Recensie Gent Vanderdoncktdoorgang 13 Raam, Venus night shift 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

iamme

Wandelaar
90
05/12/22
51
14
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik heb een probleem met de voornaam, ik ben het vergeten, misschien is het Tifany of Stefany (vrijwel zeker dat het eindigt op "fany").
Het meisje bij het raam (niet het meisje bij de deur).

Glimlachend en best aardig. Goede pijpbeurt, ik moest stoppen, anders hadden we niet veel gedaan. De rest is uiteindelijk klassiek. Ze blijft vrij afstandelijk tijdens de capriolen. Niet zoet genoeg voor mij.
Groot probleem met het bed in deze kamer, ik ben er eerder geweest met een ander meisje en het is altijd hetzelfde, het is echt heel zacht en het helpt niet voor de verschillende posities. De doggy style is staand gedaan omdat het bed erg oncomfortabel is.

De jonge vrouw is ook een maniak van het condoom. Na de act doet ze het af en gaat naar de kraan om het met water te vullen en te controleren op lekken, maar het is een vreemd gezicht.

Geen repetitie gepland. Althans niet in deze kamer.
 
Heb haar zus Anna gedaan (linkerkant, kant vd deur), niet veel beter. Ook kutje dat geen enkel gevoel had, alsof je met je lul in een emmer water neukt. Redelijk afstandelijk ook, doet geen sport dus dat lichaam ligt daar maar...niet opnieuw dus.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan