GK dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Investigabiles

Stamgast
Forumpionier
323
22/07/21
356
16
Hoi allen,

Ik raak het draadje een beetje kwijt mbt GK dames. Is het handig om alle dames (of) eventuele vermoeden hieronder te plaatsen?

Ik las eerder dat Tina en Nina bekend waren als GK, maar vanaf heden voor zichzelf werken?
 
GK is opgedoekt. Althans, niemand werkt meer vanuit daar.
Geen idee of ze allemaal onafhankelijk werken of toch nog met boekers, maar er zit eigenlijk geen verband meer tussen de dames als ze over de stad verspreid zijn.
 
Laatst bewerkt:
GK in de zin van ontvangstlocatie is opgedoekt misschien, maar ik heb het idee dat er wel een 'booker' zit die de boel een beetje organiseert. Misschien hebben ze servicepaketten: ophalen van en brengen naar schiphol, huisvesting regelen, advertenties onderhouden, 24/7 alarmnummer 😅 etc. De dames lijken zelfstandig, heb totaal niet het idee dat ze onder dwang ofzo zitten, maar wellicht betalen ze een fee voor hand- en spandiensten.

Heb van de 'gk-dames' Tina en Sandra bezocht. Op dezelfde locatie, maar Tina zat daar met Nina begreep ik. De soepelheid van de wissels doet vermoeden dat iemand dit regelt. Overigens een uitstekende locatie kwa parkeren en discretie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan