.
 
Ik had ze bij mijn favorieten op RL gezet, maar gezien haar voorgeschiedenis
Same here. Iets te veel naamsveranderingen als ik het een beetje goed kan volgen, was zij ook niet ene Lotte en ook Smurfin of zo? En dan Robijn en nu Bobientje?

Maakt me allemaal niet veel uit want geen TZ en ze rookt, (dat laatste kan ik haar nog vergeven als het niet opvalt maar TZ... dan moet ze toch al heel straf uit de hoek komen voor ik dat onbelangrijk vind) maar bij gebrek aan (meerdere) positieve recensies en omwille van veel naamsveranderingen zit ze toch ergens op de reservebank bij mij. Enige positieve is dat ze een mooi lichaam lijkt te hebben (maar die foto's zijn dan ook weer geen garantie) en een geil kantje dat ik wel kan appreciëren.

Ik kijk deze poes nog wel even uit de boom.
 
Mooi mooi mooi, maar daar blijft het bij denk ik. Liet mij naar een hotel komen waar je niet binnen geraakte zonder de naam van je contactpersoon te zeggen aan de receptie. Dom en onervaren dus. Vrij onbeleefd aan de telefoon ook. Alfof dat allemaal niks is dat je daar naartoe komt en daar voor niks staat. Beetje blijven mee over en weer smsen. Volgens mij doet ze het tegen haar zin en ze verandert van locatie als ze ergens buitenvliegt omdat ze de kamer niet betaalt. Mij niet meer gezien. Keuze genoeg rond Antwerpen. Ze veranderde ook al een paar keer van naam. Nu is het Bobientje. Zit heel soms ook op RL chat.
 
Wegblijven en andere wandelaars behoeden een van m'n beroerste ervaring.
Kan iemand de topictitel aanpassen aub?

Robijn is van de radar verdwenen en adverteert enkel nog onder de naam Bobientje. Ze probeert haar reputatie te ontlopen door weer maar eens een andere naam

Zonder Bobientje in de titel, gaan er misschien nog wandelaars in deze adhd-er haar valstrikken lopen. Niet te vertrouwen. Noch om af te spreken, noch voor de service.
 
Wegblijven idd. ADHD geval, vrij dom, en bij momenten redelijk onbeschaafd tot lichtjes grof tegen de klanten nog voor die tot bij haar geraakt zijn. Simpelweg een betrouwbare afspraak maken, is bij haar dikwijls al een groot probleem.
 
Had er mee afgesproken in oud turnhout,op de parking geen gehoor meer ,nu geschrapt van de to do lijst ,mercikes mannen ,voor degenen die een geil pareltje weten zitten ,altijd welkom
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.649
Berichten
730.340
Leden
33.631
Nieuwste lid
Jan-Willem
Terug
Bovenaan Onderaan