Recensie Gina, Nijmegen/Alkmaar (voorheen Arnhem) 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ik het goed begrijp, is ze nog actief en ontvangt wisselend in Alkmaar en Nijmegen en de advertentie is alleen online op de dag dat ze ontvangt?
Ik heb meerdere keren, meerdere dagen de link geprobeerd, maar elke keer offline, dus ff checkvraag....
 
Klopt! Haar advertentie staat meestal alleen online op de dag wanneer ze ontvangt en wanneer ze al vol zit, haalt ze haar advertentie weer offline.

Komende vrijdag zit ze weer in Nijmegen zag ik, wellicht kan je dan een poging wagen om af te spreken?
 
Ik kreeg info mbt nieuwe nummer automatisch toen ik op WhatsApp een berichtje wilde sturen naar haar oude nummer. Dat zal dus voor iedereen zo zijn die haar oude nummer heeft. En zo niet zal ze een selectie gemaakt hebben wellicht? Ik vind het niet netjes om haar nummer ongevraagd te delen ook omdat ik reden nieuwe nummer niet weet
 
Ik kreeg info mbt nieuwe nummer automatisch toen ik op WhatsApp een berichtje wilde sturen naar haar oude nummer. Dat zal dus voor iedereen zo zijn die haar oude nummer heeft. En zo niet zal ze een selectie gemaakt hebben wellicht? Ik vind het niet netjes om haar nummer ongevraagd te delen ook omdat ik reden nieuwe nummer niet weet
Klopt helemaal. Ze heeft niet voor niets een nieuw nummer. Ik bezoek haar met enige regelmaat en met haar vaste klanten zit haar dag bijna altijd vol geboekt. Als dat niet zo is zet ze haar advertentie online deze topper
 
Klopt helemaal. Ze heeft niet voor niets een nieuw nummer. Ik bezoek haar met enige regelmaat en met haar vaste klanten zit haar dag bijna altijd vol geboekt. Als dat niet zo is zet ze haar advertentie online deze topper
Dan is mijn conclusie dat ze vol zit, advertentie nog nooit online geweest.
Misschien kan de dame zelf hier reageren of iemand namens haar of ze nog nieuwe klanten aanneemt of dat we pech hebben gehad.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/578172-gina
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Gina op de boerderij geweest! Gina is een Perzische schoonheid met een mooi gezicht en een volle bos krullen. Ik vind haar erg knap. Kwa postuur moet je er van houden: ze is klein en erg slank.
Ik vond haar prettig in de omgang en in gesprek. Leuke meid.
Kwa seks vond ik haar ook goed. Pijpen (met condoom) was niet bijzonder. Maar haar rijdende skills en geile manier van doen maakt veel goed!
Ze is wel strak dus als je heel groot geschapen bent kan het lastig worden. Die van mij was volgens mij precies goed ;)
Al met al een prettige ervaring en knappe meid. Wellicht dat ik vaker afspreek.
Ze is vaak snel volgepland zei ze al dus je moet beetje geluk hebben denk ik.
 
Afgelopen week Gina bezocht in Alkmaar. Wat een schatje is dit zeg. Vrolijke meid, lekkere krullenbol, lieve lach en wat een lichaam. Alles lekker in proportie. Een half uur is eigenlijk te kort voor deze dame. Maar erg fijn gehad voor een eerste kennismaking. Herhalingsgevaar is zeker aanwezig!
 
Gina is echt een mooie en vooral lieve dame die ik iedereen zou kunnen aanraden. Ga regelmatig bij haar langs en ze weet er elke keer weer een leuke tijd van te maken. De laatste keer dat ik bij haar was zei ze ook dat huize rosenburg niet gaat sluiten dus dat is voor alle wandelaars in Nijmegen en omgeving ook positief nieuws.
 
Terug
Bovenaan Onderaan