WHEM Gina & John,Deventer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben bij gina geweest. Foto's die ze gebruikt zijn van jaren geleden.
Ben onverrichte zaken weer gegaan. Na veel geappt te hebben wist ze nog niet waar ik voor kwam. Dus een paar euro voor het ontvangst gegeven en snel gemaakt dat ik weg kwam.
 
Goedenavond, ik zit er aan te denken om Gina te bezoeken. Ik lees alleen weinig positiefs in de bovenstaande berichten. Ik begrijp dat de foto's gedateerd zijn. Maar hoe ziet Gina er momenteel uit? Is ze nog steeds wel mooi om te zien? En hoe was de sessie verder?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen de juiste beslissing te maken.
 
Ik vond haar niet knap (meer), misschien vroeger wel geweest, nu forser en ouder dan op de foto's. Mij liet ze staan, zij zat in de stoel. Vooral veel op je pik slaan, met de hand vind ik wel lekker, maar niet met een vibrator. Ik had er de volgende dag een blauwe plek op. Aftrekken in combinatie met de vibrator op je enkel was wel lekker. Maar al met al niet waar ik precies voor kwam. Verder wel een lieve en aardige dame.
 
Henk,
Bedankt voor de info!
Op de foto's ziet ze er inderdaad goed uit. Maar dat valt dus tegen begrijp ik. Ik wilde heen gaan voor een goede bondage sessie evt in combinatie met plas en facesitting. Maar weet dus niet echt of ze dat lekker doet.
Ik slaap er nog even goed over!
 
Henk, bedankt wederom.
Een van de belangrijkste redenen was ook de prijs om eerlijk te zijn. Maar ik zal je advies opvolgen.
Heb je nog tips voor me in regio Apeldoorn Deventer?
 
Terug
Bovenaan Onderaan