WHEM Gigi, Meerhout

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beetje vreemde advertentie...

Foto's zijn in exact dezelfde stijl op exact dezelfde locatie gemaakt als shoots van dames van Maison Deluxe. De trap, de ton, enz.. Exact gelijk. Alleen ligt MD in Waarloos, niet in Meerhout 45km verder.

Dit wil natuurlijk niets zeggen over de kwaliteit van die massage dame. Het viel me alleen op bij die foto's.. Ik wist dat ik die Chanel ton al eens eerder had gezien.. ;)

 
Dan toch maar eens langsgeweest vorige week.
120 uurtje tantra, pzc is een extra van 20. ontvangt in een oude jogging op sloefen.
kamer is nauwelijks ingericht, gewoon bed en weggeborgen rommel. dan zou je kunnen zeggen, zal gene vette worden...
eerst rugmassage, eigenlijk gewoon wat strelen van de benen, rug en kont. regelmatig verdwijnen haar handjes tussen de billen, niet slecht, maar alles beetje op automatische piloot. dan eindelijk omdraaien en hopen op het betere werk. penismassage met eigenlijk weinig variatie, pzc voel je nauwelijks en heel kort, ze heeft in een massagesalon gewerkt maar nu zelfstandig, dan moet ze niets afdragen. ze is jong en dus ook niet zo veel ervaring. kortom, niet slecht maar ook geen tantra massage. Klasseren en terug even teruggaan naar mijn bekende adresjes. Maar af en toe eens iets nieuws proberen , je weet nooit...
Er zullen er wel enkele gaan vragen of intiem mogelijk is, aanraken, ...
Nee, geen intiem. aanraken of vingeren ... niet geprobeerd. Bij een massage ben ik ontvanger en (soms niet)geniet ik ...
herhaling? Nope
 
Ik ben bij haar geweest. De ruimte is in haar appartement. Bij aankomst zag ik al heel veel onkruid staan op de stoep. Vond ik al geen goed teken. Toch maar een kans gegeven. Ze stond me op te wachten in haar appartement. Het rook er naar een joint. Ze deed open op haar slippers. De kamer waar het te doen was, was volgens mij haar slaapkamer. Matras op de grond, lelijke ledverlichting tegen de muur en rommel. Ze begon me te masseren. Op zich niet slecht maar ook niet wauw. Af en toe een prikkeling aan m'n ballen. Toen ze tijdens de body to body met haar kont over mijn lijf ging was het zeker aangenaam. Het volledig glijden met haar lichaam over mijn lichaam was eerder stereotiep. Constant dezelfde bewegingen. Wanneer ik op m'n rug lag eigenlijk hetzelfde verhaal. Wat strelen, kont erover en wat glijden en nadien het manueel hoogtepunt. Nadien gaan douchen. Hygiëne ver te zoeken. De douche was nog redelijk proper maar de lavabo die er stond was zo vuil, bah.
Ik ben er nu eens geweest en ben vrij nieuw in deze zaken, maar denk dat het bij 1 keer zal blijven.
 
Ik had gevraagd of beffen ook mogelijk was...
Ze stuurt haar link naar advertentie terug.
Ik: "staat niet tussen de mogelijkheden, nee dan zeker :)"
Zij: "Nou zo ben je slim"
Ik: "Anders had ik het niet even gevraagd"
Zij: "Je kon het gewoon lezen toch, moest je niet vragen"
Ik: "De vriendelijkheid loopt er vanaf, gaat daar een geweldige sfeer zijn tijdens u massage"
Zij: "Er is hier altijd een leuke sfeer, maar ja mn klanten hebben ook de respect om eerst mn advertentie te lezen ;) en geen domma vragen stellen ;)"
Zij nogmaals: "ik ben even vriendelijk als je, je kon mn ad niet lezen voor je stuude. das ook niet vriendelijk. achter dingen vragen die ik duidelijk niet doe is ook niet vriendelijk"

Na 5 minuten geen reactie van mijn kant heeft ze het gesprek geblokkeerd.

Ik kan het begrijpen dat dames het beu zijn om steeds dezelfde vragen te stellen en bij de ene dame zal het profiel met mogelijkheden wel kloppen, bij de andere niet. Maar als je zo al reageert..
Plus aan voorgaande ervaringen te lezen ben ik al bij al nog blij dat ze zo reageerde :)
 
Ik had gevraagd of beffen ook mogelijk was...
Ze stuurt haar link naar advertentie terug.
Ik: "staat niet tussen de mogelijkheden, nee dan zeker :)"
Zij: "Nou zo ben je slim"
Ik: "Anders had ik het niet even gevraagd"
Zij: "Je kon het gewoon lezen toch, moest je niet vragen"
Ik: "De vriendelijkheid loopt er vanaf, gaat daar een geweldige sfeer zijn tijdens u massage"
Zij: "Er is hier altijd een leuke sfeer, maar ja mn klanten hebben ook de respect om eerst mn advertentie te lezen ;) en geen domma vragen stellen ;)"
Zij nogmaals: "ik ben even vriendelijk als je, je kon mn ad niet lezen voor je stuude. das ook niet vriendelijk. achter dingen vragen die ik duidelijk niet doe is ook niet vriendelijk"

Na 5 minuten geen reactie van mijn kant heeft ze het gesprek geblokkeerd.

Ik kan het begrijpen dat dames het beu zijn om steeds dezelfde vragen te stellen en bij de ene dame zal het profiel met mogelijkheden wel kloppen, bij de andere niet. Maar als je zo al reageert..
Plus aan voorgaande ervaringen te lezen ben ik al bij al nog blij dat ze zo reageerde :)
bij zo iemand ? neen dank je
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan