Beffer2025
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmas-angels.html
- Totale kosten (in euro)
- 190
Twijfelde tussen Nicole bij Felina, Luciana in Mabuhay, Noelia in Temse of lukraak naar Kontich.
Afgezakt naar Kontich zonder duidelijk doel voor ogen. De aanwezige dames hebben niet de beste recensies. Gemiddeld 3,5
en. Hoopte wel op een goede massage. Vroeg aan gastvrouw Jenny welke dame het best bij mij ging passen, Gio dus.
Deze 35-jarige Colombiaanse, woonachtig te Barcelona is een stuk kleiner dan wat te foto's doen vermoeden. Lieve glimlach, spontaan, slank gebouwd, geen moederbuikje, lang echt zwart haar en een Aziatisch gezicht en ogen. Haar grootouders langs moederskant zijn afkomstig uit Japan. Fijn klein poesje en kontje. Beperkte tatoeages. Op een paar jaar na representatieve foto's. Gio spreekt Spaans, Japans, Frans en behoorlijk goed Engels. Een talenknobbel.
Sinds maandag voor het eerst aanwezig en pas 2 jaar aan het werk (volgens haar). Haar naam komt recent wel in berichten voor op dit forum. Blijkbaar wel al gewerkt in Zwitserland
.
Ze wou absoluut mijn naam weten…euh…Papito. Vond ze grappig
.
Samen een
je en elkaars intieme delen
. Al meteen wat kreuntjes en een brede glimlach toen ik zei dat ik haar poesje vandaag ging opeten. Mijn blauwe ogen raakte een gevoelige snaar bij Gio. "Guapo" zei ze. Euh…oké gracias.
Sensueel is het kernwoord van deze date. Met lieve papito hier en papito daar. Passioneel een optie na meerdere dates?
Ze maakte niet meteen aanstalten richting een pijnbeurt dus brak ik het
met een befbeurt. Mam, man, man lang had ze niet nodig
. Lekker fris met een beetje zacht schaamhaar. Geen schuurpapier waar je tong van open ligt zoals bij veel dames.
Haar linker tepel is veel gevoeliger dan de rechtse.
Dan een pijpbeurt, ook de teelballen en deepthroat (90%), af en toe spuwen op de eikel, Redelijk goed. Vinger in kontje vroeg Gio? Nee, dank je, ben geen maricon. Gio kreeg de slappe lach.
Sensueel mijn lichaam strelen en
van kop tot teen.
Met de onbeschermde eikel wat wrijven op haar clitoris als opwarming. In missio gestart, geen glijmiddel nodig, over naar doggy en eindigen in flat doggy met gesloten benen. Op het laatste moment floepte hij eruit maar het voelde goed om zo door te gaan
. Vond ze jammer.
Gaf haar meteen daarna een befbeurt met extra vingeren. Zoenen een pak passioneler. Meisje kwam weer klaar
. Que rico papito!
Een massage voor mij met haar speciale olie van hoofd tot en met de tenen. Zacht en sensueel. Heb het liever wat harder al geilde deze werkwijze mij enorm op.
Kreeg weer veel zin in haar lekker kutje dus gingen we zijdelings elkaar lang oraal verwennen.
Gio wou opnieuw
penetratie en kwam in cowgirl op mij zitten. Geen glijmiddel. Lichaam opgespannen alsof ze schrik had mijn
helemaal naar binnen te nemen. Dat bleek het niet te zijn. Pakte haar kontje goed vast en ging diep. Zij bepaalde het tempo. Tegelijk een borst en haar clit stimuleren. Dan riep ze meermaals: "Papito, no pares, no paras por favor!". Bingo
. Niettegenstaande Gio zich clitariana noemt kan ze duidelijk genieten van penetratie.
Vroeg haar mij verder klaar te pijpen. Condoom er af en zonder afkuisen zoog en trok ze mij leeg
. Al van Naomi geleden dat ik een echt orgasme kreeg!
Waren 6 minuten over tijd en gingen nog voor een gezamenlijk wasjes. Enkel intiem want wil deze nacht van haar geur genieten.
Bij het afscheid vroeg ik aan Gio of het de volgende keer nog beter ging zijn? Ja zeker, zei ze, als ik je beter ken. Ze wees met haar vinger ook naar haar kont. Dat was niet de vraag, geen fantasie, maar als een dame het wil…doen we het
.
Herhalingsgevaar? Yep, and soon. Op naar 4 of 5 sterren
? Voorlopig geven we 3,8.
Was haar 2de klant van de dag en de vorige klant had op zijn eerste date bloemen
bij. Vertelde ze wel 3 keer…hint, hint papito.
Gracias por la cita, chica caliente y cachonda. 
Ps: Gio vertelde dat ze maandag en dinsdag ook al lekker was klaar gekomen bij een klant. Extra legaal voordeel in natura.
Afgezakt naar Kontich zonder duidelijk doel voor ogen. De aanwezige dames hebben niet de beste recensies. Gemiddeld 3,5
Deze 35-jarige Colombiaanse, woonachtig te Barcelona is een stuk kleiner dan wat te foto's doen vermoeden. Lieve glimlach, spontaan, slank gebouwd, geen moederbuikje, lang echt zwart haar en een Aziatisch gezicht en ogen. Haar grootouders langs moederskant zijn afkomstig uit Japan. Fijn klein poesje en kontje. Beperkte tatoeages. Op een paar jaar na representatieve foto's. Gio spreekt Spaans, Japans, Frans en behoorlijk goed Engels. Een talenknobbel.
Sinds maandag voor het eerst aanwezig en pas 2 jaar aan het werk (volgens haar). Haar naam komt recent wel in berichten voor op dit forum. Blijkbaar wel al gewerkt in Zwitserland
Ze wou absoluut mijn naam weten…euh…Papito. Vond ze grappig
Samen een
Sensueel is het kernwoord van deze date. Met lieve papito hier en papito daar. Passioneel een optie na meerdere dates?
Ze maakte niet meteen aanstalten richting een pijnbeurt dus brak ik het
Haar linker tepel is veel gevoeliger dan de rechtse.
Dan een pijpbeurt, ook de teelballen en deepthroat (90%), af en toe spuwen op de eikel, Redelijk goed. Vinger in kontje vroeg Gio? Nee, dank je, ben geen maricon. Gio kreeg de slappe lach.
Sensueel mijn lichaam strelen en
Met de onbeschermde eikel wat wrijven op haar clitoris als opwarming. In missio gestart, geen glijmiddel nodig, over naar doggy en eindigen in flat doggy met gesloten benen. Op het laatste moment floepte hij eruit maar het voelde goed om zo door te gaan
Gaf haar meteen daarna een befbeurt met extra vingeren. Zoenen een pak passioneler. Meisje kwam weer klaar
Een massage voor mij met haar speciale olie van hoofd tot en met de tenen. Zacht en sensueel. Heb het liever wat harder al geilde deze werkwijze mij enorm op.
Kreeg weer veel zin in haar lekker kutje dus gingen we zijdelings elkaar lang oraal verwennen.
Gio wou opnieuw
Vroeg haar mij verder klaar te pijpen. Condoom er af en zonder afkuisen zoog en trok ze mij leeg
Waren 6 minuten over tijd en gingen nog voor een gezamenlijk wasjes. Enkel intiem want wil deze nacht van haar geur genieten.
Bij het afscheid vroeg ik aan Gio of het de volgende keer nog beter ging zijn? Ja zeker, zei ze, als ik je beter ken. Ze wees met haar vinger ook naar haar kont. Dat was niet de vraag, geen fantasie, maar als een dame het wil…doen we het
Herhalingsgevaar? Yep, and soon. Op naar 4 of 5 sterren
Was haar 2de klant van de dag en de vorige klant had op zijn eerste date bloemen
Ps: Gio vertelde dat ze maandag en dinsdag ook al lekker was klaar gekomen bij een klant. Extra legaal voordeel in natura.
Laatst bewerkt: