Recensie Goddess Skyler, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Uncle George

Wandelaar
Forumpionier
32
06/07/21
33
13
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Plassex
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/9814874-goddess-skyler
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Juist ja "toevallig" was ik in de buurt van Den Haag en als er dan tijd over is wil ik een bezoekje aan de Geleen niet snel overslaan.
Net zoals op deze lekkere Juli dag net voor dat het meer warme weer zou beginnen.
Helaas moest ik vaststellen dat er op SM gebied niet veel te beleven was, de meeste Bulgaarse en Roemeense dames waren kennelijk al met vakantie of bezet even zoals wat andere vaste waarden in deze buurt.
Ik liep wat heen en weer om te bezien of er nog een verdwaalde kinky SM dame ergens verstopt zat die ik nog niet kende.
Totdat ik een opvallende dame in het pand Hunsestraat zag binnengaan en wat SM spulletjes in het raam legde. Het duurde een tijdje voordat ze weer tevoorschijn kwam.
Juist toen ik wilde besluiten om de wacht actie af te blazen werd er een bordje in de vensterbank geplaatst : "de show gaat beginnen" dacht ik nog bij mezelf toen het ene na andere artikel in de "etalage" werd gezet, toen de muziek volgde (via een bluetooth speaker in het raam) besloot ik maar wat dichterbij te gaan wachten want er waren meer kapers op de kust.
Toen ik op een gegeven moment een mooie dame met een krachtige uitstraling in de kamer staan ben ik er naar toe gelopen en vroeg direct naar de SM mogelijkheden en hup naar binnen.
Ze stelde zich voor als Goddess Skyler en kwam gelijk overtuigd en authentiek over; ze vroeg mij wat ik zoal voor SM ervaring had en we besloten al snel een spel te gaan spelen.
De eerst actie waarbij zij mijn ballen afbond was zeer overtuigend, vaak heb je in de eerste paar minuten als door of het een goede sessie gaat worden of niet.
Ze begon mij pik en ballen voorzichtig te teasen met veel gevoel en door haar krachtige handen die super aanvoelden kwam ik al direct in de mood. (ze is expert in "hand crushing").
Vervolgens werd een door mij meegebrachte bal crusher op vaardige wijze aangebracht hetgeen de stemming verder verhoogde, met veel gevoel hanteerde ze de wheel of pain op mijn stak staande balzak en ging steeds een stapje verder. Hete "Franz Brandwein" werd op mijn ballen aangebracht; hemels !
Op een geven moment stak zij 2 kaarsen aan en begon van gepaste hoogte op mijn ballen te druppelen, langzaam aan steeds dichter bij de huid wat een enorme kick gaf. Toen ik het niet meer hield (van genot?) gunde ze mij een pauze om even bij te komen, ik moest echter wel iets voor haar doen en dat was haar gouden nectar opdrinken.
Mrs. Skyler beval mij poppers te snuiven en pas te stoppen als zij het zou aangeven, ik keek op haar welgevormde body die boven mij stond terwijl ik machteloos op de grond lag.
Ik werd hier enorm geil van en door de poppers werd dat nog alleen maar erger. Ik zag dat ze een bekertje pakte en verdween ermee achter een stoel.
Natuurlijk wist ik wat ze ging doen maar ik werd toch nog verrast opgewonden toen ik haar gouden nectar in het bekertje hoorde kletteren.

Toen ik op het bed terug kwam beval ze mij om in de (korte) dwarsrichting op het bed te gaan liggen, ze zette een stoel voor het bed waar ik mijn benen op kwijt kon.
Nu waren mijn pik en ballen nog meer haar bezit want toen de meesteres op de stoel ging zitten kon ze overal goed bij en ik had goed zicht op mijn nieuwe ontdekking.
Het plan was om de "ballbutcher" (een nog heftiger apparaat voor CBT) in te zetten maar ze zei dat ze nog niet klaar was met het kaarsvet,
Ondertussen gaf ze mij het bekertje met haar champagne en beval mij het slok voor slok op te drinken
En dat was, geloof het of niet, precies waar ik aan zat te denken; haar goddelijke plas te mogen drinken terwijl zij doorging met het martelen van mijn ballen.
De manier waarop zij die kaarsen hanteerde was hemels voor iedere doorgewinterde SM-er en ik had er nog geen genoeg van gekregen.
Zo gezegd zo gedaan een formidabele kaarsvetfinale volgde en doordat ze op het laatst mijn eikel niet vergat kwam ik klaar alleen maar van het gevoel van het kaarsvet.
Ik schrijf dit nu omdat ik inmiddels meer sessies met haar beleefd heb die van hetzelfde niveau waren, dit om het eerste "wow effect" te neutraliseren.
Ze is af en toe aanwezig op verschillende dagen in de Hunsestraat of Geleenstraat en op afspraak in Secret Minds SM Studio in Den Haag.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/9814874-goddess-skyler
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na mijzelf 10 jaar ingehouden te hebben als onderdanige, heb ik vandaag voor het eerst weer afgesproken. Bij toeval (door de reviews eigenlijk) kwam ik bij deze meesteres uit. En wat een geluk. Ze heeft mij zo gerustgesteld en precies het juiste gedaan om ons in de juiste flow te krijgen. Heel indrukwekkend.

ik kan niet wachten om weer een nieuwe afspraak te maken.

Echt, een aanrader
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/9814874-goddess-skyler
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zojuist ben ik thuisgekomen van mijn eerste bezoek aan een dominatrix. Ik wilde nou zelf wel eens ervaren of wat online zo leuk lijkt, dat in de werkelijkheid ook is. Ik ben beland bij Goddess Skyler vanwege de reviews en haar online aanwezigheid. Het app-verkeer verliep vriendelijk en soepel, en na een aanbetaling te hebben gedaan kreeg ik meteen het adres. Naar aanleiding van eerdere reviews ging ik ervan uit dat ik richting Hunsestraat gestuurd zou worden, maar sinds een paar maanden geleden heeft Goddess een eigen pand in het Regentessekwartier.

Eenmaal aangekomen (tot op de minuut precies!) werd ik binnengelaten en mocht ik Goddess mee naar boven volgen. Behalve dat ze ten tijde van schrijven zwart haar heeft in plaats van blond, komen de foto's goed overeen met wat je online aan beeldmateriaal kan vinden. Wel heeft ze een aantal tatoeages die hier en daar zichtbaar zijn (zelfs in ambtsgewaad). Voor mij was dat absoluut geen probleem (in tegendeel zelfs, dat maakte haar in mijn ogen alleen maar stoerder), maar misschien toch noemenswaardig.

Na een uitgebreide en vriendelijke babbel en introductie (intake), waarbij ik mijn wensen en geschiedenis nog wat uitgebreider uitlegde, mocht ik Goddess volgen naar een speelkamer. Er zou nog een aantal kamers volgen, maar zoals ik het begreep was alleen deze tot nu toe echt klaar voor gebruik (er wordt nog een hoop verbouwd). Na even snel te douchen (ik had thuis al "gedoucht", dat is een harde eis voor anaal, zoals je zou verwachten) mocht het spel beginnen. Als beginneling moest ik even wennen, maar de begeleiding die Goddess geeft is zó goed dat ik na twee minuten aanbiddend op mijn knieën zat, alsof ik de hele week niets anders deed.

Wat volgde was een uitgebreide sessie (de beginner course, noemde ze het, maar toegespitst op wat ik wilde proberen) waarbij ik met van alles heb mogen experimenteren. Wat begon met een blinddoek liep uiteindelijk uit naar e-stim (elektriciteit), sounding, strap-ons, en tot slot een vibrator.

Scores toewijzen is ietwat lastig, omdat ik geen vergelijkingsmateriaal heb. Maar vast staat in ieder geval dat Goddess Skyler mij van begin tot eind op mijn gemak heeft laten voelen (wat gezien de zenuwen geen sinecure was), en de hele behandeling ook extreem hygiënisch verliep. Ze is naar eigen zeggen een echte hygiënefreak, en het lijkt mij dat dat precies is wat je wil hebben in een dominatrix die jouw onontgonnen gaten verkent. Dankzij goddess Skyler begrijp ik eindelijk waar de sounding hype vandaan komt.

Ook heb ik meteen gevraagd naar een eventuele sessie met Goddess Skyler en TS Vienna Vile. Wordt vervolgd?
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan