Algemeen Geleenstraat 47/3

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mulan

Meubelstuk
Forumpionier
1.969
06/07/21
1.853
7
Ben vandaag voor de eerste keer in Rotterdam een bezoek gebracht aan de geleenstraat , ik was verbaasd van de spiegeltjes die aan de ramen staan , bracht een bezoekje aan de dame 47/3 naam niet verstaan sprak zelfs maar een beetje Engels , pijpen met cd borsten betasten kom niet te gevoelig , intiem een pop die daar lag , veel wandelaars ,maar weinig meisjes (was15.00 uur ) geeft mij maar Antwerpen ! En ben verrast door de aardige buurt had er echt veel meer van verwacht ,
 
Laatst bewerkt:
Nee, de Geleenstraat is niet meer wat het geweest is, maar dat geldt voor alle raambuurten, ook Antwerpen.
En vanmiddag om 15.00 was er een redelijke bezetting.
 
De aardige buurt verraste hem omdat het tegenviel. Krijg de sterke indruk van een fake verhaal
De aardige buurt verraste hem omdat het tegenviel. Krijg de sterke indruk van een fake verhaal
Man ik moest voor mijn werk in Rotterdam zijn , en ik dacht ik hoor zo veel over de buurt in den Haag en rij er even naar toe want zo ver is dat niet , het was even zoeken want er zijn werken aan de gang daar , dus ik mijn wagen geparkeerd aan de Pletterijkade , even betaal automaat betaald , en ben gaan rond wandelen , ik zag heel veel mannen die er rondliepen en tegen een muurtje stonden te wachten , aan het plashoekje was het niet aangenaam stonk er als de pest :p dan even een wandeling gedaan en wat mij opviel was dat er weinig dames aanwezig waren (middag rond 15.00 uur) de spiegeltjes aan de ramen vond ik een raar zicht , dat vind je hier in Antwerpen alleen aan de huizen van de joodse gemeenschap . Ik ben dan bij een dame binnen geweest 50 € betaald pijpen en neuken , deze was een heel mooie dame + - 27 jaar ? pijpen was zeker niet goed aan borsten komen kon ze niet verdragen en vingeren kon ook al niet ,dus na een goed 10 min ben ik zelf vertrokken , ze keek wel raar op , geef mij maar de buurt van Antwerpen , Dus als je nu nog denkt dat dit een fake verhaal is stel mij dan nog enkele vragen daarover en zal ze wel antwoorden ben daar ook nog even naar Doubletstraat doorgereden en geparkeerd Paviljoensgracht , daar liep ook veel vlok rond en weinig dames , misschien verwar ik wel de twee verschillende buurten ,maar ben er zeker geweest !!
 
De spiegeltjes/spionnetjes zijn er al sinds mensenheugenis.
Maar @Mulan , je weet niet hoe de dame heet en welk adres?
En je hebt één slechte ervaring, dus de hele buurt vind je niks?
Mogelijk ben je bij deze dame geweest?

Zoja, misschien zou je dan zo vriendelijk willen zijn om een recensie aan haar topic toe te voegen?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan