Recensie Gina, Massagewereld, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

vanmeeba

Newbie
14
15/07/22
18
5
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/gina/?iid=54888
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een teleurstellende ervaring met Jasmin in de Massagerie (zie https://www.girlsreview.nl/threads/jasmin-massagerie-antwerpen.37919/), maar troost gezocht bij de concullega's van Massagewereld. Na de voorstelling van de dames niet voor Lisa gegaan, maar op ontdekking gegaan met Gina. Aangezien ik haar niet kende, slechts voor 60 min geboekt en wij samen naar boven. Ze is een Roemeense van rond de dertig schat ik. Na het uitkleden samen onder de douche, en man dit was de langste douche die ik daar ooit genomen heb maar laat het duidelijk zijn dat ik mij dit niet beklaag: tijdens het inzepen en wassen was ze voortdurend bezig met mij te teasen met haar handen, haar borsten kortom met heel haar lichaam. Ze kwam ook steeds sensueel dicht met haar gezicht vlak tegen mijn gezicht terwijl ze de rest van haar lichaam tegen dat van mij wreef/drukte. Ik was direct zo geil als boter.
Na een 10-tal minuutjes spoelde ze me dan toch af en droogde mij af zodat ik op mijn buik op het bed kon liggen. Na de warme olie te hebben aangebracht begon ze mijn lichaam heerlijk te masseren met haar handen. Zacht en sensueel gingen haar handen over mijn benen, voeten, rug, nek, hoofd en terug naar beneden. Ze merkte dat ik positief reageerde wanneer ze zachtjes haar nagels gebruikte en wisselde dit af met handen, borsten, bips etc. Af en toe een "verdwaalde' hand aan mijn anus en ballen, echt het betere werk. Ook merkte ze dat ik het leuk vind wanneer ze met haar borsten over mijn rug ging en haar hoofd naast mijn hoofd bracht en dan met haar tong mij oren likte of in haar mond nam - zalig.
Na het omdraaien bleef ze gewoon verder masseren afwisselend met haar handen, nagels en borsten. Ze wreef lekker met haar borsten over mijn gezicht en voor ik het goed wist wreef ze met haar poesje over mijn pik (let wel, geen penetratie!!). Ze leek er ook van te genieten (maar ja, dat zullen we wel nooit ECHT weten zeker, hoewel haar tepels strak stonden en haar poesje nat leek?) en elke keer dat ik aangaf dat ik ging komen stopte ze met 'rijden' en concentreerde zich op een ander deel van mijn lichaam. Uiteindelijk liet ze mij dan toch komen en jezus wat een explosie was dat. Daarna nog wat relaxende massage om terug op aarde te komen en dan was het tijd om terug samen onder de douche te gaan. Alle olie terug netjes afgespoeld nadat ze mij al glimlachend had ingezeept (dit gebeurde weliswaar iets zakelijker dan daarvoor). Na nog een kort ongedwongen praatje nam ze met een handdoek rond haar gewikkeld afscheid met een dikke knuffel en stond ik na iets meer dan een uurtje met een zalig en voldaan gevoel weer buiten.
Zeker vatbaar voor herhaling
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan