Goed straffen ....

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Alles goed straffen wat niet door de beugel kan....sex zoveel als mogelijk in je leven....maar wel alleen boven de 18 jaar en mannen en vrouwen die daar vrijwillig voor kiezen...en voor de rest..moet je met je poten overal vanaf blijven..
En zorgen dat er genoeg middelen zijn bij Politie en Justitie om degelijke opsporing te kunnen doen. Daarnaast moet de regelgeving veranderen zodat het zoveel mogelijk gelijk getrokken wordt voor Nederland, duidelijker is voor sekswerkers en en gericht op het uit het verdomhoekje halen van dit werk. Het is van de zotte dat je als sekswerker in Amsterdam officieel niet mag adverteren of bij sommige banken geen rekening kan openen.

Goede en duidelijke regelgeving, hulp bieden waar nodig, transparantie en goede controle en frequente controle op naleving (pakkans) en bij problemen paal bij perk stellen met de juiste straffen. Hierbij het belang van de sekswerker en klant voorstellen. En het liefst de christelijke partijen zo ver mogelijk weghouden van het beleid.
 
Hier kan ik wel wat kanttekeningen bijzetten. Het is geen overheidsbeleid dat je als sexwerker geen rekening bij een bank mag openen. Banken zijn hier in dit land ook niet van de staat.
Ze mogen klanten weigeren. Alleen niet discrimineren.
Overigens ken ik zat sexwerkers die een bankrekening hebben. Bij twee kan ik zelfs met een tikkie betalen.
 
Er zullen best sekswerkers worden geweigerd maar ik ken er genoeg die gewoon een Nederlandse bankrekening hebben, dus waarom sommige sekswerkers worden geweigerd weet ik niet, dat kan ook een andere reden hebben.
 
Had begrepen dat dat sexwerkers zijn die geld witwassen en dubieuze transacties naar het buitenland. Tenminste dat is wat die banken melden. Ik help wel eens een shemale geld over te maken via zo'n kantoor in Amsterdam. Misschien heeft ze geen bankrekening? En ook geen idee of die eventueel geweigerd is.Eigenlijk nooit naar gevraagd.
 
En eigenlijk mag dat niet, geld sturen namens een ander, daar kunnen ze je voor blokkeren.
Nee ze is erbij. Taalbarriere is wat het voor haar moelijk maakt. Ze praat wel wat Nederlands maar te weinig om daar goed duidelijk te maken wat ze wil.
Dan praat ik dus over cash storten op bankrekeningen van familie van haar en waar zij bij is. Zij heeft ook de cash en ik ben eigenlijk alleen maar tolk. Zij betaald mij dan in natura en daar had ik niet eens om gevraagd maar ga ik niet weigeren!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan