Recensie Geovanna, Etterbeek 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Helium

Newbie
9
22/08/22
3
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/petite-gfe.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze middag bij Geovanna geweest. Was met een dubbel gevoel, gezien de recensies op youppie. Maar ik heb het me niet beklaagd! Super petite, overal naturel, keilieve vrouw, is niet spraakzaam, maar ça va.
Makkelijk afspraak gemaakt via WA. Parkeren geen probleem in de buurt (nochtans in de buurt van Shuman), parkeermeter via SMS.
Je komt binnen en wauw, wat een verschijning: lief gezicht, en wat een petite lijf. Ze nodigt je uit om te douchen, en éénmaal terug is het GFE-feest: strelen, zoenen in de nek, borstjes van vanachter strelen, tepels zuigen, de lekkere klit likken.... alleen een beetje meer tong had gemogen. Dan jasje aan en gaan: pijpen (met), doggie, missio en ze heeft me reverse cowgirl sensueel en passioneel afgemaakt: zaaaaalig hoe ze me met gevoel bereden heeft!
Een echte lieve vrouw, die alle respect verdient. Ik had moeite om het te doen binnen het half uur, maar ze maakte er een punt van om het te doen lukken. Zeldzaam! Behandel haar liefdevol, want het is een heel lieve vrouw.

Ze verdient zeker een plaats langs Isabella (Woluwe) qua prestaties, maar zij is wel volledig naturel, wat ik toch liever heb.

Blij dat ik ook eens iets kon bijdragen.
 
Laatst bewerkt:
Staat ook bij mij op de agenda. Het feit dat ze alleen in de week werkt, is wat mij betreft een goed teken, dan weet je dat ze zelfstandig werkt...
 
Terug
Bovenaan Onderaan