Recensie Giovanna, Amsterdam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Serafijn

Vaste klant
101
28/10/21
123
41
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8479532-giovanna
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik werd aangetrokken door de foto's van een mooie jonge vrouw. Het maken van een afspraak verliep eenvoudig, maar de communicatie ter plekke veronderstelde het gebruik van Google Translate. Wat eigenlijk leuk was en zelfs een zekere intimiteit schiep, maar deed vermoeden dat de afspraak gemaakt was met een booker.

Vrijpartij zelf was niet wereldschokkend maar prettig genoeg om nog eens langs te gaan. Leuk detail is dat ze vertelde (met de Google Translate) dat haar borsten 'naturales' waren. Wat ik niet had verwacht omdat ze de zwaartekracht indrukwekkend trotseerden. Leuke meid.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8479532-giovanna
Totale kosten (in euro)
600
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
prettig genoeg om nog eens langs te gaan.

En dat deed ik dus. De vorige keer was me immers goed bevallen; de sfeer was prettig en Giovanna ziet het grappige van dingen. De seks was ook prettig, maar dat interesseert me, zolang ik me op mijn gemak voel, niet zo heel erg. Het voortdurende gebruik van de Google Translate schiep een leuke band.

Ook dit keer was ik in de hemel. Ik had voor twee uur geboekt en we namen er een derde uurtje bij. Ze zoent en likt nog steeds als de beste. Haar gezicht is nog even grappig en haar borsten zijn nog even mooi.

Toen een huisgenote per ongeluk even binnen kwam, besloten we haar er even bij te vragen, maar het was me al snel duidelijk wie het betere meisje was.

Een opmerking over professionaliteit: de trio-dame had scherpe tanden en ik hield daar een klein wondje aan over dat al snel niet meer bloedde, maar dat Giovanna deed besluiten af te zien van fellatio. Wat ik eerder verstandig dan irritant vond en maar een kleine teleurstelling was na haar formidabele eerdere inzet.

Giovanna ontvangt (met dus een collega) in een mooi, makkelijk te vinden, appartement met een mooi uitzicht in de buurt "De Aker" in Amsterdam-Osdorp. Er is ruime parkeergelegenheid.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan