Recensie Gina, House of Pleasure, Kinrooi 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roykewilwel

Wandelaar
Forumpionier
60
02/07/21
41
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen zaterdag naar HOP getogen voor een afspraak die ik had gemaakt. Tot mijn teleurstelling was de afspraak niet genoteerd en was de betreffende dame bezet... 😡 Balen...

Dan maar kijken wie er wel beschikbaar was. Op advies van Joep gekozen voor Gina. Ik kende haar niet, ook nog nergens over gelezen op dit forum en ook geen advertentie van haar gezien. Dus een link toevoegen gaat niet.

Leuke blonde dame, spreekt redelijk Nederlands en goed Duits (daar woont ze ook). Fijn lichaam, mooie stevige borsten met lekkere tepels waar je flink aan mag zuigen. Zoenen/tongzoenen heeft ze niet gedaan, ook niet naar gevraagd eigenlijk.

De seks was erg lekker. Ze houdt wel van kinky. Pijpte lekker stevig en diep en afwisselend zacht en teasend. Begon al snel aan m'n anus te likken en ermee te spelen. Ze pakte er een vibrator bij om m'n anus te stimuleren. Wat een geile ervaring met haar. Ze kwam in 69 op me zitten waarbij ze lekker verder ging met m'n pik en anus. Ondertussen likte ik haar lekker. Omdat ik nog niet wilde klaarkomen haar neergelegd en lekker gebeft en even later in missio genomen.
Ik mocht van haar nog niet klaarkomen in het rubbertje, ze wilde mij persé pijpend naar m'n hoogtepunt brengen. Al pijpend en met assplay door haar heb ik m'n lading op haar gezicht geschoten. 😋

Normaal hou ik meer van een GFE date, en miste het zoenen wel. Maar ik vond deze ervaring ook wel heel erg geil. Ik ga haar zeker nog eens bezoeken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gina is weer eens bij HOP. Spreekt zoals gezegd wat nederlands. Is echt aardige dame, ontspannen sfeer op de kamer.
Service is eigenlijk ook niks op aan te merken, maar toch blijft het bij één keer wandelen. Soms heb je gewoon geen klik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan