Recensie Gina (Roe), Doetinchem, Eroscentrum Escape k1 4,89 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CasualGuy

Moderator
Forumleiding
Forumpionier
95
05/07/21
157
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag sinds lange tijd Gina weer bezocht bij de Escape in Doetinchem. Werd direct bij binnenkomst begroet en haar kamer ingelopen.
Naar het financiële gedeelte even gewassen en vervolgens geknuffeld op bed. Toen hij op sterkte was ging het condoom erom.
Pijpen kan ze erg goed. Diep en strak, erg vermakelijk.

Naar een aantal minuten standje cowgirl zodat ik haar mooie lichaam kon zien en vasthouden. Voor de liefhebbers, ze is echt een wilde!
Afgemaakt in missionaris. Heb haar echt hard kunnen nemen. Vind ze zelf ook ontzettend heerlijk.

Ben in het verleden al meerdere keren bij Gina geweest. Blijft een prachtige meiden en is zeker een aanrader.
 
Vanmiddag sinds lange tijd Gina weer bezocht bij de Escape in Doetinchem. Werd direct bij binnenkomst begroet en haar kamer ingelopen.
Naar het financiële gedeelte even gewassen en vervolgens geknuffeld op bed. Toen hij op sterkte was ging het condoom erom.
Pijpen kan ze erg goed. Diep en strak, erg vermakelijk.

Naar een aantal minuten standje cowgirl zodat ik haar mooie lichaam kon zien en vasthouden. Voor de liefhebbers, ze is echt een wilde!
Afgemaakt in missionaris. Heb haar echt hard kunnen nemen. Vind ze zelf ook ontzettend heerlijk.

Ben in het verleden al meerdere keren bij Gina geweest. Blijft een prachtige meiden en is zeker een aanrader.
Gina is weer terug? Dan wordt het hoog tijd dat ik weer eens langs ga. Dank voor de update!
 
Vanmiddag sinds lange tijd Gina weer bezocht bij de Escape in Doetinchem. Werd direct bij binnenkomst begroet en haar kamer ingelopen.
Naar het financiële gedeelte even gewassen en vervolgens geknuffeld op bed. Toen hij op sterkte was ging het condoom erom.
Pijpen kan ze erg goed. Diep en strak, erg vermakelijk.

Naar een aantal minuten standje cowgirl zodat ik haar mooie lichaam kon zien en vasthouden. Voor de liefhebbers, ze is echt een wilde!
Afgemaakt in missionaris. Heb haar echt hard kunnen nemen. Vind ze zelf ook ontzettend heerlijk.

Ben in het verleden al meerdere keren bij Gina geweest. Blijft een prachtige meiden en is zeker een aanrader.
Zijn er ook wat extra dingen bij haar mogelijk zoals beffen vingeren zoenen uiteraard met bijbetaling zeker
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren eind van de middag bij Gina geweest. Het was niet druk en in de kamer naast haar zat zo op het eerste gezicht ook een leuke dame. Ik heb even getwijfeld maar met dit topic van Gina in mijn achterhoofd ben ik toch maar bij haar naar binnen gestapt.

Ze pijpt lekker diep en neemt hem helemaal in haar mond, zo goed ben ik bij Escape Doetinchem nog niet gepijpt. Ze ging ook lekker lang door met pijpen. Hierna ging ze bovenop mij zitten en reed ze mij bijna klaar. Toch nog effe van standje gewisseld en geëindigd in missionaris.

Dit was tot nu toe de beste 50 euro die ik bij Escape heb besteed. Mocht ik er weer zijn en Gina is beschikbaar dan zal zij m'n eerste keuze zijn.
 
Hoi allemaal,

Iemand enig idee of Gina er nog steeds is?
Meestal is ze na een paar weken weer terug naar Roemenië. En welke dagen kan ik haar het beste treffen?

Gr.
 
Terug
Bovenaan Onderaan