Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe passage... voor een bezoekje prima... maar voor de dames lijkt het me niet fijn... nul daglicht... geen plezierige plek om lang te zitten.Ze wou deze maand terug komen maar volgens mij zijn alle kamers bezet behalve in het overdekte deel achter de groene deuren
Je hebt zeker geen verdere gegevens van haar? Ze lijkt me wel watHeeft iemand ervaring met de kleine dame op 58-1? Donker haar, niet al te groot. Zit vaak overdag
Totaal geen last vanBella vgm
Heel kort/ petite
Hou er rekening mee als je wat grotere tool hebt, dat zij het niet goed kan hebben![]()
Moet je op zoek?Totaal geen last van
Het is geen vetpot terwijl iedereen hier een enorm apparaat heeft als ik de topics zo lees.Moet je op zoek?
Heeft in het recent verleden ook een paar dagen op Kinky gestaan en er was veel mogelijk. Geen idee of dat nog steeds zo is. Eenmaal geweest neuken in verschillende standjes, beffen en pzc was wel ok en ze is verder aardig en kan grappig zijn.Heeft iemand ervaring met de kleine dame op 58-1? Donker haar, niet al te groot. Zit vaak overdag
Joepie, eindelijk kleine dame waar ik heen kan danZij is 150cm ongeveer. Alles boven de 10cm is enorm voor haar![]()
Wie verdenk je?Had ze valse wimpers, iets donkerder lip-tattoo en eventueel opgespoten lippen?
Oeh, nice! Ik zou ook wel willen weten wanneer Monika weer terug is.Klopt. Half mei gaf ze aan. Mocht ik een datum van haar horen, dan laat ik het weten.