Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMet spleetje tussen tandenWelke Maya?
Ah, niet die Roemeense met bruin haar en sili borsten?Met spleetje tussen tanden
Is Jessy terug aan het werk in gent?Zou de Spaanse jessie en Maya vandaag werken op het einde van de vanderdoncktdoorgang rechts?
Zitten beide in de Schepenvijverijstraat zeker?Anna en emma
Bar Crazy op nummer 8, de ene links de andere achter het middelste raam!Zitten beide in de Schepenvijverijstraat zeker?
In bar Crystal achter het derde raam, maar ze is weinig te zien of aanwezig.En Vanessa? Want dat is ook nog een aanrader zeker?
Dankje! Nog aanbevelingen moesten zij er niet staan?In bar Crystal achter het derde raam, maar ze is weinig te zien of aanwezig.
Corinna PVDD 1 linksDankje! Nog aanbevelingen moesten zij er niet staan?
Als nieuwe wandelaar in de redlight district van Gent heb ik reeds Leyla bezocht, Schepenenvijverstraat 19/3 (zie recensie).
Een dame die tijdens mijn wandelingen steeds mijn aandacht trok was de roodharige dame in de Crazy Cabaret, Schepenenvijverstraat 8R tijdens de nachtschift. Iemand die haar naam weet zodat ik naar een recensie kan zoeken ? Bedankt.
Parkeertoren ledeberg en dan de tram op, of parking zuid als je geluk hebt. De drukte valt in de vroege avond nog goed mee. Maar na middernacht... tja het sfeertje veranderd wel dan. Respect voor de dames van de nachtshift tijdens de gentse feesten.Parkeren zal wel een ramp zijn met de Gentse feesten, maar hoe zit het in de warme buurt? Overmatig druk of valt dat wat mee in de late namiddag, vroege avond?
Is nog steeds niet open.Vanaf 1 juni verhuizen de meisjes van het hazengras naar de hangar 1.
Als ik het goed heb gezien, doen ze er nu voorstellingen voor TAZ. Maar als je er serieus over nadenkt is dit toch niet realistisch? Welke investeerder zou er nu geld pompen in iets wat in grijze zone zit. Villa Tinto trekt ook al op niet veel meer (toch niet wanneer ik er geweest ben). En scheefpoepers die gaan daar niet echt zo zot van zijn om naar een etablissement te gaan met politie naast de deur en wat weet ik nog allemaal. Ik ben een 2-tal uurtje geleden gepasseerd in 't Hazegras en en er zaten toch wel 8 dames, is ook al een tijdje geleden denk ik zo.Is nog steeds niet open.
Iemand suggesties voor dames die een strapon hebben in gent overdag?