Private Partz
Vaste klant
Volgens mij is de masseuse in YY iemand die ooit als dame gewerkt heeft in GT.Zij is er ook mee gestopt al jaren geleden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVolgens mij is de masseuse in YY iemand die ooit als dame gewerkt heeft in GT.Zij is er ook mee gestopt al jaren geleden.
Dat klopt, Lulu werkte in GT en daarna nog een tijdje in Golden Gate.Volgens mij is de masseuse in YY iemand die ooit als dame gewerkt heeft in GT.
Leona? Was dat een blonde? Die werkte ook in Happy Garden. Als het die is: ik had ze eindelijk eens te pakken maar het was al de zesde keer die dag dus ik dacht dit gaat niet lukken maar ze liet me vlotjes komen als een 18-jarige. Die had een reputatie!Golden Time- Brüggen was de perfecte club, op de perfecte plaats en voor ons, vanuit België, ideale afstand en wat een leuke meiden hebben we daar niet gehad... . Miranda, Lulu, Maria en niet te vergeten (Bulgaarse) Leona. Vroeger was alles anders-beter![]()
Dan was het een andere… nog van voor de GT tijdneen was geen blonde![]()
Leona werkt nog regelmatig in Dordrecht (althans tot voor kort).Golden Time- Brüggen was de perfecte club, op de perfecte plaats en voor ons, vanuit België, ideale afstand en wat een leuke meiden hebben we daar niet gehad... . Miranda, Lulu, Maria en niet te vergeten (Bulgaarse) Leona. Vroeger was alles anders-beter![]()