Goddess Coco Groningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gruwxdhk

Newbie
17
10/10/22
5
Vorige week had ik een afspraak gemaakt met goddess coco via WhatsApp en heb met haar afgesproken vandaag om 11:30.

Ik had gisteren nog mijn fetisj-verlangens en don'ts via WhatsApp verstuurd. Eenmaal aangekomen op het adres werd er niet open gedaan. Via WhatsApp en telefoon heb ik haar geprobeerd te bereiken maar zonder resultaat. Ik heb dus voor saus een vrije dag opgenomen en ik heb 240 km heen en 240 km terug gereden.

Ik zie haar advertentie op sexjobs niet meer staan, maar hierbij haar twitter https://twitter.com/goddess_coco22

Wees gewaarschuwd!
 
Niemand die ervaring met deze dame heeft?

Helaas kampt ze met depressie en in die periode werd het allemaal te veel voor haar. Verder is ze echt een topvrouw (understatement van het jaar overigens!) een genot om mee te zijn! Ook is ze gigantisch eerlijk en fair (zoals te zien is hier boven met de benzine)!

Ik ga komend weekend er voor de 5de keer heen dus weet wel een beetje waar ik over praat! Ik kan haar oprecht niet genoeg aanraden!
 
Iemand ingezet ( of de dame zelf) die alle leugens weer probeert goed te praten...
Toch altyd raar dat ene newbie altyd positief is over een faker hè

Nope, ik las het en dacht ik geef wat uitleg ;). (heb daar ook het account voor aangemaakt, maar snap hoe dat overkomt :p)

Ze had gewoon eigenlijk af moeten bellen, dus is niet helemaal goed gegaan. Maar Goddess Coco kennende zal ze het wel zo goed mogelijk proberen op te lossen.

Als je wilt denken dat ik ben ingezet of zo, moet je dat natuurlijk vooral doen. Als je er voor beslist om nooit wat te doen met deze Goddess, dat is jouw keuze.

Het enige wat ik wil zeggen is dat ze echt fair is en in mijn opinie een top Goddess. Ik kijk tenminste uit naar mijn sessie aankomende zondag :D.

Doe er verder mee wat je wilt ;)
 
Ik twijfel of we de term 'Goddess' voor dit soort huis, tuin- en keukenmutsen moeten gebruiken... Coco is een hobbyhoer die het leuk vindt om af en toe meesteresje te spelen. Ze is niet professioneel, ze is niet van nature dominant en de jaren achter het raam hebben haar psyche niet veel goed gedaan. Zo triest is het dan ook wel weer. Hou het wel verder respectvol heren
 
Goddes noemen ze zich. Ik vind het losers. Hoe ze tegen mensen praten en doen alsof ze op een voetstuk staan. Terwijl het gewoon dames zijn die geld vragen voor hun diensten
 
Goddes noemen ze zich. Ik vind het losers. Hoe ze tegen mensen praten en doen alsof ze op een voetstuk staan. Terwijl het gewoon dames zijn die geld vragen voor hun diensten

Tja, mocht het nog niet duidelijk zijn, het is sexwerk :p.
Ze gaat dan niet uit de kleren, maar nog steeds sexwerk dus een dienst.

Mijn ervaring is dat dit gedrag wat je beschrijft niet echt bij Goddess Coco past, maar wat ik zeg, dat is mijn ervaring. Misschien heb jij, of anderen, een totaal andere ervaring :).

Is ook een van de redenen dat ik naar haar ben toe gegaan en niet andere, omdat zij dit dus "niet" doet (misschien bij mensen die vernederd willen worden wel :p)
 
ooit champagne bij Haar bestelt, nooit ontvangen.... de meeste van de zogenaamde twitter findom Goddessen zijn uit op geld & onbetrouwbaar
 
Laatst bewerkt:
Vorige week had ik een afspraak gemaakt met goddess coco via WhatsApp en heb met haar afgesproken vandaag om 11:30.

Ik had gisteren nog mijn fetisj-verlangens en don'ts via WhatsApp verstuurd. Eenmaal aangekomen op het adres werd er niet open gedaan. Via WhatsApp en telefoon heb ik haar geprobeerd te bereiken maar zonder resultaat. Ik heb dus voor saus een vrije dag opgenomen en ik heb 240 km heen en 240 km terug gereden.

Ik zie haar advertentie op sexjobs niet meer staan, maar hierbij haar twitter https://twitter.com/goddess_coco22

Wees gewaarschuwd!
Ja Goddes Coco vind ik opzich leuke vrouwtje aleen gesprek op niveau is lastig met haar wel lekker ding maar ind niet van nature dominant meer gespeeld helaas en ze zegt van niet maar met wat extra betaling gaat ze helemaal naakt zeker keertje waarx toch wel .
 
Terug
Bovenaan Onderaan