Girlsreview leden gangbang met Sanne in Amsterdam!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirk087

Stamgast
Forumpionier
396
19/07/21
243
4
Hi all!
Hier graag aangeven als je mee wilt doen met de Girlsreview gangbang in Amsterdam!
Locatie, datum en tijd moeten we samen elkaar en met Sanne overeenkomen, maar de dagen waarop zij meestal kan zijn maandag en vrijdag.
Bij elke vrijdag zit ze in het hotel in Amsterdam van 10:00 tot 18:00, waar ze van 13:00 tot 14:30 altijd een gangbang heeft (al vaker bezocht door veel van onze forumleden;)).
Daar voor en na is ze beschikbaar voor 1 op 1 ontvangst.
Ik hoor graag wie er mee wilt doen! Gezellig forum leden uitje ;)!
Groetjes,
Dirk!
 
Ik heb nog nooit een GB bijgewoond, maar ik denk er al enige tijd over na om het eens te ervaren. En, wie weet als het bevalt dat vaker te doen. Bovenstaande klinkt dan ook wel aanlokkelijk! 👌

Enige vervelende op dit moment is dat ik met een sportblessure zit die me enigszins in de weg zit. Hopelijk zijn die 3 brandwonden op mijn knie en elleboog snel weg en sluit ik alsnog graag aan (of in nabije toekomst).
 
Laatst bewerkt:
Hi all!
Hier graag aangeven als je mee wilt doen met de Girlsreview gangbang in Amsterdam!
Locatie, datum en tijd moeten we samen elkaar en met Sanne overeenkomen, maar de dagen waarop zij meestal kan zijn maandag en vrijdag.
Bij elke vrijdag zit ze in het hotel in Amsterdam van 10:00 tot 18:00, waar ze van 13:00 tot 14:30 altijd een gangbang heeft (al vaker bezocht door veel van onze forumleden;)).
Daar voor en na is ze beschikbaar voor 1 op 1 ontvangst.
Ik hoor graag wie er mee wilt doen! Gezellig forum leden uitje ;)!
Groetjes,
Dirk!
Prachtig initiatief en promo @Dirk087 !

Gaat druk worden
 
Prachtig initiatief en promo @Dirk087 !

Gaat druk worden
Dank je!
Ze heeft normaal een max van 4 a 5 mannen, maar ik spreek haar straks om even te kijken hoe we dit gaan oplossen. Misschien maakt ze een uitzondering voor ons of misschien word het verdeelt in twee groepen. Maar we moeten natuurlijk eerst kijken waar, wanneer en hoe laat het is en of iedereen kan ook kan :)
 
Dank je!
Ze heeft normaal een max van 4 a 5 mannen, maar ik spreek haar straks om even te kijken hoe we dit gaan oplossen. Misschien maakt ze een uitzondering voor ons of misschien word het verdeelt in twee groepen. Maar we moeten natuurlijk eerst kijken waar, wanneer en hoe laat het is en of iedereen kan ook kan :)
Twee of drie shifts van 5 mannen😎
 
Hi all!
Hier graag aangeven als je mee wilt doen met de Girlsreview gangbang in Amsterdam!
Locatie, datum en tijd moeten we samen elkaar en met Sanne overeenkomen, maar de dagen waarop zij meestal kan zijn maandag en vrijdag.
Bij elke vrijdag zit ze in het hotel in Amsterdam van 10:00 tot 18:00, waar ze van 13:00 tot 14:30 altijd een gangbang heeft (al vaker bezocht door veel van onze forumleden;)).
Daar voor en na is ze beschikbaar voor 1 op 1 ontvangst.
Ik hoor graag wie er mee wilt doen! Gezellig forum leden uitje ;)!
Groetjes,
Dirk!
Wat zijn de kosten PP ?
 
10 aanmeldingen al voor de gangbang! Als we een locatie, tijd en datum kunnen vinden dat iedereen ook kan worden het waarschijnlijk 2 sessies.
Daarnaast heb ik ook wat aanvragen gekregen van heren die Sanne samen met mij willen doen (trio), daar is zij (en ik) ook wel voor in, alleen gaat voor mij nu de gangbang even voor ;)
 
Hi all!
Ik heb zojuist Sanne gesproken! Ze heeft er heel veel zin en zal binnenkort ons vergezellen op dit forum :)!
Ze kan aanstaande woensdag tussen 10:00 en 15:00 of vrijdag tussen 10:00 en 18:00 al de eerste editie van de GirlsReview gangbang met max 5 personen in een hotel in Amsterdam.
Mocht het bevallen en er voldoende man komen opdagen wilt ze de volgende GirlsReview gangbang geven in een AirBNB huisje/appartement met meer mannen!
Dit doet ze speciaal voor ons dus graag alleen opgeven als je daadwerkelijk ook echt kan komen!
Hopelijk tot snel!
Groetjes,
Dirk!
 
Hi all!

De GirlsReview gangbang met Sanne wordt werkelijkheid!

Ze kan aanstaande woensdag tussen 10:00 en 15:00 of vrijdag tussen 10:00 en 18:00 al de eerste editie van de GirlsReview gangbang met max 5 personen in een hotel in Amsterdam.

Mocht het bevallen en er voldoende man komen opdagen wilt ze de volgende GirlsReview gangbang geven in een AirBNB huisje/appartement met meer mannen!

Dit doet ze speciaal voor ons dus graag alleen opgeven als je daadwerkelijk ook echt kan komen!
Hopelijk tot snel!

Aanmelden kan hier: https://www.girlsreview.nl/threads/...ang-met-sanne-in-amsterdam.19839/#post-329408
Meer info over Sanne hier: https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-sanne-_8012423

Groetjes,
Dirk!
 
Locaties voor morgen en vrijdag zijn bekend! Sanne is morgen van 10:00 tot 17:00 beschikbaar en vrijdag 10:00 tot 18:00! De gangbang zal beide dagen om 13:00 zijn! PM mij voor locatie!
 
Sanne is morgen van 10:00 tot 17:00 beschikbaar en vrijdag 10:00 tot 18:00! De gangbang zal beide dagen om 13:00 zijn! PM mij voor locatie!
Morgen Amsterdam West, Vrijdag langs de A4. Stuur mij een prive bericht voor de exacte locatie en om je definitief aan of af te melden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan