Recensie Giana (Roe), Duisburg, VulkanstraBe, Eros 26 k703

  • Onderwerp starter Voormalig lid 545
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 545

Guest
Afgelopen donderdag had ik eindelijk weer een dagje vrij en dus gelegenheid om naar Duisburg te rijden.
Die mooie blonde Roemeense met haar mooie voorgevel die ik de vorige keer had gespot in Eros26 ging maar niet uit mijn gedachten.
Wat een lekkere meid was dat zeg! Hoopte dus dat ze op donderdag aanwezig zou zijn.
Na een voorspoedige reis over de A31 aangekomen in Duisburg en eerst even een kijkje wezen nemen in de binnenstad van Duisburg. Altijd veel te doen op straat daar vooral nu in de zomer. Lekker ijsje gegeten, lekker koel blikje fris gedronken en daarna op naar de Vulkaan.
Eerst rondje gemaakt door het Vulkaanhaus maar deze was nog steeds vrij mager gevuld. Vraag me af hoe ze straks denken dat nieuwe Laufhaus vol meiden te krijgen. Maar goed, dat is hun probleem.
Daarna Eros26 ingelopen. Straat zit nog steeds dicht dus je hoeft niet meer bang te zijn dat je wordt verpletterd door een aanstormende vrachtwagen. Rondom Eros is de parking ook leeg want niemand kan daar komen met zijn auto. Ook geen last meer van luidruchtige Hollanders, dus dat is ook weer positief.
Ik was nog maar nauwelijks Eros26 binnen en zag haar al staan. De mooie Roemeense verschijning. Dus maar direct de trap op naar boven en kennis gemaakt met deze schone.
Zij noemt zich Giana en zegt dus uit Roemenië te komen. Wat een lekkere meid is dit zeg! Een heel mooi vrouwelijk figuurtje met alles erop en eraan. Inclusief getunede D cups waar ik doorgaans helemaal wild van raak. Mooie lekkere kont en mooie taille. Ziet er fris uit en ruikt lekker fris. Vooral dat laatste vind ik super belangrijk. Ik knap namelijk af op de vieze putlucht die een aantal dames bij zich hebben. Er zijn er echt bij die gaan voor het werk gewoon lekker even een dönertje doen met extra veel kruiden en knoflook. Tja, en daarna verbazen ze er zich over dat de klanten langs hun heen lopen en ze geen cent verdienen:unsure:
Maar zo niet Giana, lekker fris en fruitig en een lekker luchtje op. Zo hoort het.
Natuurlijk besloten om haar te boeken. Eerst maar eens proberen voor €30,- à 20 minuutjes. En daar heb ik zeker geen spijt van gehad. Sterker nog, dit smaakt naar meer. Naast de uitstekende wilde seks die zij biedt is ze ook nog eens een zeer vriendelijke en praatgrage dame. Als ik de volgende keer terug kom mag ze voor mij part de jacuzzi vol laten lopen. Man zeg, dit soort knappe sexy dames en met zo'n uitstekende service kom je niet veel meer tegen in Duisburg! Aantal jaren geleden nog wel maar nu is de spoeling toch aardig dun geworden. Duikt er dan weer eens zo'n topper op waarbij alles klopt dan moet je daar gebruik van maken. En goed ook!
Loredana moet voorlopig maar even wachten. Voor de komende tijd is Giana mijn nieuwe liefje op de Vulkaan???.
Onnodig te zeggen dat ik zeer snel weer op de stoep sta bij Eros26.
 
Heel goed beschreven Hobbele....zoals altijd.
Dit is inderdaad een parel....en ook zo lief, ik kan mij niet voorstellen dat hier een negatief bericht over haar komt....100% uit nature lief.
Hygiëne top....ik bezoek haar ruim een jaar nu...covid lockdowns buiten beschouwing gelaten.
Ze had zwart haar destijds.....maar vind blond heel niet gek staan....Giana is mijn vaste dame.
Nooit teleurgesteld door haar.
 
Dit is zekers een top pareltje.
Gisteren nog weer even in Duisburg geweest en zoals gezegd mocht ze van mij de jacuzzi vol laten lopen.
Nou, heerlijke 3 uurtjes met haar door gebracht. Meteen hele andere sessie ook als die eerste kennismakingssessie voor 30 euro.
Dit is echt heel anders genieten. Veel gebabbeld en veel gesekst. Lekker hapje en drankje erbij. Mooie erotische muziek op de achtergrond. Heerlijk om zo te mogen genieten van zo'n mooie dame! Echt een top date was het! Sessie deed mij een beetje herinneren aan die met Rosalinda destijds. Ook dat heerlijke persoonlijke, gewoon lieve date en later die avond dan nog uren met elkaar zitten te appen hoe fijn het wel niet was.
Hier was ik echt aan toe na een drukke werkweek.
Volgende keer wel oppassen voor mij. We hadden er best wel een paar flinke Jackycola's door gewerkt. Later nog een paar uur in de stad gezeten en maar water drinken en maar pissen om die alcohol uit mijn bloed te krijgen:censored: alvorens naar huis te kunnen rijden.
 
Ik heb haar vandaag ook ontmoet. Kijkt je erg stout/ondeugend aan en had gelijk m'n aandacht. Haar ogen komen ook lief over en dat klopte achteraf helemaal. Vond niet dat ze er typisch Roemeens uitzag; had zelf Duits gezegd op het eerste gezicht…alhoewel haar haar idd geblondeerd was.

Mooie dame waarvan ik het gevoel kreeg dat ze me echt wilde pleasen. Pijpen was lekker lang en geweldige techniek.

Deed niet aan zoenen. Verder de hele date een lach op haar gezicht. Leuke babbel. Sex was super.

Volgende keer mag ze bij mij ook het bad vol laten lopen!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan