Gloryhole voor vrouwen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt, adv is momenteel weg aangezien de dames in kwestie ook paar dagen vakantie hebben. Bij deze de foto. Zoals je kan zien 2 czech holes waarin de dames vastgemaakt worden. En de 3de is een blowhole maar die word minder gebruikt
 

Bijlagen

  • 2D16D7E8-5DA0-486D-B630-07EF194BFDD4.jpeg
    2D16D7E8-5DA0-486D-B630-07EF194BFDD4.jpeg
    87,1 KB · Weergaven: 43
Klopt, adv is momenteel weg aangezien de dames in kwestie ook paar dagen vakantie hebben. Bij deze de foto. Zoals je kan zien 2 czech holes waarin de dames vastgemaakt worden. En de 3de is een blowhole maar die word minder gebruikt

Allemaal leuk en aardig, maar dames die op zoek zijn naar een czech of gloryhole om dat zelf eens te beleven hebben hier naar ik vermoed helemaal niets aan want wat jij te bieden hebt zijn naar ik begrepen heb sexwerkers in een czechhole setting.
 
Laatst bewerkt:

Ik kom helaas een kleine cm te kort met mijn huis-tuin-en-keukenpik, anders was ik al lang langs geweest 🙂
Iemand ook ervaring met de fuckbox als single man? 't lijkt mij wel 'n super geile ervaring🥵

Al zou ik er niet zo heel snel alleen heen gaan... Wie joined🤣
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan