Recensie Gina, Karin's Home, Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Antonio777

Wandelaar
Forumpionier
97
08/07/21
125
25
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.karins-home.nl/gina/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recentelijk bij Gina op bezoek geweest bij Karin's Home. Wat een vrolijkerd. Ging me dansend richting kamer vooruit. Wat een heerlijke lichaam pff. Ze begint met het aanbrengen van de condoom en gaat je dan teasen gevolgd door een lekkere pijpbeurt. Ze fibreert met haar mond, pijpt lekker afwisselend qua snelheid en techniek, ook met deepthroat. Ze heeft een mooi kutje met lekkere schaam lippen om aan te sabbelen. Volgens mij had ze er wat op gedaan want het smaakte lekker zoet. Vingeren heeft ze liever niet. Met cowgirl kan je lekker naar de spiegel boven je kijken. Ze is zich daar bewust van en gaat dan lekker met haar heerlijke billen bewegen. Ze is een echte entertainer. Haar gekreun is niet oprecht maar dat doet verder niks af aan de fun en ervaring die je beleeft.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Wat minder ervaring.. Zij is niet uitermate arrogant maar zakelijk en tjah, gewoon geen klik denk ik. Ze heeft wel mooie lichaam, grote borsten, en dat afwisseling en geile blik tijdens bj is wel leuk. Voor de rest plichtmatig en binnen 15 min roep ze al of je niet kan klaarkomen, uit eindelijk 24 minuten totaal en ik was weer buiten. Steeds minder goede ervaring bij karins.. Alle dames lijkt plichtmatig te werk te gaan.
 
Wat minder ervaring.. Zij is niet uitermate arrogant maar zakelijk en tjah, gewoon geen klik denk ik. Ze heeft wel mooie lichaam, grote borsten, en dat afwisseling en geile blik tijdens bj is wel leuk. Voor de rest plichtmatig en binnen 15 min roep ze al of je niet kan klaarkomen, uit eindelijk 24 minuten totaal en ik was weer buiten. Steeds minder goede ervaring bij karins.. Alle dames lijkt plichtmatig te werk te gaan.
Heb het vorige maand prima bij haar gehad. Inderdaad vrij professionele houding, maar liet me twee keer achter elkaar klaarkomen. Toen ik zei dat dit nog nooit gelukt was, gaf ze lachend een high five. Dus vond haar echt wel oké hoor.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.karins-home.nl/gina/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
De foto's van de site en de positief reviews van een collega site gaf mij de intentie voor een bezoek. Haar uiterlijk viel tegen en haar fake borsten waren wel erg fake en te hard. Ik hou van zachte grote borsten.
Had mij helemaal verheugd op een lekkere tongzoen partij, maar helaas deed ze dat niet bij mij. Wat mij opviel was dat ik mij niet hoefde wassen. Had mijn handen maar gewassen. Dat is het minste wat ik vond om te doen. Ze begon gelijk met mijn slappe lul te pijpen, nadat ze er een condoom had gedaan. Ze had hem wel binnen 3 seconden stijf. Haar pijp kunsten waren best goed.
Had haar gebeft en nog even stand 69. Ze rook fris en smaakte ook fris. Imtiem was ok, lekker (fake) gekreun en zei geile woorden.
Jammer dat ik achteraf niet kon douchen. Stond ook na 20 min weer buiten. Had voor 30 min betaald
 
Door hoge nood en geen beschikbaarheid van andere dame was ik paar weken geleden weer langs bij haar. Deze keer veel beter dan vorige keer. Kwam heel enthousiast over. Ze is wel een beetje de sportief type (iets macho overkomen). Wel met hele mooie lichaam. Eerst lekkere massage zowel gegeven en ontvangen en daarna haar lekker lang gebeft. Intiem deed ze goed mee op een manier dat het straker aanvoelt. Overal veel veel beter dan vorige keer maar mega natuurlijke klik hadden we niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan