Grappigste momenten tijdens sex

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Humper

Vaste klant
249
02/02/22
986
5
Er bestaat al een topic over de raarste momenten.
Hier zou ik graag concentreren op grappige momenten. En dit hoeft niet enkel met een dvp te zijn. Mag ook uit de privésfeer.

Enkele grappige momenten die ik beleefd heb:

Jaren terug had ik een date met een vaste dvp. Knappe, slanke dame met enkele tattoos en een navelpiercing (playboy bunny; belangtijk detail).
Tijdens deze date stelde ze zelf nzc voor, maar niet klaarkomen in haar.
Zo gezegd zo gedaan. Heerlijke seks in een supernat poesje tot ik een orgasme voelde opwellen. Nog maar net mijn jongeheer braafjes uit de poes gehaald en het zaad vloog over haar strakke buikje en vulde haar navel. Waarop zij zei: "Oei, het konijntje verdrinkt" 😄

In de poll pijpen vs neuken heb ik al eens een herinnering opgehaald aan een ex die mij pijpte tijdens de autoritten.

Op één zo'n rit terwijl zij mij aan het pijpen was, zag ik plots een politiecombi vanuit de tegengestelde richting komen. Waarop ik luidop zei: Shit, politie. Hierdoor wou mijn toenmalige vriendin bovenkomen om te kijken wat er aan de hand was, waarop ik haar hoofd snel weer naar beneden duwde en mijn jongeheer nog wat dieper in haar mondje gleed.
Wsl door dat extra gevoel en de spanning van de politie te zien, kwam ik klaar op het moment dat de politie ons passeerde.
Gevolg, mijn vriendin verslikte zich. Geen idee of de politie mijn ik-kom-klaar gezicht opgemerkt heeft. 🙄😳

Tijdens een andere pijpbeurt in de auto stond ik voor een rood licht. Mijn toenmalige vriendin bleef rustig verder doen.
Op het voorsorteervak naast mij stond een kleine vrachtwagen. De passagier daarvan keek op een gegeven moment opzij en zag wat er gaande was in mijn auto. Hij moest lachen en gaf een 👍 😊
 
Oké twee grappige momenten van vorige week...

Dame en ik lagen op ons zij met onze hoofden bij de intieme delen.
Ze trok mij zachtjes af en ik likte en vingerde haar.
Zij: "do you want gel?"
Ik: "no, you are wet already"
Zij: "gel for you" :LOL:

Ander momentje.
Ik ben groot en zij is klein.
Tijdens doggy voel ik altijd "iets vreemds".
Ik: "what is that?"
Zij: "the end of my pussy" :LOL:
 
Had een keer een dame die op haar rug lag. Ze hield haar borsten bij elkaar zodat ik op zijn Russisch aan de slag kon. Dus ik op en neer bewegen tussen haar borsten met mn pik tot we beiden een ander idee kregen. Ik ging net een standje harder en mevrouw had het idee om haar me te pijpen. Gevolg: ik stootte mn pik vrij hard tegen haar oog of neus aan terwijl ze haar hoofd omhoog bracht. Dat was eerst 'sorry sorry' maar haar blik was echt van 'okey what the fuck is er gebeurd'. Toen schoten we allebei in de lach😅

Edit; jammer dat ze al een tijdje niet meer is geweest in NL.
 
In het heetst van de strijd, tijdens een trio viel mijn vriendin Yentel opeens uit het bed. De klop was echt hard en luid.
We snapten er niets van en zagen dan haar verward kopke met wilde haren boven de rand verschijnen 'ik ben oké, ik ben oke!'
Nadien toch wel alledrie even met de slappe lach gezeten.

Zou boeken kunnen schrijven over stoten die ze uitsteekt tijdens die trio's 😂
 
Had een keer een dame die op haar rug lag. Ze hield haar borsten bij elkaar zodat ik op zijn Russisch aan de slag kon. Dus ik op en neer bewegen tussen haar borsten met mn pik tot we beiden een ander idee kregen. Ik ging net een standje harder en mevrouw had het idee om haar me te pijpen. Gevolg: ik stootte mn pik vrij hard tegen haar oog of neus aan terwijl ze haar hoofd omhoog bracht. Dat was eerst 'sorry sorry' maar haar blik was echt van 'okey what the fuck is er gebeurd'. Toen schoten we allebei in de lach😅

Edit; jammer dat ze al een tijdje niet meer is geweest in NL.
Ook ooit meegemaakt, maar was gelukkig niet in haar oog. Maar op de moment dat ik klaar kom komt ze naar voor met gezicht om in mond te spuiten maar was iets te laat en los in de neusgaten, nu als je dan je neus snuit.........kwamen ook niet bij van het lachen toen.
 
Ooit eens met mijn vriendin tijdens een uit de hand gelopen reünie met meerdere dames op het bed beland. Interessante dames maar qua anatomie aan elkaar gewaagd. Het voelde met mijn vriendin echt veel beter. Dus tijdens de gymnastiek oefeningen hoofdzakelijk aandacht voor mijn vriendin. (de anderen kwamen zo te zien niets tekort dus ik geen schuldgevoelens).
Zegt mijn vriendin:
'Ik begrijp jou niet. Waarom wil je voor een oestertje een hele viswinkel in je bed halen?'

Ik ben nog steeds samen met haar……😜
 
Deze heb ik ook geschreven in recensietopic van Bianca Verversrui 24 (nacht)

Loop ik door t Schipperskwartier en een dame ( die ik verdernooit bezocht heb ), loopt me druk te wenken en naar me te roepen of ik haar wil helpen.
Het duurt maar even ze heeft een klant en die wil een toekijkende man erbij.
Oke wil ik wel doen ik moet in de deuropening staan van een pikdonkere en heel warme kamer waar ik verder niks zie.
Na een paar minuten doet Bianca opeens het licht aan . Ik zie een man met een gasmasker op zijn hoofd en zijn ballen afgeklemd tussen 2 planken met touwen. Ze geeft een paar handige rukken aan de man zijn pik en hij komt direct klaar. Haar en mijn werk zit erop , en ik kom niet meer bij van het lachen Bianca bedankt me vriendelijk voor mijn hulp😂
 
Deze heb ik ook geschreven in recensietopic van Bianca Verversrui 24 (nacht)

Loop ik door t Schipperskwartier en een dame ( die ik verdernooit bezocht heb ), loopt me druk te wenken en naar me te roepen of ik haar wil helpen.
Het duurt maar even ze heeft een klant en die wil een toekijkende man erbij.
Oke wil ik wel doen ik moet in de deuropening staan van een pikdonkere en heel warme kamer waar ik verder niks zie.
Na een paar minuten doet Bianca opeens het licht aan . Ik zie een man met een gasmasker op zijn hoofd en zijn ballen afgeklemd tussen 2 planken met touwen. Ze geeft een paar handige rukken aan de man zijn pik en hij komt direct klaar. Haar en mijn werk zit erop , en ik kom niet meer bij van het lachen Bianca bedankt me vriendelijk voor mijn hulp😂
Heb je geen vergoeding gevraagd?
 
Deze heb ik ook geschreven in recensietopic van Bianca Verversrui 24 (nacht)

Loop ik door t Schipperskwartier en een dame ( die ik verdernooit bezocht heb ), loopt me druk te wenken en naar me te roepen of ik haar wil helpen.
Het duurt maar even ze heeft een klant en die wil een toekijkende man erbij.
Oke wil ik wel doen ik moet in de deuropening staan van een pikdonkere en heel warme kamer waar ik verder niks zie.
Na een paar minuten doet Bianca opeens het licht aan . Ik zie een man met een gasmasker op zijn hoofd en zijn ballen afgeklemd tussen 2 planken met touwen. Ze geeft een paar handige rukken aan de man zijn pik en hij komt direct klaar. Haar en mijn werk zit erop , en ik kom niet meer bij van het lachen Bianca bedankt me vriendelijk voor mijn hulp😂
Was jij dat ??:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Van de meetings van de aloude NVSH staan me nog wel een paar leuke uitspraken bij. Zo was er een bloedmooie Aziatische dame die graag met meerdere heren tegelijk speelde. Midden tijdens zo'n sessie vroeg iemand haar waarom ze lachtte waarop zij antwoorde "zou jij huilen met een pik in je mond!? ". Nog mooier was haar uitspraak "wat gemeen, een octopus heeft 8 armen en ik heb er maar 2".

Ook meesterlijk was een jongeman die na een stevige stoeipartij met meerdere dames verzuchtte " 't is maar goed dat mijn baas dit niet ziet...... ik zweet anders nooit joh".
 
Laatst bewerkt:
Tijdens de coronaperiode: verplicht mondmasker ophouden voor de mannen en ik wou de vrouw haar borsten likken. Ik vergat alleen dat ik een mondmasker ophad.
Ik heb tijdens de coronaperiode nooit meegemaakt dat het mondkapje opbleef in de kamer (Geleenstraat Den Haag).
Waar was dan verplicht mondmasker ophouden voor de mannen?
 
In het heetst van de strijd, tijdens een trio viel mijn vriendin Yentel opeens uit het bed. De klop was echt hard en luid.
We snapten er niets van en zagen dan haar verward kopke met wilde haren boven de rand verschijnen 'ik ben oké, ik ben oke!'
Nadien toch wel alledrie even met de slappe lach gezeten.

Zou boeken kunnen schrijven over stoten die ze uitsteekt tijdens die trio's 😂
Amai die trio heeft dan wel vonken gegeven 😍
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan