Recensie Bryana/Giulia, Ede (voorheen Leiden, Breda, Wageningen, Alkmaar, Enschede, Groningen, Venlo, Delft) 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

groentje1970

Stamgast
Forumpionier
934
30/06/21
1.266
18
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/haarlem/547514-giulia
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Soms spreekt een foto je erg aan en dat was bij Giulia het geval. Ik ben wel een likkertje namelijk. Daar de Dame meestal in het oosten van het land zit kwam het er tot nog toe niet van. Vorige week zat ze in Amsterdam en heb ik per sms even geïnformeerd hoe en wat. Een dag later was het gouda en een paar uur later was Gouda Nijmegen geworden. Tsja...... Toen had ik al beter moeten weten eigenlijk. Maar ja het vlees was zwak. Haarlem kwam in beeld en dat bleef een paar dagen zo. Dus toch maar een afspraak geregeld.

Het appartement ligt in hartje Haarlem en was voor mij gemakkelijk te vinden. Ik ken Haarlem niet helemaal als mijn broekzak maar hier kon ik met ogen dicht naar toe. Op enige afstand een parkeergarage ingedoken en een stukje lopen. Dan even van nummer naar nummer lopen ( ik werd even bekeken ) en toen binnen gelaten. De woning was prima maar wel erg rokerig. Giulia ziet er erg leuk en klein uit. Echt een mooi poppetje. Er viel prima met haar te praten in het Engels.

Dan de date zelf, volgens de ad kan er een heleboel. Zoenen, ja 'maar zonder tong'. Nou helemaal niet dus. Borsten, nee 'te gevoelig'. Pijpen, ik mocht kiezen met of zonder. Zonder graag. Hard en pijnlijk vond ik het. Ik wilde er net iets van zeggen toen ze er een condoom omheen deed. Prima dat maakte het gevoel wat minder pijnlijk. Ik moest er maar snel overheen van haar. Nu ik kom voor mijn eigen plezier en ik ben gek op likken, dus likken ging ik. Dat was lekker om te doen met een fris poesje. Ik wisselde het af met intiem om wat tijd te rekken. Mijn eerste gedachte was: die gaat een gespeeld "orgasme" bij elkaar faken. Dat viel uiteindelijk wel mee. Nu is het jouw beurt zei ze. De boel in missionaris afgemaakt verder. Wat niet onprettig was, ze kon hem prima diep hebben. Knap voor zo'n klein ding. Ik was er klaar mee en heb niet eens aan een tweede ronde gedacht. Als dat er al in zat, maar daar geloof ik niets van.

Giulia is een knappe meid en als je een Roemeens poppetje wilt neuken, dan heb je wellicht een leuke date. Maar als je ook iets van genegenheid zoekt, dan ga je dat zeker niet vinden. Even ter vergelijk, vorig jaar rond deze tijd ben ik voor het eerst een keer naar de Wallen geweest. Ik moest daar voor mijn werk zijn en zag toen een leuk meisje met grote jongens staan in de Stoofsteeg. Met haar heb ik in een kwartier meer plezier beleefd.

Ps, de titel slaat op mijn bezoek in Haarlem. Dame reist heel Nederland door.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Stond wat vaag in het achterhoofd dat oude recensies niet best waren, maar hier bewijzen de oude recensies van hookers toch ook weer hun dienst.
Zo'n mooie pussyfoto is een uitnodiging om dat te komen likken, maar helaas moeten we Giula maar vergeten.
 
Ik ben een keer bij haar op de camping geweest in de buurt van Ede. Vreemde ontvangst, er was nog een dame aanwezig in de caravan en zij leek totaal niet op de foto's welke op haar site stonden. Het was een totaal ander meisje!! Ben toch naar binnen gegaan en alles ging een beetje "stiekem", veel fluisteren etc. Ik vond het hele gebeuren matig en het was voor mij eenmalig.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/ede/547514-bryana#overview
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb Guilia/Bryana een paar jaar geleden bezocht.
Dit was ergens in/rond Amsterdam geloof ik, in een soort van hotel in een kamertje op de begaande verdieping.
Of de foto's echt van haar zijn weet ik niet zeker, ze lijkt er wel enigszins een beetje op.
De dame die ik voorgeschoteld kreeg zag er in ieder geval wel heel goed uit.
Vrij klein en slank met mooie brede heupen ,lekker kontje en best leuke cup-c tietjes.
Ze had lang zwart haar en mooie gezonde lichte gebruinde huid, knap gezichtje met een neuspiercing (als ik het mij goed herinner)

Ik had eigenlijk wel een hele goede ervaring met haar.
Had geloof ik iets van €180/€200 betaald voor een uurtje.
Dit was inclusief filmpjes maken met mijn telefoon, haar gezicht filmen had ze liever niet uiteraard.
Nnk behoorde toen ook al tot de mogelijkheden zag ik later op hookers, heb ikzelf gelukkig niet gedaan.
Heb haar lekker kunnen neuken en kreeg het idee dat ze het zelf ook niet als onaardig ervaarde.
Uiteindelijk mijzelf lekker afgetrokken met haar voor mij in doggy positie en heerlijk over haar kontje en kutje gespoten.

Kan mij nog herinneren dat ze het vrij druk had.
Haar telefoon was vrij actief en toen ik haar kamer verliet stond de volgende alweer klaar op de parkeerplaats begreep ik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan