Algemeen Gent en Oostende stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Natalie terug?

blond bruin breedlachend en meestal met haar kont zwierend en meestal met een been poserend op een stoel.
Meestal met een witte deux-pièces

Stond ook vroeger lange naast Bonita aan de ingang van het overdekte deel van Vanderdoncktdoorgang.
Laatst voor de lock down stond ze weken op nummer 15 in het niet overdekte deel.
 
is er tegenwoordig ,al terug een beetje bezetting achter de ramen , of moeten we nog even wachten voor deze goed gevuld zijn ?
is de gangbare prijs nog steeds 50 euro ?
dank bij voor baat
 
Natalie terug?

blond bruin breedlachend en meestal met haar kont zwierend en meestal met een been poserend op een stoel.
Meestal met een witte deux-pièces

Stond ook vroeger lange naast Bonita aan de ingang van het overdekte deel van Vanderdoncktdoorgang.
Laatst voor de lock down stond ze weken op nummer 15 in het niet overdekte deel.
neen nog niet terug
is er tegenwoordig ,al terug een beetje bezetting achter de ramen , of moeten we nog even wachten voor deze goed gevuld zijn ?
is de gangbare prijs nog steeds 50 euro ?
dank bij voor baat
prijs nog steeds 50 euro. Bezetting bijna zoals voorheen.
 
Heeft er iemand goeie suggesties voor kinky dames in het Gentse? Denk aan (soft) bdsm, strapon en poppers. Keuze genoeg in Antwerpen, maar in Gent weet ik niet goed waar ik best ga. Thanks!
 
Weet iemand als Vanessa (Albanie) voorheen werkend in de Schepenvijverstraat Chrystal bar 19A raam 2 (nachtshift) nog terugkomt na Corona ?
Volgens leden uit een vorig forum zou ze niet meer terugkomen maar toen ze na de eerste keer weg was keerde ze na anderhalf of 2 jaar toch terug naar de overkant, dus zeg nooit nooit, mocht ze ooit eens weer goesting kunnen krijgen.....
 
Heeft er iemand goeie suggesties voor kinky dames in het Gentse? Denk aan (soft) bdsm, strapon en poppers. Keuze genoeg in Antwerpen, maar in Gent weet ik niet goed waar ik best ga. Thanks!
Some ladies are offering this kind of service in Belgradostraat, but they are usually in their forties (not young mistresses like in Antwerp). Nevertheless, if you are only looking for soft kinky games, you can always bring your own toys and try to ask directly to the girls if they can do that or not. Strap-on and foot-fetish are usually accepted by most of the girls working there (most of the time without extra, but of course it also depends how long you want to stay...).
 
Natalie terug?

blond bruin breedlachend en meestal met haar kont zwierend en meestal met een been poserend op een stoel.
Meestal met een witte deux-pièces

Stond ook vroeger lange naast Bonita aan de ingang van het overdekte deel van Vanderdonckdoorgang.
Laatst voor de lock down stond ze weken op nummer 15 in het niet overdekte deel.
Natalie heeft gewerkt tussen de twee lockdows ergens halfweg de Vanderdonckdoorgang, (voordien zat ze in glazen straatje overdekt ergens halfweg aan de linkerkant komende van de Vanderdonckdoorgang). Na de tweede lockdown evenwel niet meer terug gezien.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Natalie is terug

Gisterenavond bezocht rond 18u, ze werkt van 11u tot 23u (of wast nu 22u), vaste stek, niet overdekte deel glazen straatje nr 15, 2e raam.

Zou 2 weken blijven, dan effe nr DE, maar daarna wel terugkeren....
 
Heeft er iemand een aanrader voor overdag tijdens de middag in de week? Ik passeer nog eens rond 11u. Ik lees veel review maar vind weinig reviews van overdag.
Nina in het overdekte gedeelte in de Vanderdonctdoorgang nr4 dus rechts als je van de Brabantdam komt, kleine zeer slanke Bulgaarse met zwart haar, zit bijna altijd te roken.
Mercedes Schepenenvijverstraat 10 bar Le pink 3de raam, kleine Blondine
Vera Schepenenvijverstraat 10 ook bar Le pink 4de raam, zwartharige dame
Alina Schepenenvijverstraat 8 bar Crazy middelste raam, zwartharige Roemeense met grote borsten.
 
Ja e Vlaming 1992. Nathalie kan er wat van e ?. En haar enthousiasme alleen e ?? geen enkele andere dame heeft dat in Gent, goede keuze ?en als we haar goed blijven laten voelen zal ze nog lang met plezier blijven komen want ze doet het graag ?
info voor u Krokketje: vorige week ben ik dus bij Antonia geweest. Een herhaling van een trio met haar vriendin/'buurvrouw' Anna (Schepenenvijverstraat 23/3) zit er helaas (voorlopig ?) niet meer in. Antonia vertelde mij dat haar vriendin Anna niet meer terugkeert omdat ze nu een vriend heeft. Na je formidabele ervaring met Nathalie vrees ik een beetje voor je ervaring als je bij Antonia gaat. Bij mij vroeg ze of ze haar hakken al dan niet moest aanhouden (ja en geen enkel probleem) en ze vroeg ook als ze zich direct moest ontkleden of niet (neen en ook al geen enkel probleem). Maakte er dan een opgeilende Striptease van... (leuk). Evenwel niet het showgehalte van Nathalie (ben voor de lockdown ook eens bij haar geweest en idd. prima service). Antonia doet evenwel hard haar best om je te behagen, is echt vriendelijk maar qua uitzicht is ze dus duidelijk niet meer die zéér mooie Antonia van voor de lockdown (niet dat ze nu lelijk is, zeker niet, integendeel...). Bon aan U om te beslissen?. Ik ga vandaag naar De Rosse Buurt. Nathalie zegt me wel wat ?! Feedback volgt. Grt. Dorisday.
 
Zal toch Antonia eens proberen de volgende keer ?. Heb haar eens goed bekeken op de straat en de het ziet er wel een knappe uit in haar witte lingerie ook en haar transparent heels, van mij mag ze ze aanhouden want kom daar helemaal geil van en heb ze gezien ermee en ze heeft ook wel sexy voeten en benen, vooral lange benen en I like ?. Vindt ook tof als ze striptease doet, heeft wel iets ?. En ist echt een vriendelijke? Heb altijd klein beetje mijn twijfels gehad want weet nog dat ze me altijd naar binnen roept maar dacht altijd dat rap rap zou gaan vanwege vroeger met een ander meisje in die bar niet zo'n goede ervaring gehad en telkens in nee zeg is ze een beetje boos heb ik de indruk, of tenzij dat ze me echt wil natuurlijk, maar dat willen ze allemaal e ?
 
Geweest dinsdag naar Nathalie en recht tegenover haar op de hoek en recht tegenover bar bodega als je van het overdekte gedeelte komt 16/l stond er een meisje van Slovenië ?? met zwart krul haar dacht dat ze kassandra noemde, was zeker een vriendelijke en een babbeltje mee gedaan terwijl ik stond te wachten op Nathalie. Heeft hier iemand ervaring mee? Zegt dat ze hier al eindje is en kon al paar woorden Nederlands.
 
Zal toch Antonia eens proberen de volgende keer ?. Heb haar eens goed bekeken op de straat en de het ziet er wel een knappe uit in haar witte lingerie ook en haar transparent heels, van mij mag ze ze aanhouden want kom daar helemaal geil van en heb ze gezien ermee en ze heeft ook wel sexy voeten en benen, vooral lange benen en I like ?. Vindt ook tof als ze striptease doet, heeft wel iets ?. En ist echt een vriendelijke? Heb altijd klein beetje mijn twijfels gehad want weet nog dat ze me altijd naar binnen roept maar dacht altijd dat rap rap zou gaan vanwege vroeger met een ander meisje in die bar niet zo'n goede ervaring gehad en telkens in nee zeg is ze een beetje boos heb ik de indruk, of tenzij dat ze me echt wil natuurlijk, maar dat willen ze allemaal e ?
Dag Krokketje,
Zelf ben ik eerder een zachtaardig type en ik denk dat jij dat ook bent. Ik denk dat Antonia het op prijs stelt als je haar lief en respectvol benadert. Wat ik wel bizar vind is dat ze gisteren afwezig was om 18u45 en dit op een vrijdag ! en dat aan haar vensterraam een bordje hing 'te huur'. Ze doet altijd nachtshift tot 01u00 maar weet niet wanneer ze precies start maar allicht toch zeker voor 18u45 ???? Zou ze weg zijn of misschien ziek of een mindere dag, of... ?????? Bon laten we optimistisch zijn en hopen dat ze er komende dagen wel staat (ik verstuurde haar zopas een sms en laat je weten of ze reageert of niet. Als ze niet reageert betekent het altijd dat ze niet werkt. Als ze wel werkt sms 't ze 'yes I'am working today...' Ze was eigenlijk nog maar een 14 tal dagen of zo aan het werk. Ze was iets (paar weken) later gestart dan de meeste andere dames. Ik zei dat ik 2x gevaccineerd was met Pfizer en zij zei "me too with Pfizer twoo times and i had not problemes". (geloofwaardig ???) Je kan haar vragen om haar tranparent heels aan te houden alsook haar kledij pas afdoet op bed (kleine sriptease). Je kan haar bv ook zeggen: "when you do it good i come back...". Ik had haar laats nog gevraagd hoe lang ze dit werk nog zou doen. Na enig denkwerk zei ze: "misschien nog 1 jaar of zo". Als je neen zegt zal dat eerder ontgoocheling zijn maar geen boosheid bij haar. Ze doet inderdaad verwoede pogingen om je naar binnen te krijgen maar ik wandel eerst meestal ook nog een tijdje alvorens ik binnenga (ik doe dan teken: "i come to you but after walking). Heb er ook al opgelet: ze heeft inderdaad relatief lange benen. Zeker te bewonderen als ze heupwiegend de trap opgaat op haar hoge hakken, das het zien waard...?
 
Is idd raar weet van voor de lock down nog dat ze idd altijd aanwezig was als ik het mij herinner, altijd 50/50 geweest of ik al dan niet bij haar zou binnen gaan we, hoop nu wel dat ze terug komt want zou ze toch wel keer graag berijden ??. Kun je haar beffen ook of heeft ze dit niet graag? Zou ook wel eens graag achter haar lopen op den trap achter haar lekkere ? kont en haar lange benen ikzelf ben 1m82 denk met haar transparent heels laatste keer vorige week dat ze beetje dezelfde hoogte had. Ikzelf ben idd van het rustige type en heb dit dan ook graag bij de dames zelf. Dorisday heb je mijn ander berichtje gelezen voor mijn ander adres bericht ivm kassandra een sloveense? Heb jij hier al ervaring met dit meisje? Zei ook dat ze 22 jaar is
 
Geweest dinsdag naar Nathalie en recht tegenover haar op de hoek en recht tegenover bar bodega als je van het overdekte gedeelte komt 16/l stond er een meisje van Slovenië ?? met zwart krul haar dacht dat ze kassandra noemde, was zeker een vriendelijke en een babbeltje mee gedaan terwijl ik stond te wachten op Nathalie. Heeft hier iemand ervaring mee? Zegt dat ze hier al eindje is en kon al paar woorden Nederlands.
Gisteren tussen 14u en 18u45 heb ik op die locatie enkel een blond veeleer mollige dame gezien (zit aan het venster op de hoek kijkend richting plaats waar Nathalie zit. Zij is het dus zeker niet. Hoe laat was het toen je haar zag ? In bar Bodega (gisteren tussen 14u en 18u45 slechts 1 (blonde) dame wellicht met siliconeborsten) en de bar waar de dame met zwart krullend haar zit staan in de nachtshift allemaal blonde dames maar gisteren dus ook slechts 1 mollige dame).
 
Terug
Bovenaan Onderaan