Recensie Gloria, Prive 68, Heerlen 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 4665

Vaste klant
141
05/11/21
98
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Deze dame heb ik meerdere keren bezocht.
Qua uiterlijk is het eigenlijk niet echt mijn type, veel te skinny maar wat ze met haar mond kan doen stelt mij vaak zeer tevreden.
Als je de kamer opkomt begint ze eerst altijd met knuffelen, daarna begint ze te tongzoenen en tussendoor voelt ze tussen je benen.

Daarna het gebruikelijke wasje en dan komt ze uiteraard bij je liggen, en langzaam kruipt ze tussen je benen met haar en laar haar mond het werk doen.
Als ze eenmaal bezig is weet ze niet te stoppen, ze zuigt je helemaal leeg..
Ze is in mijn ervaring 1 van de betere met pijpen, maar dat komt ook wellicht omdat het bij Prive 68 bijna altijd standaard zonder condoom is.. dat is natuurlijk stukken beter.
Neuken is gewoon standaard.. verder kun je ook wel een praatje met haar voeren ze spreekt goed Engels en Duits.
 
Met haar mondje is ze super maar meer dan dat ook niet. Ze ontwijkt alles. Maar zoals ik al zei als ik eens goed gepijpt en gerimd wil worden dan ga ik naar haar.
Beetje jammer idd.
Maar ik weet nog toen ik de eerste keer bij haar kwam dat meer mogelijk was dan nu het geval is.

Maarja ze weet me altijd goed op te geilen met haar tong en mond, en dan niet alleen het gebied rondom mijn pik
 
Voor een heerlijke orale verwenbeurt moet je bij Gloria zijn. Voor andere handelingen niet. Daar probeert ze niet eens iets van te maken. Ze vindt dat een groot spel en laat dat een beetje te duidelijk merken. Maar goed, haar orale kunsten zijn voor mij genoeg 😋
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik was afgelopen week bij haar. Had haar verwisseld met een andere, veel kleinere dame. Die andere is maximaal 1.60 m en had werkelijk een toplijfje en we hadden destijds perfecte sex.

Gloria vond ik op zich ook prima. Pijpen kan ze zeker! Beffen kon ze waarderen. En ze vroeg zelf om te neuken, wat prima ging overigens. Het is niet erg passioneel met haar, met zeker niet slecht. Beetje tongzoenen steeds tussendoor, naderhand nog wat pijpen.
Voor de prijs: prima!
 
Zoals ik al zei, ze doet een keiharde rugmassage.
Tongzoenen doet ze met hangen en wurgen en ze
heeft een kutje, waarbij ik hem thuis liever in een potje vaseline stop.

Kortom: niet voor herhaling vatbaar.
 
Ze kan beter adverteren met alleen pijpen. Daarbij gaat ze ook nog eens precies zo staan, zitten zodat je niet aan haar pussy kunt komen. Dat is toch een beetje verkeerde verwachtingen scheppen; eens te meer omdat beuken ook niet echt van harte is. Apart hoe je zoiets dan kunt volhouden. Jammer, ze leek wel potentie te hebben, maar de wil is er niet denk ik. Dan is er ook geen weg.
 
Ik was afgelopen week bij haar. Had haar verwisseld met een andere, veel kleinere dame. Die andere is maximaal 1.60 m en had werkelijk een toplijfje en we hadden destijds perfecte sex.

Gloria vond ik op zich ook prima. Pijpen kan ze zeker! Beffen kon ze waarderen. En ze vroeg zelf om te neuken, wat prima ging overigens. Het is niet erg passioneel met haar, met zeker niet slecht. Beetje tongzoenen steeds tussendoor, naderhand nog wat pijpen.
Voor de prijs: prima!
Jij bedoelt natalia. Daar ging ik heel graag heen! Werkt bij sixsens nu heb ik ergens gehoord.
 
Vorige week de eerste keer dit privé huis bezocht en gekozen voor de Oekraïense Gloria. De dame is eind 40 en heeft een mooi strak en getraind lichaam.
Ik kon goed met haar een babbeltje maken en op de kamer gaf ze me een GFE. Heerlijk tongzoenen, knuffelen, samen douchen en weer verder op bed. Ze is behoorlijk lenig en diverse posities worden door haar ingenomen. (Details blijven prive)

Pijpen is geweldig en de combo met haar rimkunsten is hemels. Ze ziet me snel weer terug!
 
Deze dame ook een paar x bezocht. De eerste keer was een trio met Nathalie. In eerste instantie ging ik alleen met Nathalie voor een halfuurtje naar boven toe. Het was ook de eerste x met Nathalie. Normaal neem ik een uurtje. Maar ik had nog nergens iets gelezen over haar. Dus voor de zekerheid maar voor een halfuurtje gekozen. Voor het geval dat het teleurstellende zou worden. Maar gelukkig was dat het tegendeel. Ze was echt een sexbeest die er pap van lusten. Ik vroeg aan haar. Met wie zou je het liefst een willen doen. Met de dames hier in huis. Ze zei Gloria. Ik vroeg er ook bij. Of ze dezelfde diensten als jou aanbied. Nathalie zei toen ja. En het halfuurtje was bijna om. En ik was wel zo geil. Dat in mijn hoofd op kwam. Ik heb wel zin in een Trio met beide. Dus heeft Nathalie Gloria erbij gehaald. In eerste instantie voor 1 uur. Maar het werden 2 uren. Het ging er flink op los daar boven. Ben toen 3x gekomen. En flink die gezichtjes en hun gulzige pijpmondjes volgespoten. Later heb ik meerdere trio's met deze dames gehad. Toen Nathalie er niet meer werkte. Heb ik nog 2x een trio met Gloria en Liliana gehad. Ook in 1 woord geweldig
 
Gloria is de beste pijpster voor zover ik weet (maar tips zijn welkom! 😁) Ze laat niet los totdat ze zeker weet dat er echt geen druppel meer inzit, dit kan ik zeer waarderen. Maar de laatste keer dat ik bij haar was vroeg ze 20€ extra voor cim (?) en dat werd me wat te gortig omdat de prijzen al serieus verhoogd zijn.
 
Gloria is de beste pijpster voor zover ik weet (maar tips zijn welkom! 😁) Ze laat niet los totdat ze zeker weet dat er echt geen druppel meer inzit, dit kan ik zeer waarderen. Maar de laatste keer dat ik bij haar was vroeg ze 20€ extra voor cim (?) en dat werd me wat te gortig omdat de prijzen al serieus verhoogd zijn.
dat zei ze bij mij ook opeens de laatste keer toen ik bij haar was.
Ik was klaar gekomen toen ze mij deed pijpen opeens was ze een beetje geïrriteerd zei ze iets van 'next time tell me when you cum, normally it cost you 20 euro more' was de eerste keer dat ze dat zei..
Vaak genoeg in haar mond gekomen zonder dat ze het over extra kosten had
 
Gloria is de beste pijpster voor zover ik weet (maar tips zijn welkom! 😁) Ze laat niet los totdat ze zeker weet dat er echt geen druppel meer inzit, dit kan ik zeer waarderen. Maar de laatste keer dat ik bij haar was vroeg ze 20€ extra voor cim (?) en dat werd me wat te gortig omdat de prijzen al serieus verhoogd zijn.
Wat zijn de prijzen nu dan? Ik zie overal nog de oude prijzen staan.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
70+20 voor cim
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kan me bij de commentaren van de andere posters aansluiten. Gloria heeft een rond gezichtje en een mooi gebit. Ze doet me een beetje denken aan het meisje in de videoclip "drive" (the Cars, 1984).

Sommigen noemen haar skinny. Ik vind haar figuur een fotomodel waardig. In ieder geval zullen 99,9% van de vrouwen van haar leeftijd jaloers op haar figuur zijn. Doe haar wat make-up op en geef haar een smaakvolle jurk en ze kan zelfs wedijveren met een jonger fotomodel. Daarbij heeft ze meer wereldse ervaring en nuance dan menig lid op dit forum, zo kon ik opmaken tijdens onze aftertalk.

Haar pijptechniek vind ik ongeëvenaard. Afwisselend diep en vooraan, speels met de tong en - belangrijk - ik heb geen enkel moment haar tanden gevoeld. Dat ik in enkele minuten in haar mondje klaarkwam was dan ook geheel en al haar verdienste. Dat is bij andere dames wel eens anders geweest.

In ieder geval gaat ze behoren tot mijn vaste bezoekadresjes. 100% herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan