Geweigerd door een dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is overigens niet zo gek en komt vaak juist door (overmatig) zeep. Je wast er de goede bacteriën onder je oksel bijvoorbeeld mee weg.

Als je erg zweet dan kan je er ook altijd voor kiezen om de huisarts te bellen of iets van botox.

Ik weet dat de vrouw waar ik mijn lippen laat fillen dat ook doet. Schijnt te helpen, maar ik heb er zelf geen ervaring mee. Weet ook niet of het dan blijvend is.

Heel simpel oud zweet ruikt en nieuw zweet niet, dus als er een geurtje is dan was dat al voor de afspraak.
 
Weet ook niet of het dan blijvend is.
Ik gok er op van niet, want je lippen moet je ook steeds bijvullen.

Heel simpel oud zweet ruikt en nieuw zweet niet, dus als er een geurtje is dan was dat al voor de afspraak.
Klopt, maar hoef je het nog niet door te hebben. Net als dat je bij iemand 's avonds op visite gaat en de boerenkool van.die avond ruikt en zij zelf dat niet eens ruiken.
 
Ik snap het geklaag niet over een zweetluchtje. Dvp's nemen continue verschillende lullen in hun mond van onbekende mannen. Misschien hebben die net iemand anaal genomen, dan wippen ze bij dvp langs en die denkt met een vluchtig wasje dat het lekker schoon is. Of ze hebben daarvoor hun vrouw bare geneukt. Bah bah. Voor de muntjes die ze ontvangen maken ze zich druk om zweet maar niet om de zoveelste paal die zonder cd het mondje in gaat. Apart.
 
Ik snap het geklaag niet over een zweetluchtje. Dvp's nemen continue verschillende lullen in hun mond van onbekende mannen. Misschien hebben die net iemand anaal genomen, dan wippen ze bij dvp langs en die denkt met een vluchtig wasje dat het lekker schoon is. Of ze hebben daarvoor hun vrouw bare geneukt. Bah bah. Voor de muntjes die ze ontvangen maken ze zich druk om zweet maar niet om de zoveelste paal die zonder cd het mondje in gaat. Apart.
Misschien gebruiken de dames wel mondwater?
Beetje respectloos zoals je het nu beschrijft....
 

Als een man op de rug ligt spreidt hij zijn benen, waardoor ik daar tussen kan kruipen. Daarmee geeft hij nare luchtjes meteen vrijspel, want gesloten benen houden juist die luchtjes tegen ( welke ook vaak al achter de balzak beginnen ). De reden waarom ik rimmen niet doe is daarmee gezegt + 9 vd 10 spoelt zich niet en ik zit niet te wachten op stront in de mond. Dat zit al vaak genoeg aan dildos en vingers, dus geen rimmen door Joke 🤮

Dit gezegd te hebben... ik had zin in chips, but somehow is mijn eetlust weg 🤔
 
@Harry1990
Het gaat hier over luchtjes en als die er niet zijn, dan is dat het probleem niet. Wil niet zeggen dat de dame niet hun gezondheid in acht nemen. Daar ligt ook een taak bij de heren door eerlijk te zijn en niet nodeloos een ander in gevaar te brengen. Die argumentatie van je is van het kaliber: auto's rijden hard, waarom steken mensen nog over? Je houdt rekening met elkaar.
 
Ik ga alleen naar de dames als ik mij gedoucht heb en een luchtje op heb , en heb daarvoor al vele complimenten voor gehad van de dames omdat ik hygiënisch ben en verzorgt en dat merk je in de service ook …. Is een win win situatie
 
Als een man op de rug ligt spreidt hij zijn benen, waardoor ik daar tussen kan kruipen. Daarmee geeft hij nare luchtjes meteen vrijspel, want gesloten benen houden juist die luchtjes tegen ( welke ook vaak al achter de balzak beginnen ). De reden waarom ik rimmen niet doe is daarmee gezegt + 9 vd 10 spoelt zich niet en ik zit niet te wachten op stront in de mond. Dat zit al vaak genoeg aan dildos en vingers, dus geen rimmen door Joke 🤮

Dit gezegd te hebben... ik had zin in chips, but somehow is mijn eetlust weg 🤔
Ik dacht, ik ga dit topic ook eens lezen...Dan begin ik meestal bij de laatste pagina, maar ben al weer klaar 🤣
 
Ik ga alleen naar de dames als ik mij gedoucht heb en een luchtje op heb , en heb daarvoor al vele complimenten voor gehad van de dames omdat ik hygiënisch ben en verzorgt en dat merk je in de service ook …. Is een win win situatie
Tel daarbij op dat het reukorgaan van de dames wat beter ontwikkeld is vergeleken met dat van een man..
 
Laatst bewerkt:
Het gekke is dat bij mij juist na een douche ik toch ruik. (en ja: ik gebruik zeep)
Dat werd pas een keer duidelijk toen ik door iemand van het bedrijf waar ik destijds werkte apart werd genomen, omdat anderen daar een opmerking over gemaakt hadden.
Was ik de deo vergeten...
Maar ook hier merk je dus dat de drempel hoog ligt om iemand er rechtstreeks op aan te spreken.
Same here. Ik kan vooraf schrobben wat ik wil, maar ik ruik het zweet al heel snel bij mezelf weer. Door de opwinding ga ik ook snel weer zweten.

Ik ben er nog nooit op aangesproken en ook nooit om die reden geweigerd. Maar goed, ik weet hoe mensen zijn. Maar weinigen geven feedback. Ooit na een jaar te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd werd. Bleken al mijn collega's ontevreden over me te zijn. Nooit iets van gemerkt, ik dacht dat alles goed ging en iedereen me aardig vond.
 
Maar goed, ik weet hoe mensen zijn. Maar weinigen geven feedback. Ooit na een jaar te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd werd. Bleken al mijn collega's ontevreden over me te zijn. Nooit iets van gemerkt, ik dacht dat alles goed ging en iedereen me aardig vond.
PRE-CIES hetzelfde meegemaakt! Ik weet het nog als de dag van gisteren, ergens de eerste maand in m'n functie een gesprekje met m'n leidinggevende, "ik ben erg enthousiast over je, als dat niet zo is hoor je dat ook, ik houd van duidelijkheid". Vervolgens bijna een jaar geen feedback meer gehad van de beste man, totdat hij me uiteindelijk bij zich riep, zijn commentaar op mij leverde en zei dat mijn contract niet verlengd ging worden. Ja sorry hoor, maar hij heeft me een jaar lang zien werken en bedenkt dan pas aan het eind van mijn contract dat het toch nog goed was? Dat gaat er bij mij niet in.
 
PRE-CIES hetzelfde meegemaakt! Ik weet het nog als de dag van gisteren, ergens de eerste maand in m'n functie een gesprekje met m'n leidinggevende, "ik ben erg enthousiast over je, als dat niet zo is hoor je dat ook, ik houd van duidelijkheid". Vervolgens bijna een jaar geen feedback meer gehad van de beste man, totdat hij me uiteindelijk bij zich riep, zijn commentaar op mij leverde en zei dat mijn contract niet verlengd ging worden. Ja sorry hoor, maar hij heeft me een jaar lang zien werken en bedenkt dan pas aan het eind van mijn contract dat het toch nog goed was? Dat gaat er bij mij niet in.
Ja, en dan de bal terugspelen op jou om de eigen verantwoordelijkheid te ontlopen (zo ging het bij mij tenminste ). 'Je moet het toch zelf ook wel aanvoelen dat het niet zo goed ging. Zo niet, dan is dat misschien juist het bewijs dat je niet geschikt bent.' Of 'OK, we hadden het misschien eerder moeten zeggen, maarrrrr......(lang verhaal waarin de bal weer naar jou gekaatst wordt).

Maar goed, laten we ontopic blijven. Dames geven meestal überhaupt geen reden waarom ze je weigeren. Ze blocken je gewoon.
 
Laatst bewerkt:
Dames geven meestal überhaupt geen reden waarom ze je weigeren.
Helaas, maar dat is waarschijnlijk veiliger voor ze en voorkomt een groot deel van de discussies.
'Te oud' melden kom je als jongedame nog wel mee weg maar veel andere redenen geven teveel risico. Geweigerd worden is al niet leuk, maar dan ook nog te horen krijgen dat je te lelijk ben of stinkt gaat niet bij iedereen goed vallen.
Soms jammer, want als je niet weet wat er aan scheelt kan je er ook niets aan veranderen.
 
Ik ben het hier echt mee oneens. Hangt ook van de persoon zelf af waar je het tegen verteld, maar het kan echt wel.

Het moet soms, maar het is wel heel begrijpelijk dat mensen het moeilijk vinden om zoiets te zeggen.

In een kantoor setting wordt die hete aardappel ('heb jij 'm nou al verteld dat ie wat aan die zweetlucht moet doen') ook wel doorgeschoven .

In een intieme situatie - en dan ook nog met een onbekende waarin je minder goed kunt inschatten hoe die reageert - en met de wens om de stemming voor dat moment ook niet te bederven - heel begrijpelijk dat het een lastige boodschap is om te brengen.

Het moet misschien - maar alle begrip voor het dilemma "hoe zeg ik dat nou".
 
Expliciet geweigerd ben ik nog niet. Maar aan het raam merk je of de dame interesse in je heeft of niet. Soms is de dame enthousiast, wordt je gewenkt of toegelachen en voel je welkom. Soms ben ik in eerste instantie enthousiast over een dame, maar zij niet. Dan kijkt ze je niet, of chagrijnig aan. Of staat bijvoorbeeld op om bij de wastafel te rommelen. Ik ervaar dat als geen interesse of onuitgesproken weigering. Dat vind ik niet erg. Als ze om welke reden ook geen zin in mij hebben, is dat hun goed recht. Liever dat dan voor beiden een minder leuk samenzijn.
 
Oké.

Laten we het eens anders brengen dan..

⚠️ Wie houdt er hier van beffen??

Nou ligt er een prachtige meid voor je neus waar een vislucht in combi met urine tussen haar benen vandaan komt, maar jij hebt al gezegd dat je lekker wilt likken. Hoe ga jij het brengen dat je echt geen zin hebt om te likken aan een dooie haring?? En dat ze nodig moet douchen ipv een babydoekje te gebruiken tussen haar benen?

Vanaf 3:50

<iframe width="560" height="315" src="
" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe>


Heb hier vroeger (toen nog zonder befervaring) wel vaker over gedroomd, maar eigenlijk kan ik het beter nachtmerries noemen 😅. Overigens vermoed ik dat de dromen eerder over een zekere angst voor intimiteit gingen dat vispislucht.
I
n de praktijk valt t gelukkig 100% mee, een een beetje geur is wel geil vind ik, en wat Martijn Koning zegt klopt ook wel..
 
Laatst bewerkt:
Expliciet geweigerd ben ik nog niet. Maar aan het raam merk je of de dame interesse in je heeft of niet. Soms is de dame enthousiast, wordt je gewenkt of toegelachen en voel je welkom. Soms ben ik in eerste instantie enthousiast over een dame, maar zij niet. Dan kijkt ze je niet, of chagrijnig aan.
Dus... 'expliciet' geweigerd ben je nog niet... Maar wel dames die opzettelijk en nadrukkelijk wegkijken! Wat noem je dat dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan