Algemeen Groningen algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jullie hebben het echt goed geregeld in Groningen. Heb van meerdere roemeense dvps uit geleen en doublet gehoord dat ze heel graag in Groningen willen werken vanwege het volgende:

1. Huisvesting:
je kunt blijkbaar als dame in de ramen bljven slapen en geen aparte kamer nodig te hebben waardoor je veel goedkoper uit bent qua kosten (iets van 750 eur per week incl wonen en hele dag kunnen werken)
Hier in Den Haag betalen ze 160 eur voor een hele dag achter de ramen en 110 voor een dagdeel + hun woonlasten en die zijn ongeveer 600/700 per kamer. Dus dat is echt een aanzienlijk verschil qua kosten, dus ik snap de dvps heel goed. Goed gedaan Groningen 👍🏻✅

Dus een dame die fulltime werkt, betaalt qua kosten: 5500 eur per maand in den haag (vanuitgaande dat ze 30 dagen werkt) en bij jullie 3214. Dat is dus 42% minder per maand. Hierbij ga ik uit van 700 huur per maand in den haag en die 160 per dag. En die 750 deel ik door 7 en dan maal 30 dagen.

2.Meer klanten:
Volgens de dvps die ik sprak, lopen jullie minder maar gaan jullie direct voor actie. In Den Haag heb je veel kijkers maar weinig bezoekende klanten.

Ik ga dit jaar eens met de auto jullie kant op vanuit den haag om dit eens te ervaren. Maar goed geregeld voor de dames 👍🏻 ben blij dat jullie niet meer ramen hebben want anders zouden veel dames uit den haag jullie kant op komen 😜
 
Laatst bewerkt:
Jullie hebben het echt goed geregeld in Groningen. Heb van meerdere roemeense dvps uit geleen en doublet gehoord dat ze heel graag in Groningen willen werken vanwege het volgende:

1. Huisvesting:
je kunt blijkbaar als dame in de ramen bljven slapen en geen aparte kamer nodig te hebben waardoor je veel goedkoper uit bent qua kosten (iets van 750 eur per week incl wonen en hele dag kunnen werken)
Hier in Den Haag betalen ze 160 eur voor een hele dag achter de ramen en 110 voor een dagdeel + hun woonlasten en die zijn ongeveer 600/700 per kamer. Dus dat is echt een aanzienlijk verschil qua kosten, dus ik snap de dvps heel goed. Goed gedaan Groningen 👍🏻✅

Dus een dame die fulltime werkt, betaalt qua kosten: 5500 eur per maand in den haag (vanuitgaande dat ze 30 dagen werkt) en bij jullie 3214. Dat is dus 42% minder per maand. Hierbij ga ik uit van 700 huur per maand in den haag en die 160 per dag. En die 750 deel ik door 7 en dan maal 30 dagen.
daarom zijn er teveel dames die veel te lang hier blijf hangen. ze willen maar geen plaats maken voor nw dames.
in de slechte tijden, is groningen beter, want minder vaste lasten.
2.Meer klanten:
Volgens de dvps die ik sprak, lopen jullie minder maar gaan jullie direct voor actie. In Den Haag heb je veel kijkers maar weinig bezoekende klanten.
in groningen heb jij ook veel kijkers, zelfs mensen die selfie's maken met jou in de achtergrond :ninja:
maar wandelaars maken snelle keuzes hier. Geen wandelaars eigenlijk, meer hardlopers.
Ik ga dit jaar eens met de auto jullie kant op vanuit den haag om dit eens te ervaren. Maar goed geregeld voor de dames 👍🏻 ben blij dat jullie niet meer ramen hebben want anders zouden veel dames uit den haag jullie kant op komen 😜
parkeren onder pathe, kaartje kan je met 20% korting reserveren online
 
daarom zijn er teveel dames die veel te lang hier blijf hangen. ze willen maar geen plaats maken voor nw dames.
in de slechte tijden, is groningen beter, want minder vaste lasten.

in groningen heb jij ook veel kijkers, zelfs mensen die selfie's maken met jou in de achtergrond :ninja:
maar wandelaars maken snelle keuzes hier. Geen wandelaars eigenlijk, meer hardlopers.

parkeren onder pathe, kaartje kan je met 20% korting reserveren online
Oe lastig, kan ik me goed voorstellen. Voor de dames is dit wel ideaal want ze kunnen optimaal geld verdienen. Ik zou willen dat ze dat in DH ook zouden doen vooral vanwege de woningcrisis. Dan zouden er veel meer dames blijven. Mja onze gemeente wil dolgraag van de straten af zodat daar dure woningen komen. Maar ik zal zeker jullie kant opkomen ;) en eerst goed de reviews lezen en ik ga meestal voor de serieus kijkende dames en die slank zijn.
 
Oe lastig, kan ik me goed voorstellen. Voor de dames is dit wel ideaal want ze kunnen optimaal geld verdienen. Ik zou willen dat ze dat in DH ook zouden doen vooral vanwege de woningcrisis. Dan zouden er veel meer dames blijven. Mja onze gemeente wil dolgraag van de straten af zodat daar dure woningen komen. Maar ik zal zeker jullie kant opkomen ;) en eerst goed de reviews lezen en ik ga meestal voor de serieus kijkende dames en die slank zijn.
andh je reviews, val je op dames met strakke poes 😅
ik kan je zeker Anna aanraden, zij zit rond tussen 35-37 (35-4, durf niet zeker te zeggen). blond haar, petite.
 
@CeraVe De dame heet Ranya/Rania. Maar ik snap de verwarring. Want met haar Roemeense accent klinkt het anders.
Ze zit tijdelijk in Den Haag omdat er in Groningen geen goede kamers vrij zijn (alleen passage). Dus ze komt weer terug.

De wandelaars in Groningen weten wie het is als ik zeg super petite/skinny, dun haar in paardestaart, oogt jonger dan ze is, nooit make up, nooit lingerie, maar wel ondergoed en witte sportsokken of langere sportsokken. En ze zit altijd met haar voetjes tegen het raam.
 
Laatst bewerkt:
@CeraVe De dame heet Ranya/Rania. Maar ik snap de verwarring. Want met haar Roemeense accent klinkt het anders.
Ze zit tijdelijk in Den Haag omdat er in Groningen geen goede kamers vrij zijn (alleen passage). Dus ze komt weer terug.

De wandelaars in Groningen weten wie het is als ik zeg super petite/skinny, dun haar in paardestaart, oogt jonger dan ze is, nooit make up, nooit lingerie, maar wel ondergoed en witte sportsokken of langere sportsokken. En ze zit altijd met haar voetjes tegen het raam.
Ahaa!! En bestond er al een pagina over haar? En zo niet, zou je dan wel haar kamernr kunnen geven, dan rapporteer ik later mn eigen recensie voor een kleine aanpassing ;) thnx man

En zeker weten goed! Ik vond het bezoekje bij haar echt heel lekker! We boffen dat ze even tijdelijk in doublet is 😋
 
Laatst bewerkt:
andh je reviews, val je op dames met strakke poes 😅
ik kan je zeker Anna aanraden, zij zit rond tussen 35-37 (35-4, durf niet zeker te zeggen). blond haar, petite.
Dank, is genoteerd 🫡, deze dame bedoel je (ff checken):
 
Weet iemand of er in NS dames van plan zijn te vertrekken voor vakantie of zo?
Helaas niet... en ik weet waarom je dit vraagt. Als ik wat hoor laat ik het jullie weten.
Ahaa!! En bestond er al een pagina over haar? En zo niet, zou je dan wel haar kamernr kunnen geven, dan rapporteer ik later mn eigen recensie voor een kleine aanpassing ;) thnx man
Nog geen review pagina aanwezig. Haar kamernummer in Groningen weet ik niet. Ze wisselde volgens mij ook wel eens van kamer.
 
Nog geen review pagina aanwezig. Haar kamernummer in Groningen weet ik niet. Ze wisselde volgens mij ook wel eens van kamer.
Dank voor het uitzoeken maatje, heb mn review over haar aangepast 🫡✅:

 
Dank, is genoteerd 🫡, deze dame bedoel je (ff checken):
Nope. Anna die ik bedoelde heeft kleine Cup A
Weet iemand of er in NS dames van plan zijn te vertrekken voor vakantie of zo?
Ga jij ook achter de raam zitten? Betaald worden voor sex klinkt ook leuk :ROFLMAO:
 
Ze mogen max 11 uur werken geloof ik. En meeste die ik ken hebben wel eigen appartement of iets en slapen liever niet in de kamer zelf.
Klopt.
  • Maximale werktijd: Een sekswerker mag maximaal 11 uur per etmaal werken.
  • Eén werkruimte: Het is verboden om binnen 24 uur bij verschillende exploitanten meerdere kamers te huren.
  • Geen permanente bewoning: De kamer mag gebruikt worden voor rust en slaap tussen diensten door, maar het mag niet iemands officiële woonadres zijn.
 
Geen permanente bewoning: De kamer mag gebruikt worden voor rust en slaap tussen diensten door, maar het mag niet iemands officiële woonadres zijn.

Dat houdt dus wel in dat als een dame hier een maand is, en elke dag werkt, ze daar ook kan slapen.
En als ze een dag ziek zijn en niet werken, worden ze echt de kamer niet uitgezet ofzo
daarom zijn er teveel dames die veel te lang hier blijf hangen. ze willen maar geen plaats maken voor nw dames.

Ik kan ze geen ongelijk geven.
Iemand die andere dames wil, reist maar naar een andere stad. Sommige dames willen gewoon niet naar Amsterdam of DH
 
Laatst bewerkt:
En als ze een dag ziek zijn en niet werken, worden ze echt de kamer niet uitgezet ofzo
Het gaat hierom: De prostituee moet zich in laten schrijven in het BRP cq. de beschikking hebben over een woonadres of toegestaan briefadres (BRP = Basis Registratie Personen);" Waarbij dan geen inschrijving op het werkadres toegestaan is omdat dit een bedrijfspand is.
 
Het gaat hierom: De prostituee moet zich in laten schrijven in het BRP cq. de beschikking hebben over een woonadres of toegestaan briefadres (BRP = Basis Registratie Personen);" Waarbij dan geen inschrijving op het werkadres toegestaan is omdat dit een bedrijfspand is.

Ik reageerde op wonen (in dit geval tijdelijk verblijven tussen je werktijden om te rusten/slapen) op je werkadres en niet over waar hun post heengaat. En voor zover ik weet hebben de dames gewoon een postadres, los van hun werk/verblijf plek.
Ik ben een aantal jaren geleden weleens (prive) bij een dame geweest ruim voor haar werktijden. En zij sliep daar toen gewoon.
 
Klopt helemaal leuke dame in omgang en ze kan ook grappig zijn. Ze heeft echt oog voor de klant en zijn wensen.

Safe seks is het wel bij haar dus niet zoals bij Christina pijpen zonder en cim of zoals haar buurvrouw bare neuken wat ze zelf ontkent het te doen.
Ben best benieuwd wie je hier mee bedoeld en op welke kamer nummer deze zit? (zoals haar buurvrouw bare neuken wat ze zelf ontkent het te doen.)
 
Wil je bare dan kan je het oa beter bij haar buurvrouw Jasmine proberen.
Is dat op basis van eigen ervaring of het herhalen van geruchten?
Mijns inziens wordt er vooral veel over Jasmine gekletst. Teveel mensen zeggen dat ze het doet, maar ik heb er nog nooit een review over gezien....
Voor de helderheid: ik heb geen interesse in nzc... maar vind Jasmine een leuke meid
 
Laatst bewerkt:
Is dat op basis van eigen ervaring of het herhalen van geruchten?
Mijns inziens wordt er vooral veel over Jasmine gekletst. Teveel mensen zeggen dat ze het doet, maar ik heb er nog nooit een review over gezien....
Voor de helderheid: ik heb geen interesse in nzc... maar vind Jasmine een leuke meid
Verhalen gaan al vanuit haar tijd in Belgie van verschillende wandelaars en ook hier in Groningen. Waarom zal dat niet waar zijn die verhalen gaan er toch ook niet over Micha. Ik loop al lang mee en heb al een hoop ervaringen opgedaan met dit doe ik anders nooit en later lees je een exact zelfde werkwijze van een andere wandelaar. Daarom kan ze wel aardig zijn natuurlijk, maar nogmaals ik geloof niet dat dit een verzinsel is van meerdere wandelaars.
 
Verhalen gaan al vanuit haar tijd in Belgie van verschillende wandelaars en ook hier in Groningen. Waarom zal dat niet waar zijn die verhalen gaan er toch ook niet over Micha. Ik loop al lang mee en heb al een hoop ervaringen opgedaan met dit doe ik anders nooit en later lees je een exact zelfde werkwijze van een andere wandelaar. Daarom kan ze wel aardig zijn natuurlijk, maar nogmaals ik geloof niet dat dit een verzinsel is van meerdere wandelaars.

Ik vind het vooral opvallend dat veel mensen dit verhaal verspreiden, maar zelf geen review over sessies met haar delen. Dus is het dan herhalen van een verhaal of een werkelijke gebeurtenis?

Micha en Jasmine zijn totaal verschillende types. Dus dat is geen vergelijking. Wel vind ik ze allebei top.

Maar je hebt gelijk... of het nou waar is of niet. Het staat los van dat ze aardig is.

En uiteindelijk komt het bij alle services toch neer op:
- vraag aan de dame of ze het aanbiedt.
- besef dat services per klant kunnen verschillen. Dat is aan de dame
Moi!

Ik mag komend weekend ff naar Groningen en zat te denken om voor het eerst naar deze straat te gaan.

Hebben jullie tips voor een eerste keer raam bezoek?
Leuk! Wat voor tips zoek je? Type dame of hoe het werkt, prijzen etc?
 
Laatst bewerkt:
Eerste is hoe het werkt uiteraard. Sta je bij een deur in het zicht van passanten te praten bijvoorbeeld?

De prijzen kom ik wel uit, die bespreek je met de dame. Ik heb wel voorkeur voor Nederlandstalige communicatie
Yes, het gesprekje bij de deur is in het zicht van de passanten. Maar sommige dames laten je ook daarvoor binnen. Vaak nog wel in het zicht. Pas als je een overeenkomst hebt, gaan de gordijnen dicht.

Nederlandstalig wordt lastig. Ik ken alleen Ada die goed Nederlands spreekt. . . De Oost europese dames spreken allemaal Engels en de meeste latinas ook (de rest Spaans).
 
Terug
Bovenaan Onderaan