Recensie Ginger, Maison Monty, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
7
25/03/23
18
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit is een recensie van een dame die ik vorig jaar November had bezocht.
Het was op een doorde weekse dag en ik was de hele dag al een beetje opgewonden.
Toen ik thuis kwam in de middag hield ik het niet meer en besloot om eens naar Maison Monthy te gaan.
Bij aankomst vroeg de gastvrouw of ik een afspraak had waarop ik nee antwoordde.
Ze zei de dames gaan zich zo aan je voorstellen en dame 1 en dame 2 maakten geen indruk op mij.
De laatste dame was dame 3 haar naam was Ginger en ze was vrolijk, leuke uitstraling spontaan en zelfverzekerd.
Ginger stond op de website van MM maar geen foto en geen tekst alleen Ginger.
Ze was donkerblond 30+ een normaal figuur tussen de 165 en 175 lang.
Dus haar uitstraling frisheid sprak mij aan. De gastvrouw vroeg of ik een keuze had gemaakt en ik zei ja doe Ginger maar.
Toen kwam Ginger me halen en begon al gezellig te praten onderweg naar de kamer.
Ze vroeg hoe me dag was en als het de eerste keer was dat ik bij MM was en ik zei nee ben al een keer eerder geweest.
Toen ging ze haar zelf opfrissen aan de wastafel en ging daarna op bedliggen en ik ging mij zelf ook opfrissen.
Ik ging bij haar op bed ze begon me direct zonder aarzelen te strelen en begon me daarna geil te tongzoenen en zachtjes aftrekken.
Wooow wat was dat geil ik was heel geil geworden en legde haar op haar rug neer en begon haar van boven tot onder te kussen.
Daarna ging ik met mijn benen wijd met mijn geslachtsdeel boven haar gezicht en begon haar van onderen tussen haar benen te likken tot aan haar bilspleet.
Ze kreunde dat ze het lekker vond en deed een condoom om en ze begon aan mijn ballen te zuigen en ondertussen likte ik gretig kut, anus en bilspleet en zij kreunde hard van geilheid.
Daarna vroeg ik of ze op ze hondjes wilde zitten en dat deed ze, woow dat was een mooi uizicht haar poes stond helemaal open en ik dook er direct tussen en ze begon met haar kont en heupen te draaien.
Uiteindelijk hebben we het in doggy afgemaakt want ze kreunde zo lekker geil.
Na afloop zei ze je hebt me heerlijk verwend en ik zei ja jij mij ook
Het grappige is dat ik 60 euro had betaald voor een vluggertje van +-15 minuten.
Maar in zo'n korte tijd was er heel veel geilheid en lust dat we in een soort trance terecht kwamen.
Dus voor mij was het een top date met een heel hoog GFE gehalte
Daarna heb ik haar nog keer bezocht maar nu staat ze niet meer op de website van MM.
Wellicht komt ze nog terug want ze is een geweldige dame met een GFE inzet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan