"Grootte" probleem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gekgenoeg realiseerde ik mij pas dat mijn geslacht uitzonderlijk van afmeting is door contact met sekswerkers. Elke sekswerkers zei er wat van en een behoorlijk deel kan zelfs geen seks met mij hebben. Het is dus eerder een last dan een lust. Daarvoor besteedde ik aan opmerkingen van vriendinnen weinig aandacht en dacht dat dit was omdat zij relatief weinig partners hadden gehad of omdat zij mij wilden vleien.
 
Gekgenoeg realiseerde ik mij pas dat mijn geslacht uitzonderlijk van afmeting is door contact met sekswerkers. Elke sekswerkers zei er wat van en een behoorlijk deel kan zelfs geen seks met mij hebben.
Herkenbaar. Ik heb geen grote behoefte aan anale sex, maar wil het wel eens proberen. Zo aan de babbel bij een goeie klik vraag ik wel eens of ze ook anaal doen. Als dat antwoord ja is voegen ze er meestal wel aan toe "maar niet met jou". Zit hem vooral in de dikte wat hem voor de meeste dvp's perfect maakt voor gewone sex, maar niet voor anaal. Ook zonder mijn vraag over anaal krijg ik geregeld opmerkingen over mijn kameraad. Heb dat in het begin nooit serieus genomen. Ik dacht een leugentje voor klantenbinding. Een aantal waar ik vaker kwam heb ik daar eens naar gevraagd. Nee, als die echt klein of te dun is, zeg ik er helemaal niets over was hun reactie.
Dit heeft tot nu toe slechts geleid tot 2x anaal. 1x was wel apart. Een vaste dvp wilde hem ongevraagd tijdens een vast trio zelf ook graag in haar kontje zonder extras. De andere dvp en ik waren verbaasd. Uiteraard haar gang laten gaan 😀als je geregeld nee te horen krijgt.
Zo lang het alleen de kontjes zijn die mij geweigerd worden vind ik het niet zo'n probleem. Maar voordat ik dvp's bezocht dacht ik inderdaad ook dat mijn formaat niets bijzonders was.
 
Gisteren weer een mislukte date.... Ik had met deze dame afgesproken. Vooraf gevraagd of de "grootte" een probleem is:

melisa_wa.png

Op de date blijkt het dus wel een probleem. Ik kan vrijwel niks doen en mag slechts minimaal penetreren, overal zit ze met haar hand bij om te voorkomen dat ik dieper ga. En als ze het nou met een beetje humor op zou lossen...maar ze zit maar te zuchten en te klagen en zelfs (in het Roemeens) te vloeken. Twee keer gestopt om te vragen of ze wilde dat ik wegging. Toen ik zei dat ik dan wel het geld terug wilde voor de resterende tijd wilde ze toch niet stoppen en gingen we weer door.... Zij weer zuchten en boos kijken, elke lust was mij inmiddels totaal vergaan. Even later weer gestopt. Gevraagd waarom ze zei dat een grote penis "no problem" was als het dat duidelijk wel is. "Omdat ik niet verwacht had dat ie zo groot zou zijn" of iets in die trant antwoordde ze. Uiteindelijk met veel moeite het geld voor de resterende tijd (totaal 2 uur date) teruggekregen en vertrokken.
 
Gisteren weer een mislukte date.... Ik had met deze dame afgesproken. Vooraf gevraagd of de "grootte" een probleem is:

Bekijk bijlage 71028

Op de date blijkt het dus wel een probleem. Ik kan vrijwel niks doen en mag slechts minimaal penetreren, overal zit ze met haar hand bij om te voorkomen dat ik dieper ga. En als ze het nou met een beetje humor op zou lossen...maar ze zit maar te zuchten en te klagen en zelfs (in het Roemeens) te vloeken. Twee keer gestopt om te vragen of ze wilde dat ik wegging. Toen ik zei dat ik dan wel het geld terug wilde voor de resterende tijd wilde ze toch niet stoppen en gingen we weer door.... Zij weer zuchten en boos kijken, elke lust was mij inmiddels totaal vergaan. Even later weer gestopt. Gevraagd waarom ze zei dat een grote penis "no problem" was als het dat duidelijk wel is. "Omdat ik niet verwacht had dat ie zo groot zou zijn" of iets in die trant antwoordde ze. Uiteindelijk met veel moeite het geld voor de resterende tijd (totaal 2 uur date) teruggekregen en vertrokken.
Niet om lullig te doen, maar waarom boek je in hemelsnaam een date van 2 uur met iemand die je niet kent en van jezelf weet dat je problemen kunt krijgen ivm de grootte van je lid. Misschien de volgende keer echt de daadwerkelijke lengte en omvang erbij zetten en een half uurtje boeken.
 
Niet om lullig te doen, maar waarom boek je in hemelsnaam een date van 2 uur met iemand die je niet kent en van jezelf weet dat je problemen kunt krijgen ivm de grootte van je lid. Misschien de volgende keer echt de daadwerkelijke lengte en omvang erbij zetten en een half uurtje boeken.
Ik doe geen dates van minder dan 2 uur. Als ik de reactie krijg dat de grootte geen probleem is, dan verwacht ik dat dit ook zo is. Ik kan idd nog specifieker zijn en de precieze afmetingen noemen of een foto meesturen maar ik vraag me af of dat de dame helpt een voorstelling van de grootte "in de praktijk" te krijgen, daarnaast wordt het dan zo vulgair en de dames worden al bestookt door allemaal fakers met dat soort ongein, dus of ze dit zo serieus zullen nemen...
 
Wat bedoel je? Natuurlijk kan ik me voorstellen dat het een probleem voor de dame kan zijn, en ik kan me ook voorstellen dat dames dit verkeerd inschatten. Vanzelfsprekend respecteer ik het als een dame een grens trekt en aangeeft geen of beperkt seks met mij te kunnen hebben, maar dat maakt het probleem (ook voor mij) niet minder. Volgens mij was dat het topic van deze thread: "het leed van groot geschapen mannen". ;)
 
Dat is een aardige omvang idd.
Weet wel een dame met een ruime onderkant laten we zeggen, maar die stopt helaas einde deze maand las ik ergens op het forum. Die van mij moest z'n best doen om wat te voelen bij haar zo uitgewoond was het.
 
Dat is een aardige omvang idd.
Weet wel een dame met een ruime onderkant laten we zeggen, maar die stopt helaas einde deze maand las ik ergens op het forum. Die van mij moest z'n best doen om wat te voelen bij haar zo uitgewoond was het.

Bijkomend probleem (?) is dat ik een zwak heb voor wat kleinere dames (tot 1.65m). Ben zelf nl. ook niet heel groot (1.73m; waardoor de verrassing des te groter is bij de dame - klaarblijkelijk wordt een relatie tussen lichaamslengte en grootte geslacht verwacht).
Een grotere dame is bij bepaalde posities juist een probleem: bijv. bij "doggy" zal ze haar knieën verder uiteen moeten zetten waardoor penetratie pijnlijker kan zijn. Ik weet ook niet of er een relatie is tussen lichaamslengte en de "ruimte" onderin bij de vrouw. Dames die een kop groter waren hadden er soms meer moeite mee dan dames die een kop kleiner waren. Ik denk dat de bekkenstructuur en het vermogen tot het ontspannen van de bekkenbodemspieren een belangrijkere factor si.
 
Gisteren weer een mislukte date.... Ik had met deze dame afgesproken. Vooraf gevraagd of de "grootte" een probleem is:

Bekijk bijlage 71028

Op de date blijkt het dus wel een probleem. Ik kan vrijwel niks doen en mag slechts minimaal penetreren, overal zit ze met haar hand bij om te voorkomen dat ik dieper ga. En als ze het nou met een beetje humor op zou lossen...maar ze zit maar te zuchten en te klagen en zelfs (in het Roemeens) te vloeken. Twee keer gestopt om te vragen of ze wilde dat ik wegging. Toen ik zei dat ik dan wel het geld terug wilde voor de resterende tijd wilde ze toch niet stoppen en gingen we weer door.... Zij weer zuchten en boos kijken, elke lust was mij inmiddels totaal vergaan. Even later weer gestopt. Gevraagd waarom ze zei dat een grote penis "no problem" was als het dat duidelijk wel is. "Omdat ik niet verwacht had dat ie zo groot zou zijn" of iets in die trant antwoordde ze. Uiteindelijk met veel moeite het geld voor de resterende tijd (totaal 2 uur date) teruggekregen en vertrokken.
Een grote penis kan zeker lastig zijn en goed dat je dit tevoren communiceert. Natuurlijk kan ze tevoren niet zeker weten dat het allemaal goed zal gaan. Dat kun je zelf ook inschatten. Tijdens een eerste date is het vooral ook kijken of het met elkaar matched. Persoonlijk vind ik geld terugvragen en een DVP onder druk zetten om door te gaan niet heel netjes. Je betaald m.i. niet alleen voor penetratie, maar vooral voor haar tijd en aandacht die je van haar krijgt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan