Geschikte ontvangstplek in Maastricht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Saikeon

Stamgast
Forumpionier
313
21/07/21
479
16
Ik ga binnenkort naar Maastricht en wil daar 'S avonds afspreken met een dame. Nu zoek ik daar een hotelkamer voor. Niet te shady, niet te luxe.

Ik lees in het reglement van van der valk dat ze je eruit kunnen zetten als ze erachter komen dat je de kamer deelt met iemand zonder te betalen, en al zeker om met een dvp af te spreken.

Hoe zouden jullie dit aanpakken? En hebben jullie tips voor een hotel? Beetje van der valk-segment en niet te ver van centrum en de snelweg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan