WHEM Ginna TS, Hasselt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het was lang geleden dat ik nog eens door een geile trans geneukt was, en ik had deze thread niet gelezen. De foto's waren idd wel uitdagend en leken me wel bewerkt, maar omdat ik zo geil was toch maar afspraak gemaakt. 2u voor 250 € geboekt en ik het het me niet beklaagd. Ze ziet er idd niet uit als op de foto's maar heeft toch wal wat speciaals, ik hou sowieso wel van wat mannelijkheid bij een trans, vooral het feit dat ze geen opgeblazen tieten heeft spreekt mij wel aan, ik hou van tiny tits en dat had ze wel. Ik ben graag onderdanig en totaal bttm dus begonnen met een blow job bij haar. Heerlijk hoe ze haar lekkere harde pik diep naar binnen dwong tot de sappen uit mijn keel dropen. M'n eigen tepelklemmen (van die krokodille klemmetjes) op mijn tepels en na nog een hevige pijpbeurt op mijn knietjes op het bed en ze stopte haar harde pik lekker diep naar binnen. Toen ze vroeg of ik het geil vond om er een tweede trans bij te hebben heb ik onmiddellijk ja gezegd, dus haar vriendinnetje kwam erbij en ik werd spitroast lekker afgereden. Een pik in mijn mondje en de ander ik m'n kontje, lekker. Ze sloeg me op mijn billen, beet erin neukte me diep en wild een hele tijd. Dan was het tijd voor een dildo in mijn kontje, maar eerst moest ik uitgebreid haar kontje likken. Uiteindelijk de volle uur zonder probleem volgemaakt (een uur met twee) en op het einde heeft ze me heerlijk klaargepijpt. Het was zeker geen onaardige date. Ze zou nu voor een week naar Spanje gaan en daarna terugkomen, en we hebben afgesproken dat we dan weer zo'n geile party houden als ze terug is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan