Recensie Gina (NL), Den Haag, Geleenstraat 100 k2 (boven) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marc-010

Wandelaar
35
09/08/21
50
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50,-
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze middag kwam in Gina tegen in de rose passage, en ze sprak me aan. "Niet zo snel voorbij lopen! Hihi "
Kort praatje en ik naar binnen. Gewassen, betaald……
Wat een mooie en lieve vrouw zeg ! Snap niet dat er nog geen draadje over haar te vinden is.
Rubbertje er om en ze nam m'n half harde pik gulzig in haar mond. Na een tijdje kwam ze naast me zitten en mocht ik haar natte kutje even verwennen. In doggy afgemaakt, heerlijk zitten stoten tegen haar mooie kont. Uitzicht op wat tattoo's. Die kan ik zeker waarderen. Lekker het rubbertje vol gespoten. Kortom het was geweldig ! Wat een lekker lichaam.

ze neemt de tijd, kletst lekker, echt heel gezellig.
daarna nog even een praatje pot.

maandag is ze er iedergeval overdag en vrijdags 'savonds.
voor mij was het de eerste keer dat ik haar zag en wandel toch regelmatig.

zeker een aanrader, herhalingsgevaar: ZEKER WETEN !!
 
Is dit de Gina die jaaaaaaren geleden ook al in de Geleenstraat stond, op nummer 23? Nederlands, type girlnextdoor/hockeymeisje, hoge hakken, siliconenborsten. Meer blond dan donkerblond? Ze begon de sessie altijd met een beetje dansen, zich om te keren, en dan met haar kont mijn pik opwarmen terwijl ik haar sili's masseerde. "Voor 50€ meer pijp ik je lekker naturel" zei ze tegen me, en ik was verkocht.

is jaren geleden gestopt.

Nu dus weer begonnen?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Dame maandje geleden bezocht. Mensen veranderen als ze ouder worden. Ik verwachte de oude Gina. De dame die alles met je deed. Maar tijden veranderen. Het is nog wel een knappe dame maar niet alles is meer mogelijk. Misschien ook logische in deze tijden. Tongzoenen deed ze niet meer. Voor de rest standaard sex.

Herhalingsgevaar is 0 waar het vroeger 100 procent was. Ik geef het uiteindelijk een 6.5
 
Laatst bewerkt:
Is dit de Gina die jaaaaaaren geleden ook al in de Geleenstraat stond, op nummer 23? Nederlands, type girlnextdoor/hockeymeisje, hoge hakken, siliconenborsten. Meer blond dan donkerblond? Ze begon de sessie altijd met een beetje dansen, zich om te keren, en dan met haar kont mijn pik opwarmen terwijl ik haar sili's masseerde. "Voor 50€ meer pijp ik je lekker naturel" zei ze tegen me, en ik was verkocht.

is jaren geleden gestopt.

Nu dus weer begonnen?
Ik ben benieuwd, want die Gina waar jij het over hebt was een toppertje.

Is zij het nu wel of niet?
 
Nou ja, ik weet ook niet alles en 's-avonds ben ik er niet, maar de Gina van 98/100 die eerder overdag werkte is niet de Gina van nr 23 die wordt bedoeld.
 
We kunnen er lang en kort over discussieren. Ik was een regelmatige klant van haar. Ik ben bij haar geweest. En ik zeg dat ze het wel is. Toeval bestaat niet in het leven. Ze is terug gekomen. Ze had er verstandiger aan gedaan om niet haar zelfde naam te gebruiken als ze niet herinnerd wil worden als de dame uit het verleden.

Bovendien is het relevant? Het gaat op dit forum om de sevice die door deze dame op dit moment geboden wordt. Het verleden van deze dame die er nu staat is niet echt relevant.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zag Gina bij wandelingetje Geleensrtraat, (Geleenstraat 100, boven, bordje Gina, NL, ( lijkt e de juiste Gina.) Herinnerde me iets over discussie op Giirlsview, maar niet precies wat. Was in ieder geval gebiologeerd door haar struise verschijning. Hoewel ik niet op zoek was naar specifiek NL dame, kreeg ik ter plekke zin in haar. Was druk aan het bellen, maar toen ze me zag gebaarde ze iets. Voor mij teken om tocht naar boven te maken.
Was het echt waard. Sexy, zag er goed uit (niet speciaal knap), en was vooral leuk. Makkelijke babbel,humor. Had niet meteen goede erectie, zo net van straat af,je hebt dames die meteen gaan sjorren (knap ik meteen op af) en dames die er iets op vinden, beetje tijd gunnen, spelen of humor. Werkt goed.
Wow wat een vrouw, 20 minuutjes geweest, had ook wel langer mogen duren. Klassiek, niks extra's gevraagd. Zoals het ging was het top. Voelen, neuken, pijpen over geslagen eerlijk gezegd, eigenlijk niet gemist. Ga zeker nog een keer terug .
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Opzoek naar kvk-poenie kwam ik deze heerlijke nederlandse dame tege en dacht tog maar eens proberen.

Na opfrissen op bed plaatsgenomen begon ze met een beetje trekwerk me lul hard te maken om vervolgens lekker diep te zuigen. Zonder iets te vragen pakt ze halvewege het pijpwerk me hand en streelt ermee over der ruwe genotsgleufje dat was voor mij het teken om dit heerlijke gleufje nat te vingeren. Neuken begon met missio en eindigde in een paar harde stoten doggy waarna alles er uit kwam.
Heerlijke avond weer in de geleen 👌
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan