• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Algemeen Gent en Oostende stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goeiemorgen, gisterenavond even gaan wandelen in Gent. Iemand die weet wie er tegenwoordig SV 21/2 Bar Vogue staat? Grote DVP, roze body, lichtere haarkleur. In de reviews lijk ik haar niet te kunnen vinden.

Als nieuwe wandelaar in de redlight district van Gent heb ik reeds Leyla bezocht, Schepenenvijverstraat 19/3 (zie recensie).
Een dame die tijdens mijn wandelingen steeds mijn aandacht trok was de roodharige dame in de Crazy Cabaret, Schepenenvijverstraat 8R tijdens de nachtschift. Iemand die haar naam weet zodat ik naar een recensie kan zoeken ? Bedankt.

Als nieuwe wandelaar in de redlight district van Gent heb ik reeds Leyla bezocht, Schepenenvijverstraat 19/3 (zie recensie).
Een dame die tijdens mijn wandelingen steeds mijn aandacht trok was de roodharige dame in de Crazy Cabaret, Schepenenvijverstraat 8R tijdens de nachtschift. Iemand die haar naam weet zodat ik naar een recensie kan zoeken ? Bedankt.

Ik heb haar onlangs bezocht, haar naam ontgaat me wel eventjes.
Heel lief meisje en prachtig gezichtje maar opgepast: onder haar pakje gaat niet het mooiste lichaam schuil. Ze heeft een buikje dat net zoals haar borsten nogal onderhevig is aan de zwaartekracht. Ik was eerlijk gezegd wel een beetje teleurgesteld toen ze zich uitkleedde. Ik had eigenlijk beter moeten weten want de ervaring leert dat dames die weinig blootgeven dat meestal met een reden doen.

Parkeren zal wel een ramp zijn met de Gentse feesten, maar hoe zit het in de warme buurt? Overmatig druk of valt dat wat mee in de late namiddag, vroege avond?
Parkeertoren ledeberg en dan de tram op, of parking zuid als je geluk hebt. De drukte valt in de vroege avond nog goed mee. Maar na middernacht... tja het sfeertje veranderd wel dan. Respect voor de dames van de nachtshift tijdens de gentse feesten.

Iemand die de naam weet van de heel knappe, erg slanke zwartharige dame in schepenenvijver 19/1 of 19/2

Roemeense denk ik, kleine borsten, zit meestal op haar stoel op de gsm. Nachtshift.

Ben er al bij geweest maar vergeet haar naam telkens (het was mss al wat laat en al iets gedronken 😬). Of wat de mogelijkheden waren

Ik heb het geluk dat mijn vrouw dit sexy vindt en zelfs graag naar binnen gaat om te zien hoe ik verwend word. Het is telkens een zoektocht naar een dame die dit toelaat. Hebben jullie weet wie dit (mits een meerkost) toelaat? Voorkeur in Gent, Oostende mag ook

Is nog steeds niet open.
Als ik het goed heb gezien, doen ze er nu voorstellingen voor TAZ. Maar als je er serieus over nadenkt is dit toch niet realistisch? Welke investeerder zou er nu geld pompen in iets wat in grijze zone zit. Villa Tinto trekt ook al op niet veel meer (toch niet wanneer ik er geweest ben). En scheefpoepers die gaan daar niet echt zo zot van zijn om naar een etablissement te gaan met politie naast de deur en wat weet ik nog allemaal. Ik ben een 2-tal uurtje geleden gepasseerd in 't Hazegras en en er zaten toch wel 8 dames, is ook al een tijdje geleden denk ik zo.

Terug
Bovenaan Onderaan