Grootste line-up

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sjakiedevries

Newbie
3
15/05/22
0
Over een paar weken ben ik van plan in het weekend een paar FKK clubs in Duitsland te bezoeken. Niet veel FKK ervaring, jaren geleden eens Living Room bezocht. Wat zijn nu after-covid de clubs met de grootste line-up? In de middag en de avond? Oostenrijk is misschien wat te ver, maar Frankfurt behoort zeker tot de mogelijkheden.
 
Goeie vraag wat de after-covid situatie betreft. Belangrijk om te vermelden is dat sessieprijzen in grote Duitse clubs onderhevig zijn geweest aan superinflatie, met een prijsstijging van 50%-150% tot gevolg.

Wil je de hoge damesprijs accepteren dan is Sharks zeker een optie.

Echter, clubs zoals Sixsens en Acapulco Gold hebben ook een behoorlijke line-up en zijn dichterbij. Bovendien wordt daar de inflatie niet doorgerekend aan de klant.

Oostenrijk: Wellcum. Ook niet goedkoop, maar goedkoper dan de van-de-pot-gerukte prijzen in de grote Duitse clubs (vooral buiten NRW).

PS: Venus in Hamminkeln is piepklein.
 
Hou er rekening mee dat het post-corona op vele plaatsen véél minder is dan weleer. In Sharks ga je een goede line up vinden, in de andere clubs regio Frankfurt is het een drama. Spaar je dure diesel.
 
Hou er rekening mee dat het post-corona op vele plaatsen véél minder is dan weleer. In Sharks ga je een goede line up vinden, in de andere clubs regio Frankfurt is het een drama. Spaar je dure diesel.
Dank! Ik had verwacht naar Frankfurt te gaan, maar dan wordt het Darmstadt ;)

Frankfurt zal toch wel weer terugkomen, als de congressen weer los gaan. Jaren geleden was het World waar je moest zijn, helaas is het er toen nooit van gekomen.
 
Goeie vraag wat de after-covid situatie betreft. Belangrijk om te vermelden is dat sessieprijzen in grote Duitse clubs onderhevig zijn geweest aan superinflatie, met een prijsstijging van 50%-150% tot gevolg.

Wil je de hoge damesprijs accepteren dan is Sharks zeker een optie.

Echter, clubs zoals Sixsens en Acapulco Gold hebben ook een behoorlijke line-up en zijn dichterbij. Bovendien wordt daar de inflatie niet doorgerekend aan de klant.

Oostenrijk: Wellcum. Ook niet goedkoop, maar goedkoper dan de van-de-pot-gerukte prijzen in de grote Duitse clubs (vooral buiten NRW).

PS: Venus in Hamminkeln is piepklein.
Dank Shakir! Hoe staat het er dan in Keulen voor? Ik lees nog wel goede dingen over Samya.

Wellcum ziet er echt fantastisch uit! Helaas een beetje uit de route, hoewel in Darmstadt ben ik al halverwege ;)
 
Dank Shakir! Hoe staat het er dan in Keulen voor? Ik lees nog wel goede dingen over Samya.
Ik ben al vier jaar niet meer in Samya geweest. Dit omwille van de gemiddeld povere service van de dames. Bovendien zijn de sessieprijzen na de coronasluiting verdubbeld dus lijkt me de prijs-kwaliteitsverhouding daar ver zoek.

Je kan wel geluk hebben en toevallig de juiste dame treffen, maar ik waag me er niet meer aan.
De club is op zich idd erg gezellig, maar daarvoor maak de verre verplaatsing niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb samya nog een week of 3 geleden bezocht..op een zondag
Ik heb een goede tijd gehad... denk dat er om 2100 u savonds rond de 50 vrouwen waren.
4 kamers gemaakt, waarvan 1 dame upselling deed...naam weet ik niet meer.
Verder was een gezellige tijd..ook in de middag rond 1500u waren er zo'n 20 dames schat..aantal liep in de avond snel op
 
Ik ben regelmatig in Samya te vinden en het klopt wat Strumphose schrijft. De line-up is zeer uitgebreid, minstens 50 meiden maar nog belangrijker qua optics van zeer hoge kwaliteit. Bovendien steeds een goede sfeer. Van al de kamers die ik er had, ook de laatste maanden, steeds topservice. Valt er zelden tegen, een aanrader voor wie een uitgebreide keuze wil aan zeer goed ogende dames.
 
Oase schijnt ook mee te vallen de laatste tijd; voor 16u betaal je slechts 50 euro entree.

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan