WHEM Giulia Kerkrade

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gister daar geweest wat een genot pijpen zonder lekker en mooi lichaam en een echte Italiaanse leuke en verzorgde vrouw, en ze is echt pijp en neuk geil.
Ik ben er vandaag geweest, wat een heerlijke dame. Mooi verzorgd en hygiënisch, ze doet het echt voor de lol.
Je voelde haar tijden het voorspel natter worden, neemt zich alle tijd, ze pijpt lekker en vraagt om lekker geneukt te worden.

Dit is waar ik naar op zoek was, een geile amateur dame.
 
Vraag me af hoe jullie afspraak geregeld hebben met haar?
Ik heb haar vanochtend bericht gestuurd met de vraag of ze zaterdagochtend kan.
Haar antwoord: ja kan
Ik: hoe laat en wat is je adres?
Zij: het kan
Ik: welke tijd zaterdag en waar woon je
Zij: ja en nu
Ik: hoe laat kun je morgenochtend en wat is je adres, straat en huisnummer?

Dat schiet dus niet op zo.
 
Zal wel een planner achter zitten. want mijn reactie hier op girlsreview is wel gelezen.
eerst antwoorden van 2 woorden en vannacht om 3.28 uur ineens twee volle zinnen: Negatieve reviews moet je ergens anders afgeven wij geven normaal geen adres via de mail een appje is wel op de plaats weet je hoeveel fakers hier zijn die adressen vragen en niet komen op dagen , saluti Giulia Amati

nou ik dan zeg ik ook salut, en ik zoek wel verder, zijn er genoeg die wel via mail fatsoenlijke antwoorden en adres geven.
 
Zal wel een planner achter zitten. want mijn reactie hier op girlsreview is wel gelezen.
eerst antwoorden van 2 woorden en vannacht om 3.28 uur ineens twee volle zinnen: Negatieve reviews moet je ergens anders afgeven wij geven normaal geen adres via de mail een appje is wel op de plaats weet je hoeveel fakers hier zijn die adressen vragen en niet komen op dagen , saluti Giulia Amati

nou ik dan zeg ik ook salut, en ik zoek wel verder, zijn er genoeg die wel via mail fatsoenlijke antwoorden en adres geven.
Net weer afspraak gemaakt
Via WhatsApp
 
Zal wel een planner achter zitten. want mijn reactie hier op girlsreview is wel gelezen.
eerst antwoorden van 2 woorden en vannacht om 3.28 uur ineens twee volle zinnen: Negatieve reviews moet je ergens anders afgeven wij geven normaal geen adres via de mail een appje is wel op de plaats weet je hoeveel fakers hier zijn die adressen vragen en niet komen op dagen , saluti Giulia Amati

nou ik dan zeg ik ook salut, en ik zoek wel verder, zijn er genoeg die wel via mail fatsoenlijke antwoorden en adres geven.
Waarom stuur je niet gewoon een appje? ik snap wel dat ze contact via whatsapp preferente boven (anoniem) mailtjes.

is er een link, ben wel erg nieuwsgierig naar deze dame!
 
Gummibeer73, Hans1980, Brian1970….drie eenpitters (lees: 1 bericht ooit) die achter elkaar standvastig "recensies" blijven posten in het WHEM gedeelte, waarbij Hans1980 en Brian1970 ook nog eens een gelijksoortige uitdaging lijken te hebben als het op leestekengebruik aankomt. Alle andere berichten negatief. Wat zijn de kansen?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan