Recensie Geneviève, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

De fleppendeflepper

Stamgast
Forumpionier
478
03/07/21
1.297
56
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/heerlijke-brunette_7805962
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Geneviève , Miss G , met deze namen heeft ze ook geadverteerd.

Contact gaat via de mail , en soms moet je ff een dag wachten voordat je antwoord krijgt.

Ben er meerdere malen geweest . Ze pijpt goed (geen diepe pijperij ) en liet de zwemmertjes ook in haar maag verdwijnen : kan je beter ter plekke vragen om de kans te vergroten of ze dat wil doen bij je !

Op de foto's ziet ze er iets aantrekkelijker uit vind ik: is wat voller, helemaal niet mollig/dik of zo !

Ze vindt het heerlijk om gebeft en gerimd te worden en komt daar lekker klaar van. Leuke dame en geniet volop mee.
 
Laatst bewerkt:
Ben twee keer bij haar geweest. Eerste keer voor een 'Heavenly Blowjob' zoals dat op SJ beschreven stond en dat was ook een gigantisch lekkere pijpbeurt, waarbij er niets uitgespuugd werd aan het eind. Tweede keer voor een half uurtje sex, waarbij ze door mijn gelik en gevinger uiteindelijk spuitend klaarkwam. Daarna nog wat pijpen en neuken, bij het pijpen kijkt ze je lekker geil aan en spuugt ze lekker over je pik. Neuken zelf vond ik niet speciaal, voor mij volgende keer alleen beffen en pijpen.

Verder... aardige, iets volslanke knappe dame. Zeker de moeite waard!

Dit geschreven hebbende voel ik de aandrang om weer een afspraak te maken ?
 
Klopt het dat haar man/vriend de zaken regelt en ook aanwezig is?
 
Ben begin dit jaar bij deze dame geweest.
Waren 2 heerlijke uurtjes.
Ze kan werkelijk heerlijk pijpen.
Ze neemt die staaf goed in dat mondje van dr.
Ze zuigt zo heerlijk dat ik in een rap tempo al klaar kwam.
Voor mij zekers voor herhaling vatbaar, al zegt ze zelf niks meercte doen, daar ze weer aan het werk is.
Wel apart dat ze dan nog steeds een ad op sj heeft
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/heerlijke-brunette_7805962
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben twee keer bij haar geweest. Eerste keer voor een 'Heavenly Blowjob' zoals dat op SJ beschreven stond en dat was ook een gigantisch lekkere pijpbeurt, waarbij er niets uitgespuugd werd aan het eind. Tweede keer voor een half uurtje sex, waarbij ze door mijn gelik en gevinger uiteindelijk spuitend klaarkwam. Daarna nog wat pijpen en neuken, bij het pijpen kijkt ze je lekker geil aan en spuugt ze lekker over je pik. Neuken zelf vond ik niet speciaal, voor mij volgende keer alleen beffen en pijpen.

Verder... aardige, iets volslanke knappe dame. Zeker de moeite waard!

Dit geschreven hebbende voel ik de aandrang om weer een afspraak te maken ?

Om mezelf maar even te quoten...
 
Weet iemand of zij nog ontvangt? Ben in t verleden bij haar geweest maar geen contactgegevens meer
 
Geneviève , Miss G , met deze namen heeft ze ook geadverteerd.

Contact gaat via de mail , en soms moet je ff een dag wachten voordat je antwoord krijgt.

Ben er meerdere malen geweest . Ze pijpt goed (geen diepe pijperij ) en liet de zwemmertjes ook in haar maag verdwijnen : kan je beter ter plekke vragen om de kans te vergroten of ze dat wil doen bij je !

Op de foto's ziet ze er iets aantrekkelijker uit vind ik: is wat voller, helemaal niet mollig/dik of zo !

Ze vindt het heerlijk om gebeft en gerimd te worden en komt daar lekker klaar van. Leuke dame en geniet volop mee.
Welke buurt zit die brunette ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan