Recensie Gina (Ita), Den Haag, Doubletstraat, Passage 75 k13 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TQNL

Vaste klant
111
05/08/21
143
6
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik had Tina wel vaker gezien en wat ik altijd leuk aan haar vind is dat ze er altijd met een smile en enthousiasme er staat. Wilde al een tijdje bij haar langs, maar iedere keer als ik naar haar toe liep zodra ik zag dat de gordijnen open gingen was iemand me al voor voordat ik boven stond. Vandaag was ik er vroeg en het was rustig, dus voor de verandering kon ik langs.

Eerst even gezellig gesproken en haar vrolijkheid en vriendelijkheid was aanstekelijk.

Doordat sex met condoom meestal tegenvalt gevraagd om een natte rustige pijpbeurt zonder condoom. Dat deed ze goed. Lekker uit haar zelf variëren en de paar aanwijzingen die ik gaf werden netjes opgevolgd. Voor de rest kon ik heerlijk genieten.

Helaas geen deepthroat. Ik ben niet groot geschapen(14 cm) , maar ze nam het een goede 10 cm in haar mond.

69 is mogelijk. Beffen kost wel 20e extra.

Er zijn ook andere extra's wel mogelijk, maar ze vroeg om het niet te melden omdat ze die niet met iedereen doet. Enkel als er een klik is en de hygiëne in orde is.

Zorg dat je fris/schoon ruikt en wees respectvol en je kan best wat leuks met haar afspreken.

Over seks kan ik weinig zeggen, want gekozen voor enkel pzc.
 
Ik weet niet meer wanneer ik bij haar langs ben geweest, was ergens in juni. Wat ik nog wel weet, dat ze zei tegen mij dat ze een weekje vrij nam.
Maar sinds ik de straat bezoek heb ik haar niet meer gezien. Werkt ze nog? En zo ja wat zijn haar tijden?
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Inmiddels al een paar keer bij deze Oost Europese "Italiaanse" geweest. Gina kan heerlijk pijpen, met én zonder condoom. Voelt je goed aan en het batswerk is ook gewoon prima. Ze is momenteel met vakantie, maar geen idee wanneer ze terugkomt.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heb deze italiaanse godin al zo'n 8 keer bezocht. Dus tijd om er een recensie over te schrijven. Het begon in de tijd dat ze nog 25/30 eu vroeg. Heb haar laatst (zo'n 2 maanden geleden toen ik nog niet lid was van dit forum) weer een keertje bezocht en ze is haar ontdeugendheid nog niet verleerd. Wat maakt zei er een show van! Ze springt zo van het plafond op je dop en ze laat niks van je heel.... wat een energie heeft deze dame! Laatste keer dat ik haar bezocht vroeg ze gewoon de gemiddelde prijs wat de meeste dames vragen. Sommige dames die hun operaties terug willen verdienen vragen soms een tientje meer. Gisteren zag ik haar weer staan en vroeg tot mijn schrik ook een tientje meer. Dat vindt ik het helaas bij haar niet waard omdat ik haar ondergemiddeld geil vindt en ze al een beetje op leeftijd is (leeftijd kan ik niet echt inschatten, maar denk tussen de 38 en 44?) Voor de prijs die zij vraagt mooiere/jongere/geilere dames aanwezig. Hoop dat ze de oude prijs weer gaat vragen, dan kom ik sowieso nog een keertje bij haar terug.
 
Heb deze italiaanse godin al zo'n 8 keer bezocht. Dus tijd om er een recensie over te schrijven. Het begon in de tijd dat ze nog 25/30 eu vroeg. Heb haar laatst (zo'n 2 maanden geleden toen ik nog niet lid was van dit forum) weer een keertje bezocht en ze is haar ontdeugendheid nog niet verleerd. Wat maakt zei er een show van! Ze springt zo van het plafond op je dop en ze laat niks van je heel.... wat een energie heeft deze dame! Laatste keer dat ik haar bezocht vroeg ze gewoon de gemiddelde prijs wat de meeste dames vragen. Sommige dames die hun operaties terug willen verdienen vragen soms een tientje meer. Gisteren zag ik haar weer staan en vroeg tot mijn schrik ook een tientje meer. Dat vindt ik het helaas bij haar niet waard omdat ik haar ondergemiddeld geil vindt en ze al een beetje op leeftijd is (leeftijd kan ik niet echt inschatten, maar denk tussen de 38 en 44?) Voor de prijs die zij vraagt mooiere/jongere/geilere dames aanwezig. Hoop dat ze de oude prijs weer gaat vragen, dan kom ik sowieso nog een keertje bij haar terug.
Ik heb deze dame vaak zien staan, en vaak ook wel een kort gesproken, dame zegt zelf Italiaanse te zijn, maar is Hongaars dacht ik, maar absoluut niet Italiaans, ze spreekt ook nauwelijks Italiaans, Op de een of andere manier toch nooit naar binnen geweest, ik weet niet precies waarom, misschien dat ik haar toch net iets te oud vind.
 
Ook voor mij weer een tijd geleden dat ik haar heb bezocht. Ik heb donderdag een uitje naar de Doubletstraat op de planning staan. Weet iemand welke diensten zij op dit moment werkt? Ik moet van ver komen en normaliter stond zij vroeger op de middagdiensten. Veel van mijn bezochte dames zijn al overstapt naar de avonddienst.

En vroeg me dit al een tijdje af, maar weet iemand hoe die dame heet naast haar raam boven op de trap? Een Roemeense brunette met kleine borsten. Deze kon heerlijk pzc. Bij afwezigheid van Gina hele goede optie :).

Hoor het graag heren! Alvast bedankt!
 
Ook voor mij weer een tijd geleden dat ik haar heb bezocht. Ik heb donderdag een uitje naar de Doubletstraat op de planning staan. Weet iemand welke diensten zij op dit moment werkt? Ik moet van ver komen en normaliter stond zij vroeger op de middagdiensten. Veel van mijn bezochte dames zijn al overstapt naar de avonddienst.

En vroeg me dit al een tijdje af, maar weet iemand hoe die dame heet naast haar raam boven op de trap? Een Roemeense brunette met kleine borsten. Deze kon heerlijk pzc. Bij afwezigheid van Gina hele goede optie :).

Hoor het graag heren! Alvast bedankt!
Ik zal als ik jou was, niet speciaal voor deze dames de reis naar Den Haag maken.
Naar mijn idee werken beide dames als ze er zin in hebben, want heel vaak is de hele bovenverdieping van de passage dicht.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dinsdagavond nog even snel langsgewipt bij gebrek aan de vaste dames. Ze slobbert en likt erop los, maar mag niet in haar mond klaarkomen. Ze laat zich goed sturen tijdens het orale gedeelte.

Intiem was prima, voor mij was het pijpwerk beter. Ze is ook niet mollig, maar wel een buikje.
 
Ze is lief en altijd vrolijk.

Ik kan de momenten waarderen dat ik na een lange tijd terugkeerde en ze me met een genietende blik en brede grijns verwelkomde.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan