Heropening 15 september

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geduld wordt beloond, opent deze maand onder de naam SC Golden Gate. Van buitenuit te zien wordt het een zeer grote en luxe Club. De mooi aangelegde tuin en zwembad is er zoals reeds in de tijd van Villa Vanilla/Vertigo. We gaan het beleven
 
Dit is de website :


Het is natuurlijk goed nieuws, al blijft het een beetje bizar dat er geen exacte datum bekend gemaakt is.
Volgens de geruchtenmolen wordt deze club geleid door mensen die vroeger bij GT betrokken waren...
 
Dit is de website :


Het is natuurlijk goed nieuws, al blijft het een beetje bizar dat er geen exacte datum bekend gemaakt is.
Volgens de geruchtenmolen wordt deze club geleid door mensen die vroeger bij GT betrokken waren...
Is dat nou zo bizar, zeker nog nooit een verbouwing meegemaakt? Er is een nieuwe aanbouw van haast dezelfde grote als het bestaande gebouw. Komen daarbij nog vergunningen (en dat niet enkel voor de uitbating maar ook drankvergunning, brandveiligheid,,..), aanwerven personeel, allerhande leveranciers,... Het lijkt me zeer verstandig om geen openingsdatum van de daken te schreeuwen vooraleer alles ready is to roll. Via sociale media hebben ze wel een pre-opening op 20/5 vermeld.
 
Is niet anders, als men bij de inspectie iets vindt dat niet 100% volgens de regels is, kan je als club aan de slag om het te fixen. En dan terug inspectie laten langskomen. Als club kan je niet anders dan meegaand zijn, je kan het niet afdwingen. De pre-opening was halvelings vermeld. Men zal nu wel wachten tot men zekerheid heeft alvorens officieel te communiceren. Zolang kunnen we wel wachten.
 
Ja nog even geduld , maar hoop dat ze snel weer open gaan en dat het een succes wordt. Heb vele mooie herinneringen in het oude villa vertigo en met mooi weer is was helmaal top. Dus zodra ze weer open gaan komt er eindelijk weer iets leuks bij in plaats van dat alles maar dicht gaat of afbrand etc.
 
Gezien het ondertussen toch al de ronde doet onder de ex-GT en ex-LR meiden, kans zit er dik in dat opening op 1 juli (2022) is. Fingers crossed en hopelijk een mooie zonnige zomer in de tuin en rond het zwembad van deze nieuwe grote club met een mooie meid in de ene hand en een frisse cocktail in de andere.
 
Ondertussen is de website van Goldengate al twee dagen onbereikbaar. Zowel via Safari en DuckDuckGo op de iPhone als Chrome op m'n laptop krijg ik de melden dat de website onbereikbaar is. Andere mensen met dit probleem?
 
Geduld wordt beloond, opent deze maand onder de naam SC Golden Gate. Van buitenuit te zien wordt het een zeer grote en luxe Club. De mooi aangelegde tuin en zwembad is er zoals reeds in de tijd van Villa Vanilla/Vertigo. We gaan het beleven
Is dat nou zo bizar, zeker nog nooit een verbouwing meegemaakt? Er is een nieuwe aanbouw van haast dezelfde grote als het bestaande gebouw. Komen daarbij nog vergunningen (en dat niet enkel voor de uitbating maar ook drankvergunning, brandveiligheid,,..), aanwerven personeel, allerhande leveranciers,... Het lijkt me zeer verstandig om geen openingsdatum van de daken te schreeuwen vooraleer alles ready is to roll. Via sociale media hebben ze wel een pre-opening op 20/5 vermeld.
Gezien het ondertussen toch al de ronde doet onder de ex-GT en ex-LR meiden, kans zit er dik in dat opening op 1 juli (2022) is. Fingers crossed en hopelijk een mooie zonnige zomer in de tuin en rond het zwembad van deze nieuwe grote club met een mooie meid in de ene hand en een frisse cocktail in de andere.
"Opent deze maand" (in mei), "Opening 20 mei", "Opening 1 juli". Is allemaal niet gebeurd helaas. Het lijkt me beter niet meer te doen alsof men inside informatie heeft. Dat heeft men blijkbaar niet of de verkeerde informatie. We zullen geduldig af moeten wachten wanneer de club weer opent. Zodra ik binnen sta met een glas bier in mijn hand en een hoop mooie meiden om mij heen, dan geloof ik een openingsdatum.
 
@Wandelaar5 laat de vooringenomendheid maar achterwege. Al wat ik schreef was gebaseerd op de sociale media van de club of wat ik opving van dames in contact met de club. Heb ik altijd duidelijk vermeld. Je zou vermoeden dat er zijn die zo weinig mogelijk clubs willen in NRW... Ik schreef zelf fingers crossed. Negativiteit is er al genoeg.
 
Alles klaar voor de opening
 

Bijlagen

  • GGN1.jpeg
    GGN1.jpeg
    92,2 KB · Weergaven: 29
  • GGN2.jpeg
    GGN2.jpeg
    92 KB · Weergaven: 27
  • GGN3.jpeg
    GGN3.jpeg
    87,8 KB · Weergaven: 28
  • GGN4.jpeg
    GGN4.jpeg
    85,8 KB · Weergaven: 29
  • GGN5.jpeg
    GGN5.jpeg
    90,2 KB · Weergaven: 29
  • GGN6.jpeg
    GGN6.jpeg
    94,3 KB · Weergaven: 27
  • GGN7.jpeg
    GGN7.jpeg
    89,6 KB · Weergaven: 28
  • GGN8.jpeg
    GGN8.jpeg
    86,4 KB · Weergaven: 29
  • GGN9.jpeg
    GGN9.jpeg
    90,6 KB · Weergaven: 30
  • GGN10.jpeg
    GGN10.jpeg
    89 KB · Weergaven: 31
Wordt deze club een succes? Er is een mega-potentieel...

De hardware was destijds ook best ok. De club zal gerund worden door mensen uit het GT-management; er zouden ook een aantal ex-werknemers van dezelfde club beginnen.

Plus : 3 van de populairste clubs uit de wijde omgeving, zijnde Living Room, Yin Yang en Golden Time zijn geruime tijd dicht en gaan wellicht nooit meer open.

Er zijn dan ook nog veel clubbezoekers die sinds Corona niet meer in een club geweest zijn, tenzij sporadisch in Sixsens misschien. Die laatste club zou wel eens het slachtoffer kunnen worden.... Zou natuurlijk.

De entree is 70 euro, niet weinig. Toch : Dit kan een voltreffer worden.
 
Ik zit nu een paar uur in het nieuwe Golden Gate en het is een ware voltreffer. Prachtige faciliteiten, zeer professioneel personeel en thekes, zeer lekker eten en drinken, cocktails incluis en vooral lekkere meiden. De concurrentie zal van de kaart geveegd worden op alle vlakken, ze hadden niet beter van start kunnen gaan. Veel bekende Golden Time gezichten onder het personeel, thekes, dames en parkingjongens. Alles ademt hier GT wat een kwaliteitslabel zonder gelijke is natuurlijk.
 
Ik ben er gisteren met de opening geweest, veel volk, tof management (alle bijna GT, Sarah, Magda en Irina), alles super, mooi optreden van een heel erotische dame, discobar, en 2 x zeer goede kamers (zelfs zeer mooie kamers)... met Melek , super skinny blonde dame, 22 jaar, zeer fijn, kleine borstjes, klein poesje, zalig tongen, zalig vingeren en beffen, zalig meisje, ik ga zeker terug voor deze en wat betreft GG, zeker voor mij de mooiste club van NRW
 
klinkt goed, aan de foto's te zien mooie tent geworden. Het management van GT wist echt wel wat ze aan het doen waren, en als ze dat nu in deze tent voortzetten kan ik natuurlijk niets anders doen dan mijn agenda zo snel mogelijk vrij maken en die kant op rijden.
 
Zaterdagavond deze mooie club bezocht. Zoals reeds aangegeven zeer goed ingericht, zeer vriendelijke ontvangst, bar top verzorgd. Sfeervol echter anders dan in GT. Er waren meer als 60 ijsberen aanwezig en slechts 18 dames, dus er zaten velen te wachten… wachten
De Dames waren merendeels Opticf*c Girls, dus niet mijn doelgroep.
Afwachten hoe zich dit de komende Periode ontwikkeld 🤔
 
oei dat zijn wel weinig dames, maar ze hebben dan wel goed geld kunnen verdienen. Hopelijk trekt dit weer meer dames aan, want hoewel het altijd relaxt is in een saunaclub voel ik er weinig voor om achteraan in de rij aan te sluiten.
 
Melek , super skinny blonde dame, 22 jaar, zeer fijn, kleine borstjes, klein poesje, zalig tongen, zalig vingeren en beffen, zalig meisje, ik ga zeker terug voor deze en wat betreft GG, zeker voor mij de mooiste club van NRW
Melek zat voorheen een tijd in Rheingold. Één van de best kept secrets in NRW. Weet niet wat haar tarief in GG is maar in Rheingold was het €50 voor 30 minuten incl boven genoemde service.
En iedereen elkaar maar napraten en de minder beschreven locaties spreekwoordelijke afbranden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan