Algemeen Groningen algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
😁 ze krijgt het druk... hopelijk laat ze spoedig weten wat haar planning is
Ze wou deze maand terug komen maar volgens mij zijn alle kamers bezet behalve in het overdekte deel achter de groene deuren
De passage... voor een bezoekje prima... maar voor de dames lijkt het me niet fijn... nul daglicht... geen plezierige plek om lang te zitten.

Laatst bewerkt:
er is een nieuwe dame in doublet genaamd grania, donkerbruin haar lolita roemeense van ongeveer 1m55 en zeer slank. Heb dr bezocht en ze vertelde dat ze uit groningen kwam maar kan geen advertentie over dr vinden. Ze heeft een beetje kapot gebit en dun haar. Maar wel lang haar. En haar zit in een staart en spreekt engels maar niet perfect ofzo.

Ik zou het waarderen als iemand haar pagina zou willen delen. Misschien @Genieter050 ?

Nou nier echt kapot gebit maar geen gladde tanden zeg maar.
Ze is vooral erg slank 1m50 en kijkt hele tijd op dr telefoon en heeft bruin haar. Ze staat bij doublet met oortjes in achter t raam.

Nee geen opgespoten lippen, normale lippen. Heel petite is ze. En ook geen valse wimpers, amper makeup en miss zelfs helemaal geen makeup. En niet echt brede heupen, zoals ik al zei: zeer petite

Heb inmiddels een review geschreven maar zou die wel graag willen samenvoegen met haar pagina uit groningen

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan