WHEM Ginger, Eygelshoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dropje

Newbie
2
02/03/22
0
Hoi medekunstliefhebbers, iemand ervaring met Ginger uit Eygelshoven?
Mag eerdaags naar Limburg toe en zag haar advertentie en heb een zwak voor rood haar.
 
Hoi medekunstliefhebbers, iemand ervaring met Ginger uit Eygelshoven?
Mag eerdaags naar Limburg toe en zag haar advertentie en heb een zwak voor rood haar.
Lees de reviews op kinky en dan weet je genoeg als ik het zo zie
 
ik zou wel naar gezicht foto vragen want de fotos die er nu bij staan geven je toch een verkeert beeld, ze had eerst bij wattss app foto en dat was niet mijn smaak , ze kan natuurlijk wel verder aardig en goede service leveren maar i ben afgehaakt
 
Ben er afgelopen week geweest maar nooit meer, ze is net 1.50 groot en weegt waarschijnlijk 40 kilo. Zie het een beetje als Smeagol uit de LOTR films.
Knap dat er mensen zijn die haar konden penetreren, ik kreeg er met veel ellende net een natte middelvinger in en heb geen grote dikke vingers, laat staan een stijve pik...
Vriendelijk maar niet helemaal goed in haar bolletje, sorry mijn omschrijving, eigenlijk zielig om haar te bezoeken.
 
Dat klinkt naar Cleopatra uit Maastricht die rond eind 2021 van de aardbodem verdwenen is en deze Ginger verschijnt. Toeval?
Ze voldoet wel erg aan de omschreven dame.
 
Laatst bewerkt:
Ben er afgelopen week geweest maar nooit meer, ze is net 1.50 groot en weegt waarschijnlijk 40 kilo. Zie het een beetje als Smeagol uit de LOTR films.
Knap dat er mensen zijn die haar konden penetreren, ik kreeg er met veel ellende net een natte middelvinger in en heb geen grote dikke vingers, laat staan een stijve pik...
Vriendelijk maar niet helemaal goed in haar bolletje, sorry mijn omschrijving, eigenlijk zielig om haar te bezoeken.
Maar dan ondanks alles toch een onbedwingbare neiging tot vingeren?
 
Dat klinkt naar Cleopatra uit Maastricht die rond eind 2021 van de aardbodem verdwenen is en deze Ginger verschijnt. Toeval?
Ze voldoet wel erg aan de omschreven dame.
Die was ouder. En liep wat mank.
 
Ben er afgelopen week geweest maar nooit meer, ze is net 1.50 groot en weegt waarschijnlijk 40 kilo. Zie het een beetje als Smeagol uit de LOTR films.
Knap dat er mensen zijn die haar konden penetreren, ik kreeg er met veel ellende net een natte middelvinger in en heb geen grote dikke vingers, laat staan een stijve pik...
Vriendelijk maar niet helemaal goed in haar bolletje, sorry mijn omschrijving, eigenlijk zielig om haar te bezoeken.

Recensie wordt op prijs gesteld
 
Mannen wegblijven hier, hand neuken is lekkerder en veiliger. Zelfs als je denk ik doe het met rubber en laat alleen pijpen, het is het niet waard. Zij kan absoluut niet pijpen. Vraag naar foto als je toch niet kan laten. Er is niet veel meer van haar over: of je houd van the walking dead. Hygiene is 0 je kan je zelf niet wassen en zelfs niet handen wassen, ze heeft ook meerdere zichtbare aandoeningen. Beste is dat ze stopt met deze werk, zo maakt ze verder niemand ziek! Wegblijven!!!
 
Wie deze dame bezoekt moet sterk in zijn schoenen staan. De tragiek van het menselijk bestaan met zijn talloze varianten van ziekte en verval kunnen voor sommigen erg confronterend zijn. Ik geef daarom een wat genuanceerder en feitelijker beeld dan de collega-wandelaars. Niets is wat het lijkt. Niet op sociale media en al helemaal niet in werkelijkheid.

Deze dame heeft een aantal neurologische problemen (schokkende bewegingen en trekkingen in het gelaat) en mogelijk daarmee samenhangende spraakstoornissen. Ze is in korte tijd zeer sterk afgevallen, letterlijk vel over been zoals bij anorexia. Haar profielfoto komt duidelijk uit betere tijden.

Ze heeft een losse rimpelige huid die haar veel ouder doet uitzien dan ze is. En daar waar huid en bot dicht op elkaar zitten is altijd een grotere kans op wonden. Die heeft ze dan ook. Als je haar vastpakt voel je niets dan botten en pezen. Spierweefsel heeft ze door atrofie nauwelijks meer. Vet al helemaal niet.

Ook heeft ze last van andere problemen zoals een vervormde ruggengraat. Hoe ze in deze toestand de steile trap naar haar appartementje op en af komt is mij een raadsel.

Ze heeft door al haar aandoeningen een onaards uiterlijk dat veel wandelaars als afstotelijk zullen ervaren. Sommigen vergeleken haar met Sméagol/Gollem uit de film 'In de ban van de Ring' of noemen haar een levend lijk (walking dead). De meesten zullen rechtsomkeert maken wanneer ze haar zien.

Maar wie daar doorheen kijkt treft achter die façade van medische problemen een gewoon mens aan. Haar intelligentie is normaal, maar door haar onsamenhangende praten moet je geduldig luisteren naar wat ze zegt. Ze schrijft zonder grammaticale fouten, iets wat ik van veel andere medeforumleden niet altijd kan zeggen. Ze is vriendelijk en ze houdt zich aan haar afspraken.

De hygiëne is door al haar beperkingen (zeer) slecht. Het doet me nog het meest denken aan een kruising tussen een huishouding van Jan Steen en een studentenwoning waar het corvee aan niemand besteed is. Heb je smetvrees of kun je niet tegen rommel of viezigheid, blijf dan weg. Het geheel wordt gecompleteerd met een oude zwarte hond die nog uitstekend kan blaffen.

De sex was bij mij onverwacht goed. Haar pijpen was zeer afwisselend en aangenaam. Klaarkomen in de mond is mogelijk voor wie dat wil. Daarna volgde nog een tweede pijpsessie en neuken in amazone (mc) waarbij ze aangaf dat ze erg strak was. Tot doggie is ze vanwege haar lichamelijke beperkingen niet in staat maar in missio ging het goed.

Samenvattend was het een van de meer authentieke sexervaringen die ik heb gehad. Ik had het idee dat ze er zelf ook veel plezier in had. Mogelijk kwam dat doordat ik haar neutraal behandelde, d.w.z. dat ik niet negatief op haar uiterlijk, omgeving of lichamelijke beperkingen reageerde.

Maar nogmaals: deze dame is niet voor iedereen. Kijk je het liefst naar kattenfilmpjes op Internet of heb je smetvrees? Bespaar jezelf dan een trauma en ga voor een standaardwip naar een club of privéhuis. Voor alle anderen: de tijden van het dolhuis en de vuilbrief liggen al lang achter ons. En neurologische ziektes zijn zelden besmettelijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan