Ghana BBW met reuzenborsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 11032

Vaste klant
180
29/04/22
199
5
Ik was in Ghana. Daar liep ik in een supermarkt een prachtige BBW tegen het lijf met de grootste borsten die ik ooit in het echt had gezien. Ze gaf mij haar mobiel nummer en diezelfde avond nodigde ik haar uit op restaurant. Zoals vaak in Afrika is ze geen professionele DVP maar voor een extraatje wilde ze wel de nacht met mij doorbrengen. Ze was behoorlijk zwaar, met een dikke kont, en met enorme tieten, die verbazend stevig bleken te zijn. Dat soort vrouwen vindt je jammer genoeg nooit onder de Europese DVPs.
 
Waarschijnlijk zijn ze er niet omdat weinig er echt van houden. Big Momba ofzo lijkt er wel, vaker voorbij zien komen op kinky
Alhoewel de meerderheid slanke dames wil, ben ik zeker dat er vraag naar is. Het is ook wel zo dat zo'n vrouw in Afrika zeer goed in de markt ligt. Ze wordt verwend door de lokale rijke mannen. Ik hen voor haar meer moeite moeten doen. De slanke dames vallen zowat in je armen, maar zo'n vrouw niet. Het heeft me ook wel 3 keer meer gekost.
 
Alhoewel de meerderheid slanke dames wil, ben ik zeker dat er vraag naar is. Het is ook wel zo dat zo'n vrouw in Afrika zeer goed in de markt ligt. Ze wordt verwend door de lokale rijke mannen. Ik hen voor haar meer moeite moeten doen. De slanke dames vallen zowat in je armen, maar zo'n vrouw niet. Het heeft me ook wel 3 keer meer gekost.
kan je een prijs indicatie geven? ben wel benieuwd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan