GIGOLINA'S

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
HARDCORE NIGHT VS GIGOLINA'S SECOND EDITION 2023 @ Fun4two
Friday 30 June 2023 - 21.00 to 03.00

Welke geile mannen/vrouwen ga ik daar ontmoeten?
Hi Jacqueline (of Bobbie?) als de organisatie communiceert waar de 185 Euro naartoe gaat, welke dames er komen -naast jouzelf natuurlijk lieve Jacqueline, want je bent de bekende topper- maar met 150 man op 1 dame lijkt me niet gezond…
 
ik ben ook wel benieuwd wie er dit keer bij zijn want het zijn altijd dezelfde meiden van exremontiek enzo. de gigolinas zijn gewoon betaalde meiden maar omdat ze geen vergunning hebben voor hoeren moeten ze wle zeggen dat ze gratis komen. haha.
 
ik ben ook wel benieuwd wie er dit keer bij zijn want het zijn altijd dezelfde meiden van exremontiek enzo. de gigolinas zijn gewoon betaalde meiden maar omdat ze geen vergunning hebben voor hoeren moeten ze wle zeggen dat ze gratis komen. haha.
Nou Frans, de Fun4two zal toch wel een prostitutie vergunning hebben neem ik aan
 
Welke geile mannen/vrouwen ga ik daar ontmoeten?
Wat een overwegend negatieve reacties weer. Ik ben in ieder geval van de partij en kijk er naar uit je (naar ik vermoed voor het eerst) te ontmoeten. Je enthousiasme is in ieder geval veelbelovend en qua looks ben je zonder meer om te watertanden :). Ik hoop dat je een hele gave avond hebt.
 
ik ben ook wel benieuwd wie er dit keer bij zijn want het zijn altijd dezelfde meiden van exremontiek enzo. de gigolinas zijn gewoon betaalde meiden maar omdat ze geen vergunning hebben voor hoeren moeten ze wle zeggen dat ze gratis komen. haha.
Hoi Frans, het is erg lastig om meiden te vinden. Er zouden 2 nieuwe gigolina's erbij zijn maar door omstandigheden ging dat niet door. Een geschikte kandidaat is nog niet gevonden. Maar grote kans dat er volgende editie wel een nieuwe gigolina is.
Het zijn trouwens niet allemaal ex ramontiekers en eigenlijk maakt dat ook niet uit toch ?
Ramontiek is allang gestopt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan