Recensie Groningen, Nieuwstad 51 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
641
05/07/21
1.000
38
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De 1e keer groningen en vond het zeer rustig. De dames die er zaten waren niet meteen mijn smaak. Afijn, uit eten gegaan en rond 19.00 weer terug. Was niet veel bijgekomen.
Rond 19.30 ging opeens het gordijntje open van kamer nieuwstad 51, een klant verliet de kamer en zag een blonde stevige dame met grote borsten en dito kont.
Even gebabbeld over mijn extra wens, akkoord en na binnen.
Deze dame zag er super geil uit toen ze de shiny bikinitop en latexbroek aanhad. Gelukkig deed ze haar stilleto's er ook bij aan wat extra kinky eruit zag. Eerst even staand staan frummelen om in sfeer te komen en daarna op bed voor de pijpsessie. Dit was prima, waarbij ze net deed of ze megageil was en allerlei geile geluiden maakte tijdens het pijpen. De gevraagde oliemassage aan het einde was ook prima.
Dame komt vriendelijk en rustig over. Echter tijdens het aankleden was ze in gesprek op haar telefoon en kreeg opeens haar telefoon voor mij waar een andere dvp op te zien was. Haar vriendin zei ze. Ze poogden mij over te halen om binnenkort langs te komen voor een trio. Aangegeven dat ik totaal niet in de buurt van Groningen woon en een nieuw bezoek er niet in zit. Daarna begon die andere dvp op de telefoon dat ik de fetishkleding als kado aan deze dvp moest geven. Ja, doei. Heel jammer dat het zo moest eindigen. Dwingend gezegd dat ik gewoon mijn meegebrachte fetishkleding terug wil en gelukkig ging ze uit de kleren en kreeg het terug.

De sex was prima, precies wat ik verwachtte en onderhandeld had. Ook aardige dame, alleen jammer aan het einde met moeilijk doen om de meegebrachte fetishkleding terug te geven. Naam niet gevraagd
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan