Algemeen Gewoon in Roosendaal, Roosendaal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor het eerst in jaren deze tent weer bezocht, naaktpartij dit keer en dat naaktlopen vind ik steeds leuker. Zaak ziet er keurig uit, met een paar goede verbeteringen en meer speelruimtes sinds de voige keer - pre-corona.
Er waren twee stellen waarvan er eentje iedereen liet meedoen, wat een mooie en geile vertoning was dat zeg, ze heeft me heerlijk gepijpt. Het GWR-forum even bekeken en ze gaan onder de naam mds. Aanrader - ze komen binnenkort weer en kondigen dat aan via het forum.
Een ander stel, veel ouder, was minder aantrekkelijk. Ze lieten niemand toe en de kerel keek je met vreemde ogen aan terwijl hij bekant z'n hele arm in haar flamoes liet verdwijnen. Het werd daar een natte bedoeling, maar door zijn houding weinig opwindend.
Verder was het rustig, naast de koppels werd er her en der wat mannen- en TV-liefde bedreven, maar daar kom ik niet voor.
 
Ben aan het overwegen om er zondag met gelegenheidspartner naartoe te gaan - eerste keer. Iemand ervaring op zondag NM als koppel? Zal zijn er dan doorgaans meerdere dames en koppels? Weinig zin als er bijna alleen heren zijn - moet voor iedereen leuk blijven 😉. Thx
 
Ben aan het overwegen om er zondag met gelegenheidspartner naartoe te gaan - eerste keer. Iemand ervaring op zondag NM als koppel? Zal zijn er dan doorgaans meerdere dames en koppels? Weinig zin als er bijna alleen heren zijn - moet voor iedereen leuk blijven 😉. Thx
Inschrijven op het forum, je voor die dag aanmelden en de reacties afwachten.....
Zondagmiddagen kunnen best leuk zijn, maar je weet het nooit!
 
Over het algemeen zijn er vooral heren en een enkele dame. Maar het is er altijd heel respectvol, dus je kunt er gerust heengaan. Zelfs als je de enige dame bent zul je geen last van opdringerige heren hebben want dat wordt daar niet getolereerd. En het is een vrij bekend clubje wat daar vaak komt, dus de sociale controle is groot.
 
Ga er eens kijken en ervaar het. Dit is allang de standaard sexbioscoop voorbij. Zij, vele gasten en met name de eigenaar Marc, zijn er op gebrand dat iedereen met respect met elkaar omgaat. Als je een beetje het forum doorleest zal je snel begrijpen wat ik bedoel. Kijk ook even achter, in de Zen - tuin....
Toptent!
 
Gisteren weer eens teruggeweest. Naakt. Er was één aangekondigd stel en een trits transen. Het 'team' had voorkennis en er zou ook nog een of meerdere alleenstaande dames komen en meerdere stellen. Ben er laatste 3 uur van de middag geweest en wat een duffe boel. De transen waren er maar wat mij betreft onaantrekkelijk. Verder enkele kerels. sommige deden het met elkaar en de rest liep dolend rond in afwachting van de aangekondigde dames. Wellicht waren die er voor 3en of na 6en, maar het voelt toch alsof je wordt blijgemaakt met een dode mus want ik heb ze niet gezien. Jammer en ik ging dus met mixed feelings weer huiswaarts.
 
Ik was er gisteren ook (van 2 tot 4) en ik heb ook geen enkel stel of dame gezien. Kan zijn dat ze inderdaad eerder of later zijn gekomen, maar het viel een beetje tegen. Normaal gesproken is er meer actie, maar nu dus even niet.
 
Wel grappig want 'team' meldt dat er een fake koppel gebanned is, want die waren er niet en er een bezoeker, Lars op hun forum een heterokoppel had gespot. Lijkt me ook een fake verslag.
 
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind het forum van GIR een beetje verwarrend. Hoe kan ik nu zien wanneer er wat gepland is?

Het concept en eerdere genoemde reacties zorgen ervoor dat ik interesse heb om te gaan.
 
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind het forum van GIR een beetje verwarrend. Hoe kan ik nu zien wanneer er wat gepland is?
Op de hoofdpagina van het GWR forum kom je o.a. een rubriek tegen met de kop "ontdek onze themadagen". Als je die opent kun je bovenaan een rubriek aanklikken waarin de thema agenda van de lopende maand dag voor dag is uitgeschreven.


Daarnaast is de rubriek "kondig hier je bezoek aan" interessant om te volgen. Als je die aanklikt vindt je helemaal bovenaan "aankondigingen 2023".


Screenshot_20231025_181948_com.android.chrome.jpg
 
Laatst bewerkt:
Voor mij ook niet, val op oudere dames. Ben zelf 32 en dat vinden oudere dames meestal wel leuk.

Als ze enkel een vast clubje uitkiezen, dan kan het wel lastiger worden
 
Hoi allemaal ik ben Wikkie ik bezoek regelmatig shemales en het lijkt mij spannend om eens naar gwr te gaan ik ben er nog niet geweest behalve voor in de winkel ik zou graag eens naar de themadagen gaan voor de travestieten en tgirls lijkt me leuk zijn er hier toevallig tgirls die daar komen en die bereid willen zijn om mij te begeleiden ?
 
Hoi allemaal ik ben Wikkie ik bezoek regelmatig shemales en het lijkt mij spannend om eens naar gwr te gaan ik ben er nog niet geweest behalve voor in de winkel ik zou graag eens naar de themadagen gaan voor de travestieten en tgirls lijkt me leuk zijn er hier toevallig tgirls die daar komen en die bereid willen zijn om mij te begeleiden ?
Je kunt je op hun forum aanmelden. Stel daar je vraag en je zult alle mogelijke respons krijgen. Ik ken het als een clubje dat de communicatie met klanten zeer belangrijk vind.
En verder kun je er natuurlijk gewoon eens binnen lopen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan