Recensie Glazen straatje 8 10 of 8 10a

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jefkenplay

Newbie
1
03/04/24
0
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
70
2Dames honghaarse zaten samen achter window in glazen straatje een rijpe dame zwart haar mooie grote borsten en een jonge bruin blonde pvv ik wou enkel de rijpe dame €50 maar jonge vriendin wou persee meedoen dus extra 20euro gegeven om mee te doen enigste wat ze gedaan had was wat gevreven met kleren aan tijdens de blowjob van de rijpe dame wel naakt toen ik de daad met de rijpe dame ik bovenop lekker diep voluit wel mocht en deed was pvv effe afzijdig gegaan denk ondertussen mijn portemonee leeghalen opeens stond ze er teug en kon /moest het snel gedaan zijn en eens ik buiten en de volgende straat in loop leek mijn portemonnee met cashgeld in leeg te zijn!
Opgelet! Mensen!
 
Dat wil dus zeggen dat je niet zag of uw portefeuille leeggehaald werd?
Laat uw portefeuille nooit achter binnen zichtbaarheid!
Ge weet wel dat het Hongaarse dames waren maar een naam heb je niet.
Ge kunt van een tweede dame niet verwachten dat er voor 20 euro veel zal gebeuren.
 
Ook al meegemaakt jaartje of twee terug maar ze konden niks stelen want ik had ze door. Het was op de tegenovergestelde (binnenste) hoek waar die twee bordelen via de gang achter verbonden zijn. De ene nam me (poedelnaakt) mee naar een lavabo in een badkamertje einde gang want ik moest me per se wassen en ondertussen zag ik vanuit de hoek van mijn oog de "dame" van het andere bordeel in de kamer glippen waar mijn kleren lagen. Ik deed alsof ik van niks wist maar het wassen was plots heel snel gedaan dus stond ik daar snel terug in de kamer, ze had niks kunnen pakken en deed alsof ze daar voor iets anders was. Ik heb me maar van de domme gehouden.
Sindsdien neem ik enkel cash geld mee in mijn broekzak als ik ga wandelen. Voorkomen is beter dan genezen ik wil al dat gedoe niet.
Voordeel is wel dat zo'n figuren meestal daar niet lang werken eens ze ontmaskerd zijn en dat is sneller dan ze denken/hopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan