Deleted member 65481
Meubelstuk
Jullie hebben het echt goed geregeld in Groningen. Heb van meerdere roemeense dvps uit geleen en doublet gehoord dat ze heel graag in Groningen willen werken vanwege het volgende:
1. Huisvesting:
je kunt blijkbaar als dame in de ramen bljven slapen en geen aparte kamer nodig te hebben waardoor je veel goedkoper uit bent qua kosten (iets van 750 eur per week incl wonen en hele dag kunnen werken)
Hier in Den Haag betalen ze 160 eur voor een hele dag achter de ramen en 110 voor een dagdeel + hun woonlasten en die zijn ongeveer 600/700 per kamer. Dus dat is echt een aanzienlijk verschil qua kosten, dus ik snap de dvps heel goed. Goed gedaan Groningen

Dus een dame die fulltime werkt, betaalt qua kosten: 5500 eur per maand in den haag (vanuitgaande dat ze 30 dagen werkt) en bij jullie 3214. Dat is dus 42% minder per maand. Hierbij ga ik uit van 700 huur per maand in den haag en die 160 per dag. En die 750 deel ik door 7 en dan maal 30 dagen.
2.Meer klanten:
Volgens de dvps die ik sprak, lopen jullie minder maar gaan jullie direct voor actie. In Den Haag heb je veel kijkers maar weinig bezoekende klanten.
Ik ga dit jaar eens met de auto jullie kant op vanuit den haag om dit eens te ervaren. Maar goed geregeld voor de dames
ben blij dat jullie niet meer ramen hebben want anders zouden veel dames uit den haag jullie kant op komen 
1. Huisvesting:
je kunt blijkbaar als dame in de ramen bljven slapen en geen aparte kamer nodig te hebben waardoor je veel goedkoper uit bent qua kosten (iets van 750 eur per week incl wonen en hele dag kunnen werken)
Hier in Den Haag betalen ze 160 eur voor een hele dag achter de ramen en 110 voor een dagdeel + hun woonlasten en die zijn ongeveer 600/700 per kamer. Dus dat is echt een aanzienlijk verschil qua kosten, dus ik snap de dvps heel goed. Goed gedaan Groningen
Dus een dame die fulltime werkt, betaalt qua kosten: 5500 eur per maand in den haag (vanuitgaande dat ze 30 dagen werkt) en bij jullie 3214. Dat is dus 42% minder per maand. Hierbij ga ik uit van 700 huur per maand in den haag en die 160 per dag. En die 750 deel ik door 7 en dan maal 30 dagen.
2.Meer klanten:
Volgens de dvps die ik sprak, lopen jullie minder maar gaan jullie direct voor actie. In Den Haag heb je veel kijkers maar weinig bezoekende klanten.
Ik ga dit jaar eens met de auto jullie kant op vanuit den haag om dit eens te ervaren. Maar goed geregeld voor de dames
Laatst bewerkt: