Recensie Gent, Belgradostraat 22 R 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gentle Walker

Wandelaar
68
12/09/21
49
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een regenachtige zaterdag in Gent. Ik besluit om er nog eens op uit te trekken. Richting RLD. ?Aangekomen parkeer ik me in de Reep en wandel richting Belgradostraat. Op nr 22, het vooruitstekende deel had ik, voor ik parkeerde al een iets oudere dame (niet die die er in de week zit) zien zitten die ik niet kende, maar die me wel triggerde. Langs zwart haar, een zwart kleedje met een diep uitgesneden décolleté. Ze zit er enkel in het weekend.
Dus van de parking komende wandelde ik meteen naar haar. Ze was niet bezet dus ik naar binnen. Heel vriendelijk. Wasje gedaan boven en dan zij rechtstaand beginnen teasen. Op het bed is ze me beginnen aftrekken en pijpen. En dan heb ik haar gebeft. Zij op de rug en benen wijd open zodat ik een goed zicht had op haar poes. ? Ze heeft nog wat schaamhaar maar wel een heel lekkere poes. Terwijl ik haar aan het beffen was heeft ze wat gesquirt. Niet veel maar wel ongelooflijk geil. Ze was echt kletsnat. Dan geneukt in reverse cowgirl en zalig klaargekomen.
Terug wasje, nog wat gebabbeld en met een voldaan gevoel terug naar buiten in de regen.
Het was ondertussen al 18u en besloot om maar terug huiswaarts te keren.
Ik ben helaas haar naaam vergeten, maar ze ziet me zeker nog terug. ?

The Gentle Walker
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan