misschien moet je in de spiegel kijken, ik was een poosje terug ook wat teleurgesteld, maar ik willde altijd wat nieuws en meeer. toen zelfs een paar keer met stimulerende middelen gewandeld en bij Ada gezegd dat ik een pilletje had gehad ( een paar jaar terug). Ada kwaad ( en bezorgd) , kortom ze zei als je niet stopt daarmee ga je naar de bliksem, en dat wil ik niet. Dermate geschrokken dus niet weer. De jaren daarop mezelf wat anders opgesteld en heb prima ervaringen in Groningen en elders gehad. Donderdag noch bij Micha geweest en dat is altijd goed. bovenmatige bedragen betaal ik totaal niet, maar behandel vrouwen wel met respect, en daar krijg ik heel veel voor terug. ik doe ook weleens een privebezoek bij rondreizende meisjes, en dat valt vaak tegen, klein (studenten)kamertje, weinig wasmogelijkheden en alleen spaans sprekend. wel mooie dames, maar daar is alles mee gezegd. Ik loop vaak twee rondjes Nieustad en ben dan dermate opgewarmd voor een heerlijke tijd. Met Groningen dus niets mis