Recensie Ghanese, Brussel, Weidestraat 19 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Day Walker

Wandelaar
43
29/12/22
19
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
20
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze schoonheid zojuist bezocht. Begint normaal om 17u zei ze me, vandaag uitzonderlijk vroeger begonnen 😜. Ze kleedde zich volledig uit, en mocht haar overal aanraken. Eerst lekker gepijpt daarna is ze op mij komen zitten en afgewerkt in missionaris. Er is véél mogelijk bij haar zei ze mits bij betalen. Ze ziet me zeker terug...
 
20 euro??!! Is dit die straat waar alleen afrikaanse hoeren staan??? ik ben er vaak langs gelopen maar nooit binnen geweest. twijfel een beetje aan de hygiene, want ziet er wel beetje ghetto uit. En weet je hoe oud ze was?
 
Ze vragen allemaal standaard 20€.Hygiëne valt bij haar heel goed mee, ze is een mooie verschijning van 25 jaar oud zei ze me. Ben al bij verschillende geweest in die buurt en mits wat extra geld kun je onderhandelen voor iets méér en langer blijven enz...
 
Dan heb je nu waarschijnlijk extra betaald vermoed ik Day Walker? Ik ben er vrijdag in de vooravond bijgeweest en zo koel en klinisch heb ik nog maar zelden meegemaakt. Ze deed zelfs haar BH niet uit.
En of die Serena op 23 beter is, betwijfel ik. Die stond de hele tijd voor haar spiegel....Ghanezen en Nigerianen, één pot nat....
De verloedering van de buurt gaat intussen verder. Als je daar tijdje rondloopt, word je al vlug aangesproken door louche types...dus alles wordt nauwlettend in de gaten gehouden...echt veilig voel ik, nochtans redelijk streetwise, me daar ook niet meer...al die meisjes daar worden gedwongen tot prostitutie en daar had ik vrijdag een héél slecht gevoel bij....
 
Neen heb gewoon standaard tarief genomen 20€. Ze had mij herkend en kwam snel naar de deur. Eens binnen vroeg ze mij of ik extra wou deze keer, ik zei neen gewoon. Ze kleedde zich volledig uit en heb haar in twee standjes mogen nemen. De eerste keer deed ze haar bh niet uit en toen ik het haar lief vroeg deed ze het zonder extra of probleem. Gewoon respect op een normale manier en wat humor kun je véél mee bereiken bij deze dame en sommige andere. Ze zijn idd niet allemaal eerlijk, daarom best recessie lezen en voor gaan. Volgende keer ga ik haar eens voor een half uurtje nemen, ben benieuwd... 😁
 
Respect heb ik altijd hoor....Maar toen ik in missionaris klaarkwam, was ze geïrriteerd dat ik zwaar ademde in haar richting...tja...en tijdens de daad draaide ze haar hoofd ostentatief opzij...ik vind mezelf nochtans een propere, beleefde man...ik had er compassie mee tijdens de daad en heb me maar gefocust op mijn orgasme vooraleer mijn Eiffeltoren in de Seine dreigde te zakken... :))))))
 
Volgende keer zal ze je wel een beter beurt geven, gewoon een kans geven, dan zie je of er een klik is. Bij mij tijdens missionaris kijkt ze recht in mijn ogen en knijpt ze in mijn tepels om mij op te winden en in doggy kijkt ze in haar zij spiegel hoe ik haar lekker neem... 😁Hoeveel standjes heb jij mogen uitvoeren mister Eifel toren 😅.
 
Enkel de missionaris....maar misschien is ze allergisch aan rokers....en tijdens het pijpen moest ik benen plat houden...en bij missionaris beentjes redelijk stijf maar door te kijken hoe mijn pik zalig in haar lekker kutje in en uit bewoog, wond ik mezelf op, gaf een tandje bij en kwam toch lekker klaar....hip hip hoera.....
 
20 euro is nu echt geen geld eh?
Wat krijg je daar eigenlijk voor van tijd en mogelijkheden? 1 standje , max 10 minuten binnen, of tocj nog verassend meer?
En zitter er daar eigenlijk ook knappe kopjes bij, of is het qua looks triestig gesteld?
Ben geen ramenman, omdat ik het altijd een slechte deal vond qua prijs/tijd vergeleken met privé ontvangst, maar aan dit tarief ligt dar wel even anders natuurlijk.
Wel bang om zo door die buurt te lopen..is dat daar eigenlijk safe???
 
Da's idd géén geld en als je lief bent is er véél mogelijk zeker mits bij betalen bv voor 50€ half uurtje blijven en twee standjes krijg je zeker. Maar ik ga de eerste keer nóóit voor extra eerst zien wat de pot schaft 😜
 
maar 2 standjes voor 50 euro? terwijl men daar standaard vertrekt van 20 euro, dan zou je denken dat je voor 50 euro op zijn minst 3 standjes mag uitproberen

nee, dat klinkt teleurstellend...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan